גוסטפייס חוזר, והפעם הוא ימצא את עצמו גם מול וונסדיי אדמס: היום (ה') יצא הטריילר הראשון ל"צעקה 6", המשכון נוסף בסדרת סרטי האימה המצליחים, שאמור לצאת ב-10 במרץ הקרוב. צפו בטריילר:
"צעקה 6" – טריילר
(באדיבות פורום פילם)
הטריילר ל"צעקה 6" מגיע כשנה אחרי שעלה על המסכים "צעקה", אשר שווק כסוג של ריבוט לסרט המקורי מ-1996, אבל בעצם היווה המשך ישיר ל"צעקה 4". הסרט נחל הצלחה גדולה והרוויח 140 מיליון דולר מתקציב של 24 מיליון בלבד, ואף זכה לאהדה מהמבקרים. עלילת הסרט החדש מתרחשת בניו יורק - לראשונה בזיכיון "צעקה", שעד כה התנהל בעיירה הקטנה וודסבורו - ועוקב אחרי חבורת הצעירים ששרדו את הסרט הקודם, וכעת מנסים להתחיל מחדש בעיר הגדולה. אלא שגם לשם מגיע גל של רציחות המבוצעות בידי רוצח עטוי-מסכה, וחייהם שוב בסכנה.
1 צפייה בגלריה
מתוך "צעקה 6"
מתוך "צעקה 6"
מתוך "צעקה 6"
(צילום מסך)
בקאסט של הסרט החדש בולטת ג'נה אורטגה, שאומנם כיכבה גם בזה הקודם אולם הפכה מאז לכוכבת הודות לתפקידה בסדרה "וונסדיי", מהלהיטים האחרונים מבית נטפליקס. אליה, כאמור, תצטרף גם קורטני קוקס - אולם נב קמפבל, שכיכבה בו לצידן, לא תשוב לתפקידה כסידני פרסקוט, וחשפה כי הסיבה לכך היא השכר שהוצע לה.
"לצערי, אני לא אהיה ב'צעקה' הבא", מסרה קמפבל בהצהרה לתקשורת בחודש יוני האחרון. "כאישה נאלצתי לעבוד קשה מאוד לאורך הקריירה שלי כדי לבסס את הערך שלי, במיוחד כשזה נוגע ל'צעקה'. אני מרגישה שההצעה שהוגשה לי לא משקפת את הערך שלי לפרנצ'ייז".