הלו וויסקונסין: כשנה לאחר שהודיעה על סדרת ההמשך ל"מופע שנות ה-70", נטפליקס שחררה היום (ג') טיזר ראשון לסדרה החדשה שנקראת "מופע שנות ה-90" ושצפויה לעלות ב-19 בינואר לשירות הסטרימינג, ואותה מובילה דמותה של ליאה, בתם המתבגרת של אריק ודונה מסדרת המקור. צפו בטריילר:
טיזר ראשון לסדרה "מופע שנות ה-90", נטפליקס
עלילת הסדרה עוקבת אחרי ליאה (בגילומה של השחקנית קאלי האוורדה) בת ה-15 וחבריה, כשזו מעבירה את חופשת הקיץ בביתם של סבה וסבתה, הלוא הם רד וקיטי פורמן שכיכבו כהוריו של אריק ב"מופע שנות ה-70". ליאה מארחת את חבריה במרתף האגדי מסדרת המקור, ולפי הטיזר נדמה שדמותה של קיטי עדיין מצטיירת כחביבה ולבבית כלפי אורחי הבית מבין בני הזוג, ורד כהרגלו, מייחל לשקט בביתו כשהוא משליט חוקים נוקשים שליאה וחבריה יאלצו (לנסות לפחות) ולהתמודד עמם.
שמה של ליאה ניתן לה בהשראת הנסיכה ליאה מ"מלחמת הכוכבים", וגם שמה של החברה השכנה, גוון (בגילומה של השחקנית אשלי אופדרהייד) - ניתן לה על שם דמות איקונית נוספות משנות ה-90 - הזמרת גוון סטפני. אל השתיים מצטרפים גם אחיה של גוון, נייט (מקסוול אייס דונובן), חברתו ניקי (סם מורלוס) וחבריהם אוזי (ריין דוי) וג'יי (מייס קורונל).
2 צפייה בגלריה
"מופע שנות ה-90"
"מופע שנות ה-90"
הפורמנים חוזרים. "מופע שנות ה-90"
(צילום: Patrick Wymore / Netflix)
יוצרי הסדרה סיפרו בריאיון עם "וראייטי" על כוונתם למקם את עלילותיהן של עונות הסדרה רק במהלך חופשות הקיץ, בזמן שבו ליאה מבקרת את סבה וסבתה. המפיקים אהבו את הרעיון לפיו כל עונה תייצג שנה חדשה עבור הדמויות, כך שהן ישתנו פיזית ורגשית בהתאם בין עונה לעונה.
2 צפייה בגלריה
"מופע שנות ה-90"
"מופע שנות ה-90"
אותו המרתף, דמויות חדשות. "מופע שנות ה-90"
(צילום: Patrick Wymore / Netflix)
מוקדם יותר השנה נודע כי בנוסף לקורטווד סמית' ודברה ג'ו ראפ שמגלמים את הזוג פורמן, חמישה כוכבים נוספים מהסדרה המקורית אישרו את השתתפותם בסדרת ההמשך; טופר גרייס (אריק פורמן), מילה קוניס (ג'קי ברקהארט), אשטון קוצ'ר (מייקל קלסו), וילמר ולדראמה (פז) ולורה פרפון (דונה פינסיוטי), בעוד נודע כי דני מסטרסון (שגילם בה את סטיבן הייד), לא ישתתף בה שכן בחודשים האחרונים מתנהל נגדו משפט באשמת אונס ותקיפה מינית של מספר נשים.
בריאיון ל"וראייטי" סיפרה לינדזי טרנר, בתם של יוצרי הסדרה המקורית - טרי ובוני טרנר, שהצטרפה אליהם בפיצוח עלילת הסדרה החדשה על הבחירה בניינטיז. "שנות ה-90 היו שנים של חיבור בין אנשים", אמרה. "זו הייתה התקופה האחרונה בה אנשים הרימו את המבט למעלה, ולא הסתכלו למטה - על הטלפונים הסלולריים שלהם".
"מופע שנות ה-70" עלתה לאוויר ברשת פוקס ב-1998, ושודרה במשך שמונה עונות מצליחות עד 2006. במהלך התקופה הסדרה הקפיצה את הקריירה של חלק מהכוכבים הצעירים שהופיעו בה. סדרת הספין אוף החדשה לא תהיה הראשונה שנוצרה בעקבות הצלחת הסדרה: ב-2002, במקביל לשידור "מופע שנות ה-70", עלתה לאוויר הסדרה "מופע שנות ה-80", אשר הייתה קשורה לסדרה המקורית באופן רופף, נחלה כישלון ושודרה במשך עונה אחת בלבד בטרם בוטלה.