סיפור אהבה - עונה 2 (Love Life)

מתי ואיפה: 1 בדצמבר, yes.
מה הסיפור: עונה שנייה לקומדיה הרומנטית שהיא בעצם אנתולוגיה, ושמשיקה עכשיו סיפור חדש עם גיבור חדש לגמרי. בעונה הראשונה, כזכור, הכרנו את דרבי (אנה קנדריק) - בחורה בת 20 וקצת מניו יורק, שהגישה הפרקטית שלה לחיים מתנגשת בעקביות עם הכמיהה שלה לאהבה אמיתית. נשמע כמו המתכון הקלאסי לסדרה קלישאתית, אולם בסיום העונה ההיא הוכיחה "סיפור אהבה" שהיא הרבה יותר מורכבת ומציאותית ממה שנדמה תחילה.
"סיפור אהבה", עונה 2 – טריילר
העונה השנייה ממשיכה באותו הקו, אלא שאת דרבי מחליף מרקוס, גבר שחור שעובד כעורך ספרים, ועל אף שישנו קשר עקיף בינו לבינה (היא אף קופצת להופעות אורח), הוא פועל במסלול נפרד לחלוטין ממנה. בניגוד אליה, את מרקוס אנחנו פוגשים בשלב מתקדם יותר - הוא בשנות ה-30 לחייו ונמצא בשלהי נישואים לא נוראיים, אבל גם לא בדיוק מלהיבים. הוא בחור חכם, אדיב ורומנטיקן שרוצה להתיישב, אך במקביל הורס את נישואיו על ידי ניהול רומן רגשי עם מיה, קולגה לעבודה של דרבי. אתם כבר יכולים לדמיין איך כל העסק מסתבך בעשרה פרקים, נכון?
14 צפייה בגלריה
מתוך "סיפור אהבה", עונה 2
מתוך "סיפור אהבה", עונה 2
מתוך "סיפור אהבה", עונה 2
(צילום: Sarah Shatz/HBO Max)
מי בפנים: ויליאם ג'קסון הארפר ("המקום הטוב"), ג'סיקה ויליאמס ("ג'סיקה ג'יימס המדהימה"), ג'נט הוברט (הדודה ויויאן מ"הנסיך המדליק מבל אייר"), ג'ון ארל ג'לקס (On Becoming a God in Central Florida), אריאן מואייד ("יורשים") וכאמור אנה קנדריק ("פיץ' פרפקט").

הארלם (Harlem)

מתי ואיפה: 3 בדצמבר, אמזון פריים.
מה הסיפור: בול בזמן לקראת הפרידה מ"לא בטוחה", מגיעה אלינו הקומדיה החדשה של טרייסי אוליבר ("טיול בנות", "בוסית בקטנה"), עם פארל ויליאמס ואיימי פולר על תקן מפיקים בפועל. "הארלם" בת העשרה פרקים עוקבת אחר ארבע חברות טובות אופנתיות ואמביציוזיות מהארלם - "המֶכה של התרבות השחורה באמריקה", כפי שכינו אותה יוצרי הסדרה.
"הארלם" – טריילר
החבורה מורכבת מקמיל, פרופסורית מבטיחה לאנתרופולוגיה שנאבקת לפנות קצת מקום לאהבה בחייה; טיי, יזמית אפליקציית דייטינג קווירית שמתחזקת חיי דייטינג סוערים משל עצמה; קווין, מעצבת אופנה אמידה ורומנטיקנית, שחולמת לפתור את צרות העולם על אף הקשיים בעסק שלה; ואנג'י, זמרת ושחקנית חדורת ביטחון ונטולת פילטרים, שמתגוררת עם קווין. יחד הארבע ממשיכות משנות ה-20 לחייהן לעבר השלב הבא של הקריירה, מערכות היחסים והחלומות שלהן.
14 צפייה בגלריה
מתוך "הארלם"
מתוך "הארלם"
מתוך "הארלם"
(צילום: Amazon Prime Video)
מי בפנים: מייגן גוד ("לחשוב כמו גבר"), גרייס ביירס ("אימפריה"), טיילר לפלי (P-Valley), ג'זמין גאי ("האנטומיה של גריי") ו-וופי גולדברג אחת על תקן בוסית קשוחה מאוד.

