מקרה לא נעים בהופעתו של אסי כהן בטקס אות יקיר עיריית תל אביב-יפו למעורבות: הקומיקאי נאלץ לרדת מהבמה אחרי שספג הערות מהקהל שככל הנראה לא חיבב את בדיחותיו על בעלי חיים.
אסי כהן במופע בטקס אות יקיר ראש עיריית תל אביב
על פי עדי ראייה, אחד מהצופים צעק לכהן "בושה" במהלך ההופעה. כהן, שהופיע בתור דמותו של שאולי, ביקש להדליק את האורות ולשוחח עם האדם, אולם לדברי עדי ראייה האדם עזב את האולם ואיתו מספר אנשים נוספים.
בהמשך עדי ראייה נוספם דיווחו כי אדם ניגש לכהן לבמה, לחש משהו באוזנו, והקומיקאי נפרד מהקהל וירד מהבמה זמן רב לפני שההופעה הייתה אמורה להסתיים בפועל.
רבקה, אחת מהצופות במופע כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "אני באמת לא הבנתי אותך שאולי. זה היה לא מצחיק, בוטה וגס. מה מצחיק בזה שזה בכלל לא נורא להפריד עגל מאימו, כי עגל הוא חיה מטומטמת. מה מצחיק שבשר הפרה מותר לאכילה, כי גם היא חיה מטומטמת שאוכלת ומחרבנת בעת ובעונה אחת. מה מצחיק? לא, באמת לא הבנתי. תסביר לי בבקשה. אסי כהן, הכרתי אותך (לא באופן אישי) כאומן מוכשר עד מאוד, קומיקאי, חקיין ושחקן דרמטי מוכשר, שהרבה פעמים מעביר מסרים משמעותיים ובעלי ערך.
"אז מה היה בעל ערך בהופעה הזו?" הוסיפה, "מה השתבש אצלך? גם אם הכותבים לא טובים מספיק, היכן שיקול הדעת שלך? הקהל הזדחל החוצה די מהר וגם אני איתו. אני ממש מקווה שסיימת את ההופעה מול אולם ריק, פשוט לא הייתי מסוגלת להישאר עד הסוף".
כתבות נוספות:
למרות דבריה של רבקה, יש מי שמצייר תמונה אחרת לגמרי מההופעה של כהן הצופה יהונתן כתב: "הייתי שם. היה קומץ של כבדים בקהל שאין דברים כאלה. במקום לשבת או ללכת בשקט עשו בלגן. הייתה הופעה נהדרת ומצחיקה, חבל".
עד ראיה הוסיף: "היו כמה, אולי 15 איש להערכתי שהביעו מחאה בקול רם. נשמעו צעקות והערות תוך כדי המופע. כל רגע מישהו יצא בהפגנתיות וניכר היה שגם אסי קצת איבד מהריכוז ומהשטף. מישהו אכן ניגש אליו, אדם מבוגר להערכתי, וביקש לומר לו משהו. לחש לו משפט באוזן ואחריו אסי השתחווה, אמר תודה ולילה טוב. זה היה מביך כלפי אסי קודם כל".
גורמים המעורים בפרטים תלו את האשמה בארגון לא נכון של האירוע, בטענה שלא תיאמו מראש את המסרים של האירוע עם הופעתו של כהן, שנאלץ לרדת מהבמה בשל המקרה הלא נעים.
מעיריית תל אביב ואסי כהן לא נמסרה תגובה.