הלהקה הבריטית אואזיס הכריזה היום (ב') על הרחבת מסע ההופעות שלה גם לארצות הברית, קנדה ומקסיקו, בנוסף לסיבוב ההופעות בבריטניה ואירלנד - כך לפי דיווח היום (ב') ב"הגארדיאן".
1 צפייה בגלריה
אואזיס
אואזיס
אואזיס
(צילום: יחסי ציבור)
להכרזה קדמו שלטי חוצות ענקיים שנתלו בלוקיישנים שונים בארצות הברית, שם נכתב "היזהרו במשאלותיכם".
"אמריקה, אואזיס מגיעה. יש לכם הזדמנות אחת אחרונה להוכיח לנו שאהבתם אותנו לאורך כל הדרך", כך לפי הצהרה שנמסרה מטעם ההרכב. לקהל המקסיקני פרסמו אואזיס בספרדית: "אנשי מקסיקו, הכינו את עצמכם. האחים נמצאים בדרכם".
ההופעה הראשונה של ההרכב בחצי הכדור המערבי תתקיים בטורונטו ב-24 באוגוסט 2025, ואז ימשיכו האחים גלאגר לארצות הברית לשלושה מופעים: בשיקגו, ניו ג'רזי ולוס אנג'לס. ב-12 בספטמבר תופיע אואזיס במקסיקו סיטי.
ההרשמה למכירה המוקדמת של כרטיסים נפתחה באתר הרשמי של אואזיס עד מחר, 1 באוקטובר. המכירה הכללית תיפתח ב-4 באוקטובר.
כזכור, לפני כחודש האחים ליאם ונואל גלאגר הכריזו על איחוד להקתם אחרי 15 שנות נתק והשמצות הדדיות - ועל סיבוב הופעות חדש בבריטניה ואירלנד. עוד בטרם נפתחו הקופות הוסיפה הלהקה שלוש הופעות נוספות בשל הביקוש המסתמן - ובהמשך הודיעה על קיומן של צמד הופעות נוספות באיצטדיון וומבלי.
אחרי שנפתחו הקופות נמכרו כל הכרטיסים לכל ההופעות בתוך עשר שעות בלבד - אולם רבים מאלו שניסו לרכוש כרטיסים התלוננו על חברת הכרטיסים טיקטמאסטר, שלטענתם הקפיצה את מחירי הכרטיסים בעת שהמתינו לתורם. נאמן לסגנונו הבוטה, סולן הלהקה ליאם גלאגר הגיב לזעם של המעריצים כשצייץ "שתקו" לכל מי שהתלונן על מחירי הכרטיסים.
עם זאת, מהנהלת הלהקה נמסר היום ברשתות החברתיות כי "מודל התמחור הדינמי של טיקטמסאטר לא ישמש במכירת הכרטיסים להופעות הקרובות של אואזיס בצפון אמריקה. בדרך כלל, תמחור דינמי הוא כלי שעוזר להילחם בספסרות כרטיסים ומסייע לשמור על מחירים נמוכים יותר עבור חלק גדול מהמעריצים, כך שהם הופכים להיות יותר נגישים.
"עם זאת, כשיש ביקוש עצום לכרטיסים (כשהמכירה יכולה להימכר במלואה כמה פעמים ברגע שהיא נפתחת) וגם כשמערכות הטכנולוגיה לא מצליחות להתמודד עם הביקוש הזה, המודל הזה פחות יעיל ויכול לגרום לחוויה לא נעימה למעריצים. החלטנו לא להשתמש במודל הזה בסיבוב ההופעות בצפון אמריקה כדי למנוע בעיות דומות לאלה שהיו למעריצים בבריטניה ובאירלנד לאחרונה".