בית הנייר: עונה 5 - חלק ב' ואחרון (Money Heist)

מתי ואיפה: 3 בדצמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: החלק האחרון והסופי, על אמת, נודרים, של "בית הנייר". הפינאלה הגדול תכיל חמישה פרקים בני 50 דקות, שיחתמו את חמש העונות העמוסות של הלהיט הספרדי שפרץ את מחסום השפה בקרב צופי נטפליקס הרבים שהתמכרו אליה (בעתיד, אגב, תוכלו להמשיך לאתגר את המחסום הזה עם העיבוד הקוריאני שעתיד לצאת). מנקודה זו ואילך - היזהרו מספוילרים לחלק הראשון של העונה.
"בית הנייר", עונה 5: חלק 2 – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
כזכור, החלק ההוא, שעלה בספטמבר, כלל את הלידה של אליסיה, בסיועו של הפרופסור, אבל הוא בקושי הספיק לנשום לרווחה עד שגילה כי טוקיו הקריבה את חייה לטובת החברים. כך שבשלב זה, נראה שהכול הולך להקצין במהרה - הפרופסור נחשף לראשונה בפני העולם עם הגעתו לבנק ספרד, אליסיה מסתירה עוד כמה שפנים בשרוול, החבורה מנסה להבין איך יצליחו לברוח עם הזהב מהבנק, ולמרבה הצער - נראה שחלקם גם עלולים להיתפס, על פי הטריילר. נשאר רק לקוות שלבנו של ברלין, גאון המחשבים והסייבר רפאל, יהיה חלק בתוכנית ההצלה (בהנחה שאליסיה היא לא טטיאנה, האקסית הג'ינ'גית של אביו המנוח, ושיתברר כי השניים הולכים להערים על כולם).
14 צפייה בגלריה
מתוך "בית הנייר", עונה 5
מתוך "בית הנייר", עונה 5
מתוך "בית הנייר", עונה 5
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: כל מי שנשאר מהחבורה המקורית, בהם אלברו מורטה (הפרופסור), איטציאר אייטונו (ליסבון), פדרו אלונסו (ברלין), מיגל הרן (ריו), חיימה לורנטה (דנבר), אסתר אסבו (שטוקהולם), דארקו פריץ' (הלסינקי), נג'ווה נימרי (אליסיה), הוביק קוצ'קריאן (בוגוטה), רודריגו דה לה סרנה (פלרמו), בלן קואסטה (מנילה) ועוד.

רואים קולנוע (Voir)

מתי ואיפה: 6 בדצמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: אחרי "בית הקלפים", "מיינדהאנטר" ו"אהבה, מוות ורובוטים", הבמאי המוערך דיוויד פינצ'ר ("זודיאק", "מועדון קרב") משיק סדרה נוספת בנטפליקס - הפעם דוקומנטרית, שהיא מעין אסופת מאמרים ויזואלים שחוגגים את הקולנוע ואת הקשר שיש בינינו לבין הסיפורים שאנחנו פוגשים על המסך הגדול.
"רואים קולנוע" – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
ששת הפרקים ינסו לנתח את הדברים שגורמים לאנשים לאהוב כל כך את הקולנוע, דרך סיפורים אישיים של עיתונאים, מבקרים ויוצרים המעריצים את המדיום, ויסבירו כיצד סצנות, ניואנסים, שחקנים ויוצרים הפכו סרטים לאגדות שלא רק שינו את פני תעשיית הסרטים - אלא גם את אלה שצפו בהם.

