הקללה (The Curse)

מתי ואיפה: 2 ביולי, HOT.
מה הסיפור: קומדיית המתח השחורה והמדוברת של ניית'ן פילדר ובני ספדי עוררה הדים כשיצאה בנובמבר האחרון, ולא רק מפני שאמה סטון הכבירה מככבת בה (לצד פילדר וספדי) - אלא גם בגלל שמדובר בהייבריד מטורלל של סאטירה מרושעת, פארודיה על דוקו-ריאליטי ודרמה עם מוטיבים של אימה. וזה רק חלק מהמיש-מש המשוגע של פילדר את ספדי, שרקמו פה סיפור שלא חדל מלהפתיע, על זוג שמככב בתוכנית דוקו-ריאליטי לעיצוב מחדש של בתי-עניים סטייל "אקסטרים מייקאובר" - וחייהם שהולכים ומתפרקים בעקבות קללה שהוטלה עליהם.
7 צפייה בגלריה
מתוך "הקללה"
מתוך "הקללה"
מתוך "הקללה"
(באדיבות HOT ו-NEXT TV)
מי בפנים: סטון, פילדר וספדי, כאמור, הם העיקר - ולצידם גם קונסטנס שולמן ("כתום זה השחור החדש"), קורבין ברנסן ("פרקליטי אל. איי.") וברקהאד עבדי ("קפטן פיליפס").

Sunny

מתי ואיפה: 10 ביולי, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: דרמת מסתורין חדשה בכיכובה של ראשידה ג'ונס ורובוט, וכמה שזה נשמע מוזר - ככה זה נראה בעל פוטנציאל. על פי הסינופסיס, חייה של סוזי, אישה אמריקאית שחיה בקיוטו, מתערערים לאחר שבעלה ובנה נהרגים בתאונת מטוס מסתורית. כ"נחמה" היא מקבלת את סאני, רובוט בסטנדרט חדש לרובוטים ביתיים מתוצרת חברת האלקטרוניקה של בעלה. על אף שבתחילה סוזי מתרעמת על ניסיונותיו של סאני למלא את החלל בחייה, בהדרגה הם מפתחים ידידות בלתי צפויה. יחד הם חושפים את האמת האפלה על מה שבאמת קרה למשפחתה של סוזי, ומסתבכים בצורה מסוכנת בעולם שהיא כלל לא ידעה על קיומו.
Sunny - טריילר
(באדיבות: אפל TV פלוס)
את הסדרה הפיקה אפל יחד עם חברת ההפקות A24, שבשנים האחרונות מטילה ביצי זהב עם הצלחות ענק בגזרת הקולנוע (בהן לדוגמה "הקרב על אמריקה" ו"אזור העניין") ובעולם הטלוויזיה עם "עצבים", המיני-סדרה המצוינת שעלתה בנטפליקס והייתה לאחת הזוכות הגדולות באמי אשתקד. נראה אם "סאני" תהווה ניצחון נוסף לחברה המרעננת.
7 צפייה בגלריה
מתוך "Sunny"
מתוך "Sunny"
מתוך "Sunny"
(באדיבות: אפל TV פלוס)
מי בפנים: אל ג'ונס יצטרפו כמה פרצופים חדשים יחסית, בהם השחקן והדוגמן היפני הידטושי נשיג'ימה, השחקנית-אמנית והזמרת היפנית-טייוואנית ג'ודי אונג ועוד.

מסיבת נקניקיות: פודטופיאה (Sausage Party: Foodtopia)

מתי ואיפה: 11 ביולי, אמזון פריים.
מה הסיפור: אי אז ב-2016, סת' רוגן וחבורתו דחפו אצבע ענקית (או נקניקייה, אם תרצו) לעין של פיקסאר עם קומדיית האנימציה הגסה והפרועה "מסיבת נקניקיות", וכעת הוא שב עם סדרת סיקוול שנראית נאמנה מאוד למקור. הפעם מנסים מוצרי המזון - כולל גיבורי הסרט פרנק, ברנדה, בארי וסמי - להקים חברה משלהם אבל מגלים קשיים רבים בדרך. כדי להציל את החזון שלהם הם רותמים לטובתם בן אדם שיעזור להם.
"מסיבת נקניקיות: פודטופיה" – טריילר
(באדיבות: אמזון פריים)
מאחורי הקלעים שב רוגן עם שותפיו ליצירה המקורית: ארי שפיר וקייל האנטר, בקומדיה כה פרועה עד שרוגן ציין בריאיון ל"קוליידר" כי "יש סצנה אחת שהיינו צריכים לקיים לה הקרנה מיוחדת לאנשי יחסי הציבור של אמזון". עוד הוא הוסיף כי היוצרים כנראה כבר לא מבחינים בהגזמות של עצמם, אבל שקריסטן וויג שמדובבת בסדרה כינתה אותה "מטורפת". אם התחברתם לנקניקייה בלחמנייה עם הפה המטונף לפני שמונה שנים - הסדרה כנראה לא תאכזב אתכם.
7 צפייה בגלריה
מתוך: "מסיבת נקניקיות: פודטופיה"
מתוך: "מסיבת נקניקיות: פודטופיה"
מתוך "מסיבת נקניקיות: פודטופיה"
(באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: ישובו מדבבים רבים מהסרט, בהם כאמור וויג, רוגן וגם מייקל סרה, אדוארד נורטון ודייויד קרומהולץ.

