סלבריטאים נגד אנטישמיות: היום (ג') יצא לדרך קמפיין חדש ברשת הכולל מספר סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות, שבו משתתפים שלל כוכבים המתייצבים נגד האנטישמיות הפושה בארצות הברית.
1 צפייה בגלריה
דייויד ארקט ועמנואל שריקי, מתוך קמפיין נגד אנטישמיות
דייויד ארקט ועמנואל שריקי, מתוך קמפיין נגד אנטישמיות
דייויד ארקט ועמנואל שריקי, מתוך קמפיין נגד אנטישמיות
(צילום מסך, אינסטגרם)
כותרת הקמפיין היא "שנה חדשה, קולות חדשים", ומשתתפים בו סלבריטאים אמריקאים המכריזים שהם "מתייצבים נגד אנטישמיות". במהלך התקופה הקרובה אמורים לצאת סרטונים נוספים במסגרת הקמפיין, עם כוכבים אחרים מתעשיית התרבות והבידור שישמיעו קולם נגד האנטישמיות. בסרטונים ניתן לצפות בחשבון האינסטגרם 2024newvoices@.
בין המשתתפים בסרטונים שכבר הופצו ניתן למנות את קוני בריטון ("נאשוויל"), דייויד ארקט ("צעקה"), לאנס באס (חבר להקת אנ'סינק לשעבר), עמנואל שריקי ("הפמליה") והיידן פנטייר ("גיבורים"), וכן גם דברה מסינג והמפיק המוזיקלי סקוטר בראון, שכבר הביעו את תמיכתם בישראל במהלך המלחמה בעזה ואף הגיעו לבקר בארץ.
מאחורי הקמפיין עומדת היזמית סמנתה אטוס. "לאור השתיקה המוחצת בגלובוס הזהב ובפרסי האמי, רציתי להביא קולות בולטים נגד שנאת יהודים, ולהראות לכולם שלעולם לא עוד - זה עכשיו", הסבירה אטוס בהודעה מטעמה. "התעמולה גרמה ליותר מדי אנשים להרגיש שלהתייצב נגד אנטישמיות זה פוליטי. זה לא - בדיוק כמו שנאה כלפי קבוצות אתניות אחרות, אנו צריכים לעצור את זה עוד בהתחלה".