הצהובות (Yellowjackets)

מתי ואיפה: 8 בדצמבר, yes.
מה הסיפור: דרמת הישרדות חדשה המשלבת בין מספר ז'אנרים פופולריים, ובהם אימה, מותחן פסיכולוגי וסיפור התבגרות (ובמילים אחרות, The Wilds של אמזון פריים פוגשת את "בעל זבוב"). "הצהובות" מתרחשת בשני קווי זמן מקבילים - הראשון ב-1996, אז אנו פוגשים חבורת מתבגרות מוכשרות, המשחקות יחד בקבוצת הכדורגל של בית הספר, ושעושות את דרכן לטורניר לאומי בסיאטל. כשהמטוס עובר מעל לקנדה, הוא מתרסק בשממה מושלגת באונטריו ומקבוצה אחת הן מתפלגות מהר מאוד למחנות פראיים, כמעט שבטיים וקניבליים, במטרה להישאר בחיים - כך במשך שנה וחצי, עד שהן נמצאות.
"הצהובות" – טריילר
בציר הזמן השני אנו קופצים להווה, 25 שנה מאוחר יותר, וחוזרים לשורדות ששבו לציביליזציה, כדי להבין כיצד נראים חייהן: מי הן היום, האם נותרו בקשר ואיך בחרו לחיות את חייהן, כשהן מנסות להסתיר את האמת בנוגע לאופן שבו שרדו. כצפוי, מתברר שהעבר לא באמת נשאר בעבר, ושהסיוט רחוק מלהסתיים.
14 צפייה בגלריה
מתוך "צהובות"
מתוך "צהובות"
מתוך "הצהובות"
(צילום: Kailey Schwerman/SHOWTIME)
מי בפנים: כוכבות הניינטיז כריסטינה ריצ'י ("משפחת אדמס"), ג'ולייט לואיס ("רוצחים מלידה") ומלאני לינסקי ("שני גברים וחצי") ולצידן טוני סייפרס ("בית הקלפים"), סמי הנרטי ("חסרי בושה"), אלה פארנל ("המעון של מיס פרגרין") ועוד.

פשוט ככה (And Just Like That…)

מתי ואיפה: 9 בדצמבר, HOT.
מה הסיפור: אולי הסדרה עם הכי מדוברת לאחרונה, שבשעה טובה מגיעה למסכים כדי לחשוף מה שלום קארי בראדשו, מירנדה הובס ושרלוט יורק היום, 11 שנים אחרי יציאת הסרט השני בסדרת "סקס והעיר הגדולה". וכן, "פשוט ככה" מגיעה מינוס הצלע הרביעית, סמנת'ה ג'ונס, לאחר שקים קטרל שגילמה אותה הודיעה כי לא תשוב (ובקרוב נגלה כיצד נפטרו מדמותה על המסך).
מתוך "פשוט ככה"
(באדיבות HOT)
בעשרת פרקיה, "פשוט ככה" תפגוש את השלוש בעשור השישי לחייהן, כשהן מנווטות במסען - מהמציאות המסובכת של החיים, החברות והאהבה בשנות ה-30 ועד לזו המסובכת יותר בגיל 50 פלוס. כן, זה כל מה שידוע על הסדרה בשלב זה, כיוון ש-HBO שומרים על מעטה סודיות כאילו מדובר בתוכנית גרעין במינימום.
14 צפייה בגלריה
מתוך ...And Just Like That
מתוך ...And Just Like That
מתוך "פשוט ככה"
(צילום: Craig Blankenhorn/HBO)
מי בפנים: שרה ג'סיקה פרקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דיוויס ישתחלו בחזרה לעקבי המנולו בלאניק שלהן, לצדם של כריס נות' (מיסטר ביג), ווילי גרסון המנוח (סטנפורד בלאץ') שהלך לעולמו בזמן צילומי הסדרה, דיוויד אייגנברג (סטיב בריידי), אוון הנדלר (הארי גולדנבלט) ומריו קנטון (אנתוני). אליהם יצטרפו שרה רמירז ("האנטומיה של גריי"), ניקול ארי פרקר ("אימפריה"), סריטה צ'ודהורי ("הומלנד") ניקול ארי פרקר ("אימפריה") וקארן פיטמן ("האמריקנים").