הדוב - עונה 3 (The Bear)

מתי ואיפה: 17 ביולי, דיסני+.
מה הסיפור: כמה שבועות אחרי שעלתה מעבר לים וזכתה באופן מפתיע (ובעיקר מאכזב) לביקורות מעורבות, העונה השלישית של הדרמה האינטנסיבית (או הקומדיה, אם אתם שואלים את טקס פרסי האמי…) עושה עלייה לארץ הקודש. על פי דיווחים מעבר לים, ממתינה לצופים גם עונה רביעית שכבר בדרך - וכל מה שנותר לנו להגיד זה, "כן שף".
"הדוב" עונה 3 – טריילר
(באדיבות: FX)
העונה עוקבת אחרי הדרמות מאחורי הקלעים (או מאחורי הפלור, ליתר דיוק) במסעדת "הדוב" החדשה שפתח השף קרמי, יחד עם הסו-שף שלו סידני ובן הדוד חמום-המוח בעל לב הזהב ריצ'י. לשמחת המעריצים - כל שמונת פרקי העונה יעלו בבינג' מעורר תיאבון.
7 צפייה בגלריה
מתוך "הדוב", עונה 3
מתוך "הדוב", עונה 3
מתוך "הדוב", עונה 3
(באדיבות FX)
מי בפנים: ימשיכו מהעונה הקודמת כמובן ג'רמי אלן ווייט (שרתם בינתיים את גזרתו החטובה ל"המתאבקים"), איו אדבירי ("חזרה גנרלית"), איבון מוס-בכרך (שמאז לוהק ליקום הסינמטי של מארוול ב"ארבעת המופלאים") ועוד.

קוברה קאי - עונה 6, חלק 1 (Cobra Kai)

מתי ואיפה: 18 ביולי, נטפליקס.
מה הסיפור: חלק ראשון מתוך שלושה של העונה האחרונה ללהיט הנטפלקיסי, כאשר החלק השני צפוי לנחות אצלנו ב-24 בנובמבר והחלק השלישי אי שם בשנת 2025. לא הרבה ידוע בשלב זה על עלילת העונה הקרובה של סדרת הספין-אוף ל"קראטה קיד", שמאז התפתחה למעצמה משל עצמה, אבל בהצצה שנחשפה בפברואר מאחורי הקלעים הבטיחו השחקנים כי העונה "מלאת הפתעות, אתם הולכים למות עליה". הפעם, הסנסיים והתלמידים שלנו יתכוננו לקראת אליפות הקראטה העולמית.
"קוברה קאי" עונה 6,חלק 1 – טריילר
(באדיבות: נטפליקס)
מי בפנים: ראלף מאצ'יו ו-וויליאם זבקה יחזרו לתפקידים הראשיים, כמו גם מרטין קוב, שולו מרידואניה (שמאז העונה הקודמת צירף לעצמו קרדיט בולט ב"בלו ביטל"), ג'ייקוב ברטראנד ועוד.

Those About to Die

מתי ואיפה: 18 ביולי, פיקוק.
מה הסיפור: דרמה אפית בסגנון "גלדיאטור", עם שמות נוצצים ומרשימים - על המרקע וגם מאחורי הקלעים. כמו שובר הקופות של רידלי סקוט משנת 2000, הסדרה שואבת השראה מספר מאת דניאל פי. מניקס המתאר את קורותיהם של לוחמי הגלדיאטור - צורת בידור אכזרית ועקובה מדם בתקופת האימפריה הרומית. על הקאסט, ועל האימפריה, ינצח זוכה האוסקר אנתוני הופקינס בתפקיד הקיסר.
Those About to Die- טריילר
(באדיבות: פיקוק)
מאחורי הקלעים שילבו כוחות במאי שוברי הקופות רולנד אמריך ("היום שאחרי מחר", "סטארגייט" ועוד), שהעיד על עצמו כי מזה תקופה ארוכה יש לו עניין בהיסטוריה הרומית, והתסריטאי המועמד לאוסקר רוברט רודאט ("להציל את טוראי ראיין"). אם אתם לא יכולים לחכות לצאתו של "גלדיאטור 2" - הסדרה הזו תנעים לכם את ההמתנה.
7 צפייה בגלריה
מתוך: Those About to Die
מתוך: Those About to Die
מתוך Those About to Die
(צילום: באדיבות פיקוק)
מי בפנים: אל הופקינס יצטרפו איוואן רהון (ראמזי בולטון האכזר מ"משחקי הכס"), רופרט פנרי-ג'ונס ("ספוקס") וטום יוז ("ויקטוריה").

