מעריצות ששילמו כ-450 שקלים לכרטיס עבור מפגש מעריצים ומעריצות (לא כולל כרטיס למופע עצמו) עם כוכבי הטלנובלות, וטוענות ליחס מזלזל מצד ההפקה.
2 צפייה בגלריה
פליפה קולומבו
פליפה קולומבו
פליפה קולומבו
(צילום: Santiago Turienzo)
"אמרו לנו להגיע בשבע בערב, ובפועל נכנסנו לקראת שמונה בערב, הובטח לנו כיבוד והביאו לנו פיצות קרות שלא הספיקו לכמות האנשים. היה דוחק וצפיפות, נקרע לי התיק מרוב צפיפות ועד עכשיו כואבות לי הרגליים מההמתנה הארוכה. עמדנו שש שעות על הרגליים. היה צעקות ובלגן, החוויה הייתה מאוד מאכזבת", אמרה ל-ynet אחת המעריצות.
ר' הגיעה מאשקלון למפגש המעריצים ומתארת חוויה דומה. "שילמתי 454 שקלים לכרטיס, אמרו שיהיה מפגש מצומצם ובפועל היו 200 בנות. הם הכניסו חוג מצומצם, דחפו אותנו, התנהגו אלינו כמו חיות. אותן בנות נכנסו פנימה בזמן שאנחנו חיכינו איזה שעתיים. אמרו לנו לבוא למלון למחרת בבוקר, באתי במיוחד לתל אביב, לקחתי מונית ב-300 שקל, חיכיתי, והכוכבים חלפו על פנינו ואפילו לא הצטלמו איתנו. ביקשתי החזר כספי, אמרו לי שמטפלים. עד שהכסף לא נכנס אני לא מאמינה להם".
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
מעל 450 שקל לכרטיס. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מעריצה נוספת שביקשה להישאר בעילום שם מתארת חוויה לא פשוטה גם כן. "הבטיחו לנו שנהיה בחזרה הגנרלית ויומיים לפני ההופעה הודיעו שהיא מבוטלת. אז למעשה יצא ששילמתי 454 שקלים על פיצה קרה ותמונה עם פליפה קולומבו. היה דוחק וצפיפות. היחס מזעזע. לא הפסיקו לדחוף אותנו. אנחנו נשים בוגרות, לא ילדים שבאים לדחוף. זלזלו בי ובכסף שלי, ניסו להעיף אותי בכוח".
לצד החוויות הקשות הללו שמתוארות כאן, יש לציין כי חלק מהבנות מעידות כי קבוצה נוספת של בנות כן הצליחה להיכנס אבל גם זה היה עבור תמונה בלבד ולא מפגש מעריצים כפי שהובטח לטענתן.
מההפקה נמסר: "ההפקה קיבלה מספר מצומצם של פניות בנוגע למפגש המעריצים ומטפלת בהן באופן פרטני ואישי".