אדוני ראש העיר (Mr. Mayor)

מתי ואיפה: 9 בדצמבר, yes.
מה הסיפור: סיטקום נוסף מבית היוצר של טינה פיי ורוברט קרלוק (הגאונים מאחורי "רוק 30"), שעושה עלייה לישראל כשנה לאחר עלייתו בסטרימינג של Peacock. במרכז "אדוני ראש העיר" ישנו ניל ברמר, איש עסקים מיליונר שיצא לפנסיה, אך מחליט להמיר את תקופת הפרישה הרגועה במירוץ לראשות עיריית לוס אנג'לס מכל הסיבות הלא נכונות.
אדוני ראש העיר – טריילר
כשהוא לבסוף זוכה בתפקיד, הוא נאלץ להחליט מהן האג'נדות שמעניינות אותו, לזכות בכבודם של אנשי הצוות שלו, לפקח על הסגנית האידיאליסטית שבזה לו, ובין לבין גם לחזק את הקשר עם בתו המתבגרת, אורלי - כל זה בזמן שהוא צריך לדאוג לעיר השנייה בגודלה בארצות הברית. תרגישו חופשי להיקשר, כי הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה (שצפויה לעלות במרץ 2022), ותשיק החודש גם פרק ספיישל לחגים.
14 צפייה בגלריה
מתוך "אדוני ראש העיר"
מתוך "אדוני ראש העיר"
מתוך "אדוני ראש העיר"
(צילום: NBC)
מי בפנים: טד דנסון ("המקום הטוב"), הולי האנטר ("הפסנתר"), בובי מויניהן ("סאטרדיי נייט לייב"), ולה לובל ("האקסית המטורפת"), מייק קבלון ("כתום זה השחור החדש"), קיילה קנדי ("המתים המהלכים") ועוד.

תחנה אחת עשרה (Station Eleven)

מתי ואיפה: 16 בדצמבר, HBO מקס.
מה הסיפור: שבע שנים לאחר יציאת רב המכר זוכה הפרסים מאת אמילי סנט ג'ון מנדל, הרומן "תחנה אחת עשרה" זוכה לעיבוד טלוויזיוני בדמות דרמה פוסט-אפוקליפטית - ואפשר לומר שהטיימינג הוא הכול במקרה הזה. המיני-סדרה נמתחת על פני שני צירי זמן, ומציגה את ארצות הברית לאחר מגפת שפעת קטלנית שמחקה 99 אחוז אחוזים מאוכלוסיית העולם, כאשר אלה ששרדו מנסים לבנות הכול מחדש.
"תחנה אחת עשרה" - טריילר
מי שמובילה את הסדרה היא קירסטן, ילדה-כוכבת לשעבר שהייתה רק בת שמונה כששפעת הג'ורג'יה התפרצה בעולם. שנים לאחר מכן היא מהווה חלק מלהקה נודדת של שחקנים שייקספיריים, המטיילים באזור השומם של האגמים הגדולים ומעלים הצגות. יש לה אובססיה רבת שנים לארתור ליאנדר, שחקן שראתה מת על הבמה בזמן שגילם את המלך ליר, בלילה שבו פרצה המגפה. איך לכל זה יש קשר לאלמנתו של ארתור, מירנדה, שיצרה קומיקס בשם "תחנה אחת עשרה"? תצטרכו לחכות שיקנו את הסדרה לצפייה בישראל כדי לגלות.
14 צפייה בגלריה
מתוך "תחנה אחת עשרה"
מתוך "תחנה אחת עשרה"
מתוך "תחנה אחת עשרה"
(צילום: Ian Watson/HBO Max)
מי בפנים: מקנזי דיוויס ("שליחות קטלנית: גורל אפל"), גאל גרסיה ברנל ("ואת אמא שלך גם"), הימש פאטל ("יסטרדיי"), דניאל דדוויילר ("נקמה מרה") ודיוויד ווילמוט ("רצח אופי").