בטי המכוערת: הסיפור נמשך (Betty la Fea, the Story Continues)

מתי ואיפה: 19 ביולי, אמזון פריים.
מה הסיפור: לידיעת הקוראת ריקי בליך - סדרת המשך לטלנובלה הקולומביאנית המצליחה "אני בטי המכוערת", שמגיעה אלינו 25 שנה אחרי המקור - עם הדמויות המוכרות. העלילה תעסוק בחייה של בטי 20 שנה אחרי סוף העונה האחרונה, כשכעת היא אישה מצליחה, נשואה לארמנדו עם ילדים.
"בטי המכוערת: הסיפור נמשך" - טריילר
(באדיבות: אמזון פריים)
בפרקים החדשים בטי תנסה לשקם את מערכת היחסים עם בתה המתבגרת, תוך שהיא מתמודדת עם משבר כלכלי בחברה המשפחתית ותתהה אם הבחירות שעשתה בחייה אכן הפכו אותה למאושרת. יוצר הסדרה המקורי, פרננדו גאיטן, אומנם הלך לעולמו ב-2019, אך החידוש יופק על ידי יוצרים מוכרים בעולם הטלנובלות. איך נאמר? הגיע הזמן להתחיל לשפשף את הספרדית.
מי בפנים: ישוב8 לתפקידיהם המקוריים אנה מריה אורסקו וחורחה אנריקה אביו, נטלי רמירז ועוד.

Lady in the Lake

מתי ואיפה: 19 ביולי, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: סדרת מתח חדשה - ועל פי הטריילר גם אינטנסיבית - שבמקרה גם עונה לתיאור האהוב על כולם בימים אלה: "גאווה ישראלית", כשמאחוריה עומדת הבמאית הישראלית עלמה הראל, ובקדמתה עומדת השחקנית הכבר-לא-ממש ישראלית נטלי פורטמן. עוד התגייס למאמץ ידיד ישראל פוסט-7 באוקטובר, ברט גלמן ("דברים מוזרים") שיגלם את בעלה של פורטמן.
Lady in the Lake – טריילר
(באדיבות: אפל TV פלוס)
העלילה מתרחשת בבולטימור של שנות ה-60, ועוסקת במאדי שוורץ, עקרת בית יהודייה שמבקשת להיפטר מסוד מסתורי בעברה ולהמציא את עצמה מחדש כעיתונאית חוקרת, ובקליאו ג'ונסון - פעילה למען שחורים בבולטימור הנאבקת לפרנס את משפחתה. חייהן של השתיים נראים מקבילים בהתחלה, אבל כשמאדי מתקבעת על פענוח מותה המסתורי של קליאו, נפתחת תהום שמעמידה את כל הסובבים אותה בסכנה.
7 צפייה בגלריה
מתוך: Lady in the Lake
מתוך: Lady in the Lake
מתוך: Lady in the Lake
(באדיבות: אפל TV פלוס)
מי בפנים: כאמור פורטמן וגלמן, כמו גם מוזס אינגרם ("גמביט המלכה"), מייקי מדיסון ("היו זמנים בהוליווד") ועוד.

שודדי הזמן (Time Bandits)

מתי ואיפה: 24 ביולי, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: רימייק לקומדיית הקאלט משנות ה-80 "שודדי הזמן". את הסרט ביים טרי גיליאם בהשראת סרטי מונטי פייתון, וכמה מחברי הקבוצה אף לקחו בו חלק. העלילה מספרת על כנופיית נמוכי-קומה סוררים, שגונבת את מפת חורי הזמן של היקום, שבעזרתה ניתן לנסוע בזמן. רצה הגורל (או גיליאם), וחור אחד נמצא בחדרו של הילד קווין. הוא מצטרף אליהם למסע שמפגיש אותם עם נפוליאון, רובין הוד, המלך אגממנון - ולמרבה הצער, גם עם הרוע האולטימטיבי: מעין שטן חובב טכנולוגיה, שרודף אותם כדי לזכות במפת הזמן.
7 צפייה בגלריה
מתוך: Time Bandits
מתוך: Time Bandits
מתוך Time Bandits
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
את הרימייק בן עשרת הפרקים יצרו יחד טאיקה וואיטיטי ("תור: ראגנארוק", "ג'וג'ו ראביט" ועוד) וג'מיין קלמנט ("טיסת הקונקורד"), כשהשניים מעידים כי הסדרה תהיה נאמנה למקור המונטי-פייתוני. מי שתוביל את הקאסט בסדרה החדשה היא באופן מפתיע ליסה קודרו - פיבי מ"חברים" כמובן - שאיתה וואטיטי רצה לעבוד זה מכבר. מעניין לראות כיצד יתמודדו השמות הנוצצים עם התאמת הקומדיה הפנטסטית למציאות של ימינו - ובפרט לתרבות ה-WOKE והפי-סי, היות שהמקור שעוסק בחבורת גמדים חצופים שמסתבכים עם אלוהים - ג'נטלמן בריטי לבן - הוא הכי רחוק מזה. כך או כך, נשמח לראות אותם מנסים.
מי בפנים: קודרו, שרלין יי ("האוס"), רייצ'ל האוס ("המוסד") ועוד.