דנה אינטרנשיונל חושפת כי לקתה בדיכאון וטופלה בכדורים: הזמרת שיתפה היום (א') בחשבון האינסטגרם את התמודדותה עם המצב הנפשי אחרי תקופת הקורונה.
1 צפייה בגלריה
פרימיירה דנה קמה דנה אינטרנשיונל
פרימיירה דנה קמה דנה אינטרנשיונל
דנה אינטרנשיונל
(צילום: אמיר מאירי)
"אני משתפת ומספרת ומקווה שהדברים ייתנו כוח ואומץ, למי שחווה את מה שאני חוויתי, וגם לי, שעדיין לא העזתי לדבר על זה", כתבה אינטרשיונל, וסיפרה כי במסגרת הדוקו-ריאליטי שצולם עליה, "דנה קמה", ישודר פרק שיעסוק בדיכאון שלה. היא הוסיפה כי רק לאחרונה, לאחר התלבטויות, החליטה כי הוא אכן ישודר.
"התחלנו את צילומי הסדרה 'דנה קמה' אחרי תקופת הקורונה שהשביתה אותי כמו את כולם, ואז בבת אחת, צוות שלם של מצלמות ועשרות אנשים שעוקבים אחריי ונכנסים אל תוך החיים האישיים שלי. במשך 30 שנות קריירה הקפדתי לשמור על הפרטיות והשארתי לעצמי ולמקורביי את דנה שמאחורי התדמית. דנה של הבית. פתאום זה השתנה. זה היה לא פשוט ובמהלך הצילומים, אחרי כמה חודשים, נשברתי.
"שנים של מסע חיים שלא יכולתי לדמיין, בארץ ובחו"ל, של הצלחות ונפילות ושיאים והגשמת חלומות, מסע שתמיד הצטיירתי בו כדמות חזקה מהחיים, סמל של אומץ וחוזק. לא פעם הרגשתי שגם שאני נחלשת - אני חייבת להיות דנה הזו של התדמית. מעולם לא הלכתי לטיפול (וחבל) ולא באמת נתתי לעצמי להיות חלשה. ופתאום, זה קרה, בבת אחת ובעוצמה. נשברתי.
"לראשונה בקריירה ובחיים הרגשתי שאני לא יכולה יותר", הוסיפה הזמרת. "העצב והדיכאון השתלטו עליי. כמו מפלצת רעה שבלעה אותי לתוכה. הבוקר בא, ולא בא אליי. הערב ירד ואני לא איתו. הלילות נהיו לי קשים והשינה לא שינה. כשהבנתי שהמצב הלא נעים הזה לא עוזב, החלטתי להילחם. לא להיכנע לו, לא להתבייש, לטפל בעצמי. בשנת 2023 כשהרפואה כל כך מתקדמת, ואנחנו נעזרים ברופאים וכדורים כשהגוף נחלש, חובה להיעזר ברפואה גם כשהנפש פתאום נחלשת. זו לא בושה. זו גאווה. לקחתי פסק זמן מהצילומים ומהעולם. טיפלתי בעצמי. אין תרופות קסם והעצב הטורדני לא עוזב ביום אחד. אבל אני אחרי. עם הפנים קדימה".
אינטרנשיונל הוסיפה כי נשאלה לאחרונה לא פעם "מה קרה לה" וזו אחת הסיבות בגלל החליטה להגיב: "אז הנה התשובה. אני רגועה יותר, שלווה יותר, חושבת יותר, אולי אפילו שקולה יותר. משעשע אותי כמה חסרה לכם דנה החצופה, התוקפנית, הקולנית. אל דאגה. היא כאן איתי והיא תישאר איתנו לתמיד. לא תיפטרו ממנה כל כך מהר. אני בתקופה חדשה והמשבר הזה מאחוריי. מקווה שהסיפור הזה שלי ייתן תקווה ואור וכוח לכל מי שעבר ועובר מסע דומה לשלי. תמיד תזכרו שלהראות חולשה זו לא חולשה וההפך - זה מעיד על כוח וחוזק. אוהבת אותכם כמו תמיד".