המכשף - עונה 2 (The Witcher)

מתי ואיפה: 17 בדצמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: אחרי כמעט שנתיים של ציפייה, היא סוף סוף פה - העונה השנייה של "המכשף", סדרת הפנטזיה המצליחה שמבוססת על ספריו של אנדז'יי ספקובסקי. בעוד שהעונה הראשונה התבססה על מקבץ סיפורים קצרים שבלבלו את הצופים, זו החדשה תהיה ליניארית יותר מבחינה עלילתית ותמשיך מאותו מקום שבו עזבנו את צייד המפלצת הלוהט, גראלט מריוויה, והנסיכה סירי - שסוף סוף נפגשו.
"המכשף", עונה 2 – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
כשהם משוכנעים שיינפר איבדה את חייה בקרב המדמם על סודן, גראלט מביא את סירי למקום מבטחים: בית ילדותו בקאר מורהן, שבו קיבל את כישוריו כמכשף, מתוך הבנה שכוחותיה של סירי הרבה יותר חזקים משחשבו. שם היא תאלץ למצוא מחדש את מקומה ביבשת, אחרי שאיבדה את משפחתה וממלכתה. במקביל, נפגוש את יינפר שנמצאת עכשיו בחזקתה של פרינגילה - ומסתמן שבקרוב נלמד יותר גם על עברה של האחרונה ואיך היא הגיעה לנילפגארד. ובקיצור - צפויים עוד הרבה קסמים, מפלצות, מכשפים חדשים ומערכות יחסים מסקרנות.
14 צפייה בגלריה
מתוך "המכשף", עונה 2
מתוך "המכשף", עונה 2
מתוך "המכשף", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: הנרי קאביל ("איש הפלדה"), פרייה אלן ("מילקשייק אבק שריפה") ואניה צ'לוטרה חוזרים לתפקידים הראשיים עם שאר הקאסט, יחד עם המצטרפים החדשים קים בודניה ("להרוג את איב"), אדג'וה אנדוה (ליידי דנבורי מ"ברידג'רטון") וכריסטופר היביו (תורמונד מ"משחקי הכס").

אמילי בפריז - עונה 2 (Emily in Paris)

מתי ואיפה: 22 בדצמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: בזמן שהכוכבות של דארן סטאר מ"סקס והעיר הגדולה" ממשיכות הלאה בלעדיו, היוצר חוזר עם עונה שנייה ל"אמילי בפריז", סדרת הלהיט שלו שכבשה מיליוני צופים בכל רחבי העולם בשיא תקופת הקורונה. אם ביליתם את 2021 כעטלף מעופף בשמי ווהאן, נספר שהסדרה עוקבת אחר צעירה אמריקאית המתמחה בשיווק בסושיאל, שנשלחת על ידי המקום שבו היא עובדת לחברת הבת הצרפתית כדי לעזור להם לצמוח בתחום.
"אמילי בפריז", עונה 2 – טריילר
(באדיבות נטפליקס)
העונה השנייה תמשיך בדיוק מהמקום שבו קודמתה הסתיימה: אמילי וגבריאל בדיוק שכבו, מתוך מחשבה שהוא עוזב ביום שלמחרת בחזרה לנורמנדי. אלא שאז אנטואן, הלקוח/מחזר הנלהב של אמילי, מחליט להשקיע במסעדה של גבריאל - וגורם להישארותו בסביבה. מעבר לזה יש את קאמי, בת זוגו של גבריאל שגם נישקה אותה (וקצת אהבה את זה). כוכבי התוכנית עובדים חזק בפמפום השמועות על מערכת יחסים רומנטית משולשת, אולם הטריילר גם חושף את נוכחותו של אלפי, בחור בריטי חדש בשכונה שמצליח לעצבן ולבלבל את אמילי בו זמנית.
14 צפייה בגלריה
מתוך "אמילי בפריז", עונה 2
מתוך "אמילי בפריז", עונה 2
מתוך "אמילי בפריז", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: לילי קולינס ("מראה מראה: הסיפור האמיתי"), אשלי פארק ("בנות לנצח"), פיליפין לרוי-בוליו ("10 אחוז"), לוקאס בראבו, קאמי ראזה, סמואל ארנולד, והמצטרף הטרי לושיאן לביסקאונט ("מלכות הצעקה").

