השחקן פ. מארי אברהם ("הלוטוס הלבן") מואשם בשתי תקריות של התנהגות מינית בלתי הולמת, אחת מהן, כך על פי הדיווח ב"רולינג סטון", הביאה להדחתו מהעונה החדשה של הסדרה Mythic Quest ("מסע אגדי") מבית אפל TV פלוס.
2 צפייה בגלריה
פ. מארי אברהם
פ. מארי אברהם
פ. מארי אברהם
(צילום: AP)
על פי הדיווח, מי שגילם בעונה השנייה של "הלוטוס הלבן" את ברט די גראסו ספג אזהרה ונאמר לו לשמור מרחק מאחת השחקניות בקאסט לאחר שהטריד אותה מינית לכאורה - כך טען מקור בהפקה. התקרית השנייה הובאה כאמור לידיו של היוצר והכוכב של Mythic Quest, רוב מקלהני, שהחליט להודיע לאברהם על סיום דרכו בסדרה לקראת צילומי העונה השלישית שלה.
בחודש נובמבר האחרון, כשנודע כי אברהם בן ה-83 לא ימשיך לעונה החדשה, מקלהני התייחס לכך ואמר ל"וראייטי": "זה מבאס שמארי לא יהיה איתנו בעונה הזו, ואנחנו מודעים לכך שהדמות שלו אהובה וכמובן מהווה חלק חשוב מהסדרה, כך שאנו נוודא שהוא יזכה למחווה הולמת בעונה החדשה. בהחלט התייחסנו לכך בצורה בולטת".
הסיבה הרשמית אז לעזיבתו את הקאסט הייתה העובדה שהוא עסוק מדי בצילומים של "הלוטוס הלבן" בסיציליה, ולכן לא יוכל להתחייב לצילומי Mythic Quest. כעת החליטו בחברת ההפקה, ליונסגייט, להוציא הצהרה רשמית. "אנו מתייחסים להאשמות הנוגעות להתנהגות בלתי הולמת בצורה רצינית, ונחקור אותן באופן יסודי", מסר הדובר ל"אינדיווייר". "כחלק ממדיניות החברה, אנו לא נדון בפעולות שלנו בנושא בתקשורת".
2 צפייה בגלריה
מתוך "הלוטוס הלבן"
מתוך "הלוטוס הלבן"
אברהם כברט. מתוך "הלוטוס הלבן"
(צילום: Fabio Lovino, באדיבות HBO)
מלבד תפקידו הזכור ב"הלוטוס הלבן" וב-Mythic Quest, אברהם כיכב גם ב"בתוך לואין דיוויס", "האישה הטובה", ו"הומלנד". השחקן הוותיק, שזכה בפרס האוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"אמדאוס" (1985), קיבל לאחרונה, יחד עם חבריו ל"הלוטוס הלבן", את פרס האנסמבל הטוב ביותר בסדרת דרמה בטקס פרסי גילדת השחקנים.