כמעט חודשיים לאחר שהאשימה אותו שאנון "שיי" רות' - הסובלת מניוון שרירים ואוטיזם - כי אנס אותה ב-2001, ניק קרטר מגיש היום תביעה נגדית על סך 2.35 מיליון דולר, סכום שלטענתו להקתו, הבקסטריט בויז, הפסידה בעקבות ההאשמות, כך מדווח היום (ה') אתר TMZ.
3 צפייה בגלריה
ניק קרטר
ניק קרטר
ניק קרטר
(צילום: Rob Latour/Invision/AP)
כזכור ב-9 בדצמבר קרטר הואשם על ידי רות' באונס ובתקיפה מינית שאירעו לפני 21 שנה, כשהייתה בת 17, לטענתה הוא השקה אותה באלכוהול ואף כינה אותה "כלבה מפגרת", אולם כיום הוא טוען כי זו מכפישה את שמו בסדרה של שקרים. במסמכים משפטיים שהגיעו לידי TMZ נכתב כי קרטר לא ייתן להאשמותיה, שאותן הוא מכחיש בתוקף, להרוס את שמו הטוב, וטוען כי התביעה שלה היא שיאה של קונספירציה ארוכת שנים להביא למפלתו.
הזמר טוען כי אב ובתו - ג'רום ומליסה שומאן - הנחו את רות' להאשים אותו בהאשמות שווא בניסיון לסחוט אותו, כמו כן הוא מאשים את השלישייה בניצול לרעה של תנועת ה-MeToo. על פי המסמכים רות' שינתה את גירסתה פעמים רבות, כשתחילה טענה שהותקפה על ידי אדם אחר במהלך ההופעה של הבקסטירט בויז שהתרחשה ב-2001, אחר כך התלוננה שקרטר התעלל בה פיזית ולבסוף האשימה אותו בתקיפה מינית. לטענתו משפחת שומאן היא זו ששכנעה את רות' לנפח את ההאשמות.
3 צפייה בגלריה
שאנון "שיי" רות' במסיבת העיתונאים
שאנון "שיי" רות' במסיבת העיתונאים
שאנון "שיי" רות' במסיבת העיתונאים
(צילום מסך)
עוד הודגש כי רות' חיכתה שנים ארוכות להגיש תלונה על תקיפה מינית, ולטענתו חקירה עצמאית שנערכה בעניין לא הובילה לאף אישום פלילי. לדברי קרטר היא ניסתה לסחוט אותו באמצעות עורכי דין אזרחיים שעזבו את המקרה שלה לאחר שבחנו את הראיות.
לא רק זאת, חבר הבקסטריט בויז אף טוען כי גם אחיו ארון, שהלך לעולמו בנובמבר האחרון, נגרר לקונספירציה. לפי התביעה בני משפחת שומאן ניצלו את "מצבו השברירי ואת המתחים המשפחתיים, על מנת לחפות על מסע ההשמצות שלהם, כשהם מנצלים את ארון ללא סוף כך שייתן לגיטימציה לסיפורים חסרי הערך שלהם". לטענת ניק, בסופו של דבר ארון הבין שמנצלים אותו ומפעילים עליו מניפולציות, התנצל והצהיר כי הם משקרים. עוד נכתב כי ביום שהפטר ג'רום שומאן צייץ: "אני עצוב שמשחק השחמט שהתחלנו יחד, לא יזכה לסיום".
3 צפייה בגלריה
ארון קרטר
ארון קרטר
גם נגרר לעניין. ארון קרטר
(צילום: Anthony Harvey / Getty Images)
ערוך דינו של קרטר, מייקל הולץ, מסר ל-TMZ כי "כפי שהתביעה הנגדית שלנו מפרטת, ניק הפך למטרה של קונספירציה זדונית שמתנהלת נגדו זה זמן רב. הוא מעולם לא עשה את הדברים הנוראיים בהם הוא מואשם ולמעשה הוא קורבן של מסע השמצה מחושב שנועד להרוס את המוניטין שלו". עוד הוסיף כי "הוא מצפה לטיהור שמו ולחשיפת האמת, ולשים סוף להכפשות וניסיונות הסחיטה". בתביעה מצוין, כאמור, כי להקת הבקסטריט בויז נאלצה לבטל מספר הופעות וקמפיינים, מה שגרם להפסד של למעלה מ-2.35 מיליון דולר.