מושיק עפיה התארח בתוכנית של אבי שושן ורנין בולוס ב-ynet radio ובשיחה איתם סיפר על הסיפוק מהעיסוקים האחרים בחייו, על ההנאה משיתופי פעולה מוזיקליים, אך העיד שיותר מכול יעדיף לבלות בחיק משפחתו מאשר להופיע על הבמות. האזינו.
1 צפייה בגלריה
מושיק עפיה
מושיק עפיה
"חי ונושם מוזיקה עד הנשימה האחרונה". מושיק עפיה
(צילום: דנה קופל)
"בהתחלה השתמשתי במילה 'פרשתי' והיא לא מתאימה", הוא מספר. "אני חי ונושם מוזיקה עד הנשימה האחרונה כנראה, זה משהו מולד. אני לא עוסק במוזיקה ולא חוזר להופיע. פתחתי חנות חדשה בחולון ואני מתעסק בה כרגע. יש לי שתי ילדות קטנות: ילדה בת חודשיים ואחת שעוד מעט בת שנתיים - אמילי ואגם. אני לא רוצה לעבוד בלילות. אני אבא דומיננטי ומאוד חשובה לי המשפחה והאישה. זה לא ממש מסתדר עם המוזיקה ואני דוגל בזה שאפשר להצליח בדברים אחרים וברוך השם אני מצליח".
איך הולך לך בעסקים? "עם הקורונה כבר שלוש שנים שאני לא במוזיקה. רק לפני חצי שנה התחלתי את עולם העסקים וברוך השם הכול בסדר. אחרי מה שעברתי בחיים אני מאוד מסודר".
איך הגעת לנקודה שאתה רוצה לשלב את המוזיקה בחייך בצורה אחרת? "אלקנה מרציאנו הגיע לפרגן כשהיה בחנות, מישהו שלח לו סקיצה [שלי] ולא הייתי צריך לדבר [איתו] בכלל". אלקנה מרציאנו מוסיף: "שלחו לי סקיצות, מושיק שמע מהצד והחלטנו שעושים את זה ולתת למוזיקה לדבר. בחור בשם נדב חלילי משדרות שלח לי כמה סקיצות עד שאהבתי".
החלטתם לשתף פעולה באותו רגע? "בטח, אתה מכיר אותי. אין לי אגו וכל זה, לא צריך להתחנן, המוזיקה היא דבר טהור".
קרה לך שמישהו רצה אותך להופעה וסירבת? "אני מתארח גם אצל שלומי סרנגה. הוא סוג של 'אשתי במוזיקה' אז זה כיף לי, אני נהנה בקטנות. אני מקבל בשנה האחרונה הצעות מטורפות שכל הקריירה שלי לא קיבלתי. מפיקים שבאים אליי לחנות, זה מאוד מחמיא. אני מקבל טלפונים מאנשים אמידים. מציעים לי 50 אלף, 70 אלף בהעברה בנקאית, 'תעשה חד פעמי יש יום הולדת', זה לא עניין של כסף. זה לא משנה כמה כסף יתנו לי, אני צריך להיות עם הילדות ועם האישה, זה שווה יותר מסכום כלשהו. אי אפשר גם לעשות איפה ואיפה. יש לי מחויבות לעסק שלי ולעסק השני שפתחתי, אני לא יכול להשאיר אנשים ככה, אז יש לי גם אחריות ולא הכול זה כסף".