עומר פארוק טקבילק

המוזיקאי הטורקי עומר פארוק טקבילק, יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים בהיכל התרבות בתל אביב ב-18 במאי. מחיר כרטיס להופעה ינוע בין 225 שקלים ל-485 שקלים, בהתאם למקום הישיבה באולם.
2 צפייה בגלריה
עומר פארוק
עומר פארוק
עומר פארוק טקבילק בהופעה
(צילום: אלמוג חלילי)
טקבילק יארח בהופעה שורה של אמנים ישראלים: עידן רייכל, מארק אליהו, יסמין לוי, יוסי פיין וזוהר פרסקו וילווה אותו אנסמבל מוזיקלי בן עשרה נגנים. כנהוג בהופעותיו הוא גם ינגן על חליל נאי, זורנה, בגלמה וכלים אחרים.
טקבילק בן ה-71 הוא יליד טורקיה ומגיל צעיר זוהה כילד פלא. הוא נודע כמי שלמד לנגן על כלים במומחיות ובמהירות ולצד לימודי המוזיקה למד גם דת ואף חיבר בין העולמות. אין זו הפעם הראשונה שהוא מגיע לארץ, טקבילק ביקר כאן בשלל הזדמנויות ופסטיבלים ואף שיתף פעולה בעבר עם אמנים מקומיים. על הגעתו לארץ אמונים בימות גלובל.

פול אנקה

חודשיים אחרי כן, הזמר הקנדי פול אנקה ישוב לישראל, להופעה אחת שתתקיים באמפיתיאטרון בקיסריה ב-18 ביולי. כרטיסים החל מ-250 שקלים בהתאם למקום הישיבה. על הבמה בישראל הוא צפוי לבצע את מיטב להיטיו.
2 צפייה בגלריה
פול אנקה
פול אנקה
פול אנקה בהופעה
(צילום: יח"צ)
אנקה התחיל את הקריירה שלו בגיל 16 ומאז כתב מאות שירים. הזמר מחזיק באמתחתו עשרות אלבומים שיצאו לאור במשך שבעה עשורי פעילות מוזיקלית ומכרו מיליוני עותקים. הוא ביקר בארץ פעמים רבות, בפעם הראשונה בשנת 2009. על הגעתו לארץ הפעם אמונים שוקי וייס וכרמי וורטמן.