כפי שנחשף ב-ynet, רובי וויליאמס יגיע לישראל להופעה שתיערך בפארק הירקון, במסגרת פסטיבל בן יומיים שיתקיים ב-31 במאי וב-1 ביוני.
1 צפייה בגלריה
רובי וויליאמס
רובי וויליאמס
חוזר להופעה. רובי וויליאמס
(צילום: Gettyimages)
וויליאמס יופיע על הבמה בפארק הירקון ב-1 ביוני, כשערב קודם לכן יעלו לבמה אמנים בינלאומיים נוספים בהם סם סמית', הדי ג'יי ההולנדי מרטין גריקס, הזמר הבריטי קאלום סקוט שהתפרסם בתוכנית "גוט טאלנט בריטניה" והרכב המטאל Papa Roach. בנוסף יופיעו לצידם גם זמרים ישראלים: סטטיק, שהתחיל לאחרונה בקריירת סולו אחרי הפרידה מבן אל, וגם הזמרת נונו.
לא ניתן יהיה לרכוש כרטיס ליום בודד - המשמעות היא שכדי להגיע להופעה של רובי וויליאמס - הקהל יצטרך לרכוש כרטיסים לשני ימי הפסטיבל, ומחירי הכרטיסים נעים בין 399 שקלים ל-1,394 שקלים.
וויליאמס בן ה-48 הופיע בישראל גם ב-2015 והצהיר כבר אז שיחזור להופיע כאן. "כשישאלו אותי בבית איך ישראל, אגיד שהיא מדהימה", אמר בזמנו הזמר על הבמה בפארק בתל אביב.
זו הפעם הראשונה שסם סמית' מגיע.ה להופיע בארץ, כשהמוזיקאי.ת (המשתמש.ת בלשון פנייה לא ממוגדרת) זוכה בחודשים האחרונים להצלחה מסחררת בזכות Unholy - שיתוף הפעולה עם הזמרת קים פטרס שמככב במצעדים ברחבי העולם. מאז סמית' פרצ.ה ב-2012 עם השיר Latch, הוציא.ה שלושה אלבומים ולהיטים רבים - Money On My Mind, Stay With Me, I Know I'm Not the Only One, כמו גם את שיר הנושא של הסרט ג'יימס בונד, "ספקטר" - Writing's On The Wall. בנוסף, אלבומו.ה הרביעי Gloria צפוי לצאת בשנת 2023.