השחקנית אלונה סער, כוכבת "המפקדת", הייתה מעורבת במהומה בהפגנה בתל אביב נגד המהפכה המשפטית.
אלונה סער בהפגנות: "אכלתי מכות"
(צילום מסך: כאן)
סער, שהייתה בלב המהומה וצולמה בשידור ישיר בכאן, התראיינה מיד אחרי האירוע. "אכלתי מכות. הוא חנק מישהו וניסיתי להפריד", הסבירה השחקנית, "הוא נתן ליותם (רבינו, בן זוגה, ר"ב) אגרוף בבטן, ניסיתי להפריד". לשאלת המראיין מדוע היא נוכחת בהפגנה, השיבה השחקנית: "כי אני לא רוצה שניהפך לדיקטטורה, אני לא רוצה לחיות באיראן".
3 צפייה בגלריה
אלונה סער בהפגנות: "אכלתי מכות"
אלונה סער בהפגנות: "אכלתי מכות"
אלונה סער בהפגנות: "אכלתי מכות"
(צילום מסך: כאן)
אביה של השחקנית, חבר הכנסת בהווה ושר המשפטים לשעבר גדעון סער, הביע תמיכה בבתו. "גאה בך בתי שאכפת לך ושאת נוטלת חלק במערכה על עתיד המדינה", אמר, "קורא לכולם - אזרחים שמפגינים ושוטרים - לזכור שכולנו אחים".
3 צפייה בגלריה
גדעון סער
גדעון סער
גדעון סער
(צילום: טל שחר)
גם ברשתות החברתיות אמנים הביעו את דעתם על המחאה נגד המהפכה המשפטית. בסטורי שבו בין היתר כינה "טרוריסט" את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כתב המוזיקאי אביב גפן: "זה מה שקורה כשנותנים לטרוריסט לשמור על אזרחים שומרי חוק. אנחנו 'עוצמה ישראלית' ואנחנו ננצח", כתב.
3 צפייה בגלריה
אביב גפן
אביב גפן
אביב גפן
(צילום: רז גרוס)
הראפר רביד פלוטניק דווקא ניצל את הפלטפורמה, כדי להביע תמיכה במחאה אך גם לעודד את 130 אלף עוקביו לפנות להידברות - לא בין חברי הכנסת, אלא בין זה לזה. "חבר שלח לי פוסט שריטה כתבה, שבו היא פנתה לנבחרי הציבור וביקשה שידברו ביניהם ויפתרו. אני לא פונה לנבחרי הציבור כי אני לא מאמין בנבחרי הציבור. אני פונה אלינו, כי אני מאמין בנו. עבדכם הנאמן תומך בהפגנות האנרכיסטים הלא הם אנשי צה"ל, יוצאי יחידות קרביות, מילואימניקים, נשים וגברים, משלמי מיסים, מבוגרים וצעירים שנותנים את חייהם עבור המדינה הזאת. ברמה האישית, בחיי הפרטיים, אני הולך לדבר ולנהל שיח פתוח עם אנשים חכמים וטובים מהצד השני של המתרס. אנשים שלא מסכימים איתי. כמה מכם הולכים לעשות כמוני?".