קליפד: מאחורי הקלעים של לוס אנג'לס קליפרס (CLIPPED)

מתי ואיפה: 4 ביוני, דיסני+.
מה הסיפור: אד או'ניל (לנצח אל באנדי מ"נשואים פלוס") משחק מנהל גזען וסקסיסט של קבוצת כדורסל ב-NBA, מה יש לא לאהוב? וקצת יותר באריכות - הסדרה מבוססