עם פרסום הידיעה כי ניתאי מיטודי, בנה של לרה מיטודי שהשתתפה בעונה הקודמת של "האח הגדול", נפל ברצועה - את שידור התוכנית הערב (שבת), פתחו המנחים לירון ויצמן וגיא זו-ארץ בהודעת ניחומים: "אנחנו פותחים הערב את התוכנית בלב כבד אחרי שהותר לפרסום ששלושה לוחמים נהרגו בקרבות בעזה. ביניהם ניתאי מיטודי, בנה של לרה מיטודי, הדיירת האהובה שלנו מהעונה הקודמת. אנחנו כואבים איתך לארה ומחבקים אותך מכאן, אנחנו משתתפים בצערך הגדול בערב הזה".
הפקת "האח הגדול" משתתפת בצערה של לרה מיטודי, על נפילת בנה ניתאי
(קרדיט: באדיבות רשת)
מותו של מיטודי, בן 23 מאשקלון, לוחם בגדס"ר 6310 - הותר לפרסום הערב (שבת). לצידו, הותרו לפרסום שמותיהם של שני לוחמים נוספים שנהרגו בקרבות במרכז רצועת עזה: רס"ל (מיל') דניל פצ'ניוק, בן 26 מבת ים, לוחם בגדס"ר 6310 בחטיבת "ירושלים", ורס"ם (מיל') יניב יצחק אורן, בן 35 מעין גדי, לוחם בגדוד 8119 שבחטיבת "ירושלים". פצ'ניוק ומיטודי נהרגו ממטען שהופעל אחרי שהכוח זוהה במצלמה בפאתי שכונת זייתון, אותה תקרית שבה נהרג גם לוחם המילואים אביתר עטואר, וששמו הותר לפרסום אמש.
3 צפייה בגלריה
רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי ז"ל
רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי ז"ל
רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי ז"ל
המילים בפתיחת התוכנית מצטרפות לאלו של כוכבי "האח הגדול" לשעבר, שספדו גם הם למיטודי שנפל ברצועה: "זה תמיד כואב, וכשזה קרוב זה אף שורף", כתב אורי נגר בחשבון האינסטגרם שלו, "לרה אהובה, הצחוק המתגלגל שלך נדם לו והניצוץ בעינייך דומע. כמה פחדת, כמה סיפרת לי שאת לא ישנה בלילות תוך כדי שאנחנו מבקרים בסיסים ומחזקים חיילים. אני יודע שאמא רוצה בן חי, ובכל זאת, בנך הסב לך גאווה גם בנופלו כגיבור ישראל. אני מחבק אותך באהבה ואין לי מילים לנחם. את אישה מיוחדת מלאה בלב וכולנו כאן איתך".
3 צפייה בגלריה
רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי ז"ל
רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי ז"ל
רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)
גם סתיו קצין, שהשתתפה בעונה הקודמת, ניחמה את מיטודי באינסטגרם: "הלב שלנו נשבר, אין רע כזה כמו לאבד בן. איך אמא יכולה לאבד ילד? לרה הייתה תמיד מדברת עליו בתוכנית בהערצה".
יובל מעתוק, גם היא חברה של לארה מ"האח הגדול", השתתפה בצערה: "נשבר הלב. לרה הבחורה עם הכי הרבה שמחת חיים שאני מכירה ופתאום לראות אותך שבורה ומרוסקת. כמה דיברת עליו ב'אח הגדול' ואיך הערצת אותו ואת מי שהוא, ועכשיו הוא הפך להיות הגיבור של כולנו. מבטיחה לך שלא אעזוב אותך לרגע! נעבור את זה ביחד. ניתאי מיטודי, גיבור ישראל, יהי זכרך ברוך".
3 צפייה בגלריה
לרה מטודי, מתוך "האח הגדול"
לרה מטודי, מתוך "האח הגדול"
לרה מיטודי, מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
פורסם לראשונה: 21:13, 24.08.24