סערת הסצנה שעלולה לעודד חרם ב"האח הגדול": אמש (א') שודר בתוכנית הריאליטי קטע שבו נראים חלק מדיירי הבית מנדים חברתית את המתמודדת סתיו קצין, תוך שהם לא מאפשרים לה להתקלח לפי התור שנקבע ולא מאפשרים לה לייבש את שיערה בזמן שהיא ממררת בבכי.
2 צפייה בגלריה
סתיו קצין
סתיו קצין
סתיו קצין
(צילום: באדיבות רשת)
הסצנה עשתה סערה ברשתות החברתיות וגולשים רבים טענו שמדובר בקטע שמעודד חרמות. "אין ספק שהיא עושה הרבה כדי להוציא את הדיירים מהכלים, אבל לספוג את מה שהיא שסופגת עד עכשיו, זה פשוט לא מגיע לאף בן אדם, לא במילים ולא במעשים. וכמו שלא מעט אמרו, צריך לזכור שהרבה ילדים ובני נוער רואים את התוכנית", כתב הגולש יוני בתגובה לעמוד הפייסבוק של "האח הגדול". הגולשת בת-אל הוסיפה: "למה כשהייתה בריונות כלפי סתיו האח לא התערב ולא גינה? מה זה הרוע הזה? פרק מזעזע!".
הגולשת אנה הוסיפה: "פרק פשוט מזעזע. אחר כך אנחנו לא מצליחים להבין למה הילדים והנוער של היום כל כך אלים וכל כך רע, בלי טיפה של כבוד אחד לשני".
2 צפייה בגלריה
סתיו קצין
סתיו קצין
"זה לא מגיע לאף אדם". סתיו קצין
(צילום: באדיבות רשת)
הגולשת מאיה כתבה גם היא: "שמישהו יעצור את החרם המתעלל בסתיו. זה הזוי שההפקה נותנת יד לבריונות, חרם ורוע בפריים טיים. זה בלתי נסבל בעיקר בגלל היחס כלפיה".
תלונות הצופים הגיעו גם לרשות השנייה לטלוויזיה, והיא, לפי גורמים, צפויה לפתוח בבירור מול ערוץ רשת שמשדר את התוכנית. הכלים של הרשות די מוגבלים במקרים מהסוג הזה. אם אכן תימצא הפרה של כללי הרשות השנייה היא יכולה להשית קנס כספי על הערוץ המשדר.