בריטני ספירס יצאה לדרך חדשה. בסוף השבוע האחרון הוציאה שיר חדש לראשונה מזה שש שנים וראשון מאז סיימה את מאבק האפוטרופסות והשתחררה משליטתו של אביה. בווידיאו של 22 דקות שפירסמה לפנות בוקר (בין ראשון לשני) היא סיפרה באריכות ובהתרגשות על התקופה שנמשכה 13 שנים והגיעה לסיומה בדצמבר האחרון.
1 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
וידוי נרגש. בריטני ספירס
(צילום: AP)
"התעוררתי הבוקר והבנתי שיש הרבה דברים שמתחוללים בראש שלי שלא באמת חלקתי עם אף אחד", סיפרה הזמרת. "בכנות אני כאן כדי רק כדי להיפתח ולנסות לשפוך אור על מה שעברתי - במקרה שמישהו שצופה בזה עובר קשיים דומים - כדי שלא ירגיש לבד כי אני באמת יודעת מה הוא מרגיש".
היא החלה לספר על תחילת התקופה הארוכה תחת האפוטרופסות של אביה ג'יימי ספירס, כולל הבידוד הקיצוני שבו שהתה. "שום דבר דבר מזה לא הגיוני עבורי. אני דיברתי ממש במבטא בריטי עם רופא שרשם לי כדורים ושלושה ימים מאוחר יותר היו כוחות משטרה ושלושה מסוקים בבית שלי"' שחזרה ספירס. "ההיקף של הטירוף שלי כלל לשחק במרדפים עם הפאפארצי, שהיה אחד הדברים הכי כיפיים שעשיתי מאז היום הראשון שהפכתי למפורסמת, אז אני לא יודעת מה היה באמת מזיק בזה".
עוד טענה כי האפוטרופסות הייתה מהלך מתוכנן של משפחתה. "אישה אחת הציגה את הרעיון לאבא שלי ואמא שלי למעשה עזרה לו לגרום לזה לקרות", היא טענה. "לא היו סמים בגוף שלי, לא אלכוהול, כלום - זו הייתה התעללות טהורה. אבא שלי אהב לשלוט בכל דבר שעשיתי".
(האזינו לספירס חושפת את מה שעברה)
במהלך התקופה הארוכה הזו ספירס הוציאה לא פחות מארבעה אלבומים והופיעה בלאס וגאס במשך ארבע שנים. "כל מה שאני זוכרת הוא שעשיתי מה שאמרו לי", סיפרה. "אני לא זוכרת הרגשה כל כך משפילה, והם גרמו לי להרגיש כמו שום דבר. ואני המשכתי עם זה כי הייתי מפוחדת.
"בכנות הייתי כמו רובוט. לא היה אכפת לי מכלום כי לא יכולתי ללכת לאן שרציתי ללכת, לא יכולתי להעסיק את המטפלות שרציתי לילדיי, לא יכולתי להשתמש בכסף מזומן, וזה היה פשוט משפיל. אז בעצם הייתי בתוך הקונספירציה הזו של אנשים שטוענים ומתנהגים אליי כמו לסופרסטאר, אבל הם בעצם התייחסו אליי כמו כאילו אני כלום".
עוד אמרה: "מה שבעיקר בלבל אותי היה שכל האנשים האלו בחוץ (תנועת FreeBritney#) נלחמים עבורי ברחובות, אבל אחותי ואמא שלי לא עושות דבר. זה היה כאילו הן בכנות אוהבות שאני הרעה, אוהבות שאני נראית מתוסבכת. אם זו לא הסיבה, אז למה הן לא עמדו מחוץ לבית ואמרו 'כנסי לרכב ובואי נלך מכאן?'". לא הצלחתי לעכל את איך שהמשפחה שלי זרמה עם מה שקרה לאורך כל כך הרבה זמן. והתגובה היחידה שלהן הייתה: 'לא ידענו'".
הפוסט של לין ספירס, אמה של בריטני
ראוי לציין שזמן לא רב אחרי שהקטע הארוך והמפורט פורסם, ספירס החליטה למחוק אותו מהיוטיוב ומהחשבונות שלה ברשתות החברתיות, אך המעריצים ההדוקים שמרו את הווידיאו והעלו אותו מחדש בגרסתו המלאה.
אמה של ספירס, לין, הגיבה לדברים באינסטגרם וכתבה: "בריטני, כל החיים שלך ניסיתי לעשות את הטוב ביותר שלי כדי לתמוך בחלומות ובשאיפות שלך! וגם ניסיתי לעשות את המיטב כדי לעזור לך עם הקשיים! מעולם ולעולם לא אפנה לך את הגב! הסירובים שלך לכל אינספור הפעמים שטסתי אלייך והניסיונות שלי להתקשר אלייך גרמו לי לאבד תקווה! ניסיתי הכול. אני אוהבת אותך כל כך, אבל השיחה הזו היא עבורך ורק עבורך, אחת על אחת, בפרטיות".