השחקן ג'רמי רנר עבר אמש (ב') ניתוח, לאחר שבתאונה שהתרחשה ביום א', ספג פגיעה חזקה לחזה מחפץ קהה, כמו גם פציעות אורתופדיות, כך אישרו נציגיו בהצהרה רשמית.
1 צפייה בגלריה
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
ג'רמי רנר
(צילום: AP)
רנר יצא מהניתוח ומאושפז כעת במחלקת טיפול נמרץ, מצבו עדיין מוגדר קשה אך יציב. בהצהרה ביקשה משפחתו של השחקן להודות לצוותים הרפואיים שמטפלים בו, למחלקת הכיבוי וההצלה, לשריף המחוזי ולראשת העיר רינו. כמו כן הוסיפה המשפחה כי "אנחנו המומים מכמות האהבה והתמיכה מהמעריצים".
כזכור, ביום א' השחקן היה מעורב בתאונה במהלך פינוי שלג בחווה שבבעלותו מעל אגם טאהו שבנבדה, ופונה במסוק לקבלת טיפול רפואי. על פי דיווחים באתר TMZ, חתול השלג שבבעלותו עלה על רגלו מה שגרם לו לאובדן דם רב, אולם נציגיו של רנר טרם חשפו פרטים נוספים על המקרה מלבד שספג "פגיעה חזקה מחפץ קהה לחזה, כמו גם פציעות אורתופדיות".
במהלך השבוע האחרון, אזורים רבים בארצות הברית נפגעו מ"סופת השלגים של המאה" שגבתה את חייהם של לפחות 60 בני אדם, וכ-35 אלף בתים איבדו את החיבור לחשמל באזור שבו ממוקמת החווה של השחקן.
רנר היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, בפעם הראשונה על "מטען הכאב" משנת 2008 (בבימויה של קתרין ביגלו) והשנייה על "גנב עירוני" מ-2010 (שכתב וביים בן אפלק). בשנים האחרונות הוא מוכר בעיקר כמי שמגלם את הוקאיי ביקום הקולנועי של מארוול.