קתרינה - עונות 1 ו-2 (The Great)

מתי ואיפה: 23 בדצמבר, yes.
מה הסיפור: הדרמה הקומית התקופתית של הולו וטוני מקנמרה ("המועדפת"), שזכתה להצלחה בארצות הברית ולשתי מועמדויות לאמי, מגיעה לישראל שבועות ספורים לאחר עליית עונתה השנייה. "קתרינה" מבוססת פה ושם על סיפורה האמיתי של יקטרינה השנייה, קיסרית רוסיה ומי שלימים זכתה להכניס לרזומה את צירוף המילים "השלטון הנשי הארוך ביותר בתולדות רוסיה".
"קתרינה" - טריילר
(באדיבות HULU)
קתרין הצעירה והרומנטיקנית מגיעה מפולין לרוסיה במסגרת נישואי שידוך לקיסר בשם פיטר. היא חלמה על אהבת אמת, אושר ואולי קצת עושר, אך בפועל נקלעה לעולם מסוכן ומושחת, שאותו היא מייחלת לשנות. חבל שלצורך זה יהיה עליה להרוג את בעלה הטרי, להביס את הכנסייה, לתעתע בצבא ולשכנע את בית המשפט להיות לצידה. האם היא הצליחה ואיך? לא נספיילר, אבל שתי העונות יעלו יחדיו ותוכלו לגלות בעצמכם.
14 צפייה בגלריה
מתוך "קתרינה", עונה 2
מתוך "קתרינה", עונה 2
מתוך "קתרינה", עונה 2
(צילום: באדיבות yes)
מי בפנים: אל פאנינג ("מליפיסנט", "כל המקומות המוארים"), ניקולס הולט ("סקינס","מת עליה"), ג'יליאן אנדרסון ("תיקים באפלה", "חינוך מיני"), גווילם לי (שגילם את בריאן מיי ב"רפסודיה בוהמית"), אדם גודלי ("אקדמיית המטריה") וסשה דוואן ("דוקטור הו").

ד"ר מוות ( Dr. Death)

מתי ואיפה: 27 בדצמבר, yes ו-HOT.
מה הסיפור: אם מיציתם את הדרמות הרפואיות המרגשות מעדות "האנטומיה של גריי" ו"הרופא הטוב", שירות הסטרימינג Peacock דאג להביא ייצוג גם לקצה השני של הסקאלה. המיני-סדרה "ד"ר מוות" היא דרמת פשע אפלה שמבוססת על פודקאסט שעסק בסיפורו האמיתי של כריסטופר דאנץ', נוירוכירורג צעיר, כריזמטי ויהיר שפותח מרפאה משגשגת בדאלאס. אולם כשמטופלים מגיעים אליו עבור ניתוחים שגרתיים אך מורכבים בעמוד השדרה, ויוצאים עם מומים או מתים לצמיתות - אנשי צוותו מתחילים לחשוד שמתחת לחיוכו מסתתרות כוונות זדוניות.
"ד"ר מוות" – טריילר
בזמן שהנרקיסיזם והפסיכופתיה של דאנץ' מסלימים וככל שמספר הקורבנות עולה, צמד מנתחים מבחינים ברשלנות הרפיטטיבית החשודה שם, ומחליטים לשתף פעולה עם עוזרת פרקליט המחוז בתקווה לעצור אותו ולמנוע מאנשים נוספים למות על שולחן הניתוחים שלו.
14 צפייה בגלריה
מתוך "ד"ר מוות"
מתוך "ד"ר מוות"
מתוך "ד"ר מוות"
(צילום: Peacock)
מי בפנים: בפרונט ישנם שלושה כוכבים די מרשימים - ג'ושוע ג'קסון, כריסטיאן סלייטר ואלק בולדווין, ולצידם משתתפים גם קלסי גראמר ("פרייז'ר"), גרייס גאמר ("מר רובוט"), אנה סופיה רוב ("יומני קארי"), כריס סאליבן ("החיים עצמם") ועוד.

