סיפורה של רחל אדרי מאופקים יובא בפרויקט טלוויזיה חדש: ל-ynet נודע כי אדרי, שניצלה ממחבלים טרוריסטים שפרצו לביתה באופקים אחרי שהציעה להם לאכול, צפויה להביא את סיפורה בקרוב בסרט דוקו-מתוסרט.
2 צפייה בגלריה
רחל אדרי
רחל אדרי
רחל אדרי
(צילום: הרצל יוסף)
חברות ההפקות "נו דרמה" ו"שמונה הפקות" החלו את העבודה, כשסיפורה של אדרי יובא עם פרטים עובדתיים, והיא צפויה גם להשתתף בו.
נכןן לכתיבת שורות אלה, מדובר בהפקה שבעבודה וטרם נרכשה לשידור בערוץ או בגוף תקשורת כלשהו. בהמשך נשקלת האפשרות להפיק מיני-סדרת דרמה מתוסרטת, שסיפורה של אדרי יובא בו אבל תלוהק שחקנית שתגלם אותה.
ב-7 באוקטובר רחל אדרי ובעלה דוד הוחזקו כבני ערובה בביתם באופקים בידי חמישה מחבלים. רחל הצליחה למשוך זמן ולעכב את המחבלים על ידי כך ששיחקה את תפקיד המארחת המושלמת: הציעה להם קפה ועוגיות, ארוחה טובה, מקום לנוח ואפילו חבשה את אחד הפצועים שבהם – כל זאת עד שכוחות המשטרה הצליחו להשתלט על המצב, לחסל את כולם ולהוציא אותה ואת בעלה בבטחה מהבית.
2 צפייה בגלריה
ג'ו ביידן רחל אדרי רחל מאופקים
ג'ו ביידן רחל אדרי רחל מאופקים
ג'ו ביידן פוגש את רחל אדרי
(צילום: AP Photo/Evan Vucci)
סיפורה של אדרי הכה גלים בישראל וגם זכה לסיקור בינלאומי, כשבדרכה שלה הצליחה להינצל מהתופת של המחבלים המתועבים של חמאס. לפני כשבועיים היא אף זכתה לפגישה עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, כשזה ביקר בישראל. עם תום המפגש, היא שחזרה: "הוא לחץ לכולם את היד, הגיע אליי, נישק לי את הראש ולחץ לי את היד. אני ממש התרגשתי. הוא אמר שיעזור לנו לחסל את החמאס. אמרתי לו שאין כמו השוטרים שלנו, הם הצילו אותי".