מלחמת הכוכבים: הספר של בובה פאט (Star Wars: The Book Of Boba Fett)

מתי ואיפה: 29 בדצמבר, דיסני פלוס.
מה הסיפור: מי שהמתין לסוף הכתוביות בסיום העונה השנייה של "המנדלוריאן", כבר גילה שסדרה נוספת מסאגת "מלחמת הכוכבים" עתידה לעלות בדיסני פלוס, ומי שעומד במרכז הספין-אוף הזה הוא לא אחר מבובה פאט.
"הספר של בובה פאט" – טריילר
הסדרה תגולל את מסעם של צייד הראשים האגדי ושכירת החרב פנק שאנד לאחר מאורעות סדרת האם - וכן, זוהי התראת ספוילרים. אחרי שהרג את ביב פורטונה, הכס של ג'אבה ההאט המנוח בטטואין התפנה ובובה פאט יותר משמח להתיישב עליו. כפועל יוצא מכך, "הספר של בובה פאט" תעסוק בניסיונות שלו ושל פנק לעמוד בראש העולם התחתון הגלקטי, למורת רוחם של אנשים מסוימים, ועל פי השמועות ישולבו גם הצצות לעברו וכך נגלה מה קרה לו מאז "האימפריה מכה שנית".
14 צפייה בגלריה
מתוך "הספר של בובה פאט"
מתוך "הספר של בובה פאט"
מתוך "הספר של בובה פאט"
(צילום: +Disney)
מי בפנים: טמוארה מוריסון ("מלחמת הכוכבים") ומינג-נה וון ("סוכנות ש.י.ל.ד") ישובו לתפקידיהם, ונחשף כי גם ג'ניפר בילס ("פלאשדנס") תיקח חלק.

תישאר קרוב (Stay Close)

מתי ואיפה: 31 בדצמבר, נטפליקס.
מה הסיפור: התגעגעתם להרלן קובן? אנחנו מקווים שכן, כי לרצף הסדרות שלו מבית נטפליקס - שמגיעות במסגרת חוזה בן חמש שנים, שבו התחייב ליצור עיבודים ל-14 מספריו - מצטרפת כעת חברה חדשה: "תישאר קרוב", שתגיע בערב השנה החדשה (במיוחד עבור מי מכם שתכננו להישאר בבית עם דרמת פשע טובה ומותחת).
14 צפייה בגלריה
מתוך "תישאר קרוב"
מתוך "תישאר קרוב"
מתוך "תישאר קרוב"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
הסדרה, שמבוססת על ספרו של קובן מ-2012, עוסקת בשלושה אנשים בעלי חיים נינוחים (אך לא מספקים), המסתירים סודות אפלים שאפילו הקרובים אליהם ביותר לא יוכלו לנחש: מייגן, אישה עובדת ואמא לשלושה; ריי, צלם עיתונות מבטיח בעבר, שכעת עובד בעבודה סתמית וחש שחייו הגיעו למבוי סתום; וברום, בלש מוערך שלא מסוגל להרפות ממקרה לא מפוענח של אדם שנעלם לפני 17 שנה. לוריין, חברה ותיקה מעברה של מייגן, מבשרת לה חדשות מזעזעות שישפיעו על כל שלוש הדמויות. כשהעבר חוזר לרדוף אותם ומאיים להרוס את חייהם ואת חיי הסובבים אותם, מה יהיה הצעד הבא שלהם?
14 צפייה בגלריה
מתוך "תישאר קרוב"
מתוך "תישאר קרוב"
מתוך "תישאר קרוב"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: קוש ג'מבו ("הטובות לקרב"), ג'יימס נסביט ("הנעדרת"), ריצ'רד ארמיטאג' (כוכב "ההוביט", שגילם את הדמות הראשית גם ב"אדם זר" של קובן לנטפליקס), שרה פריש ("מדיצ'י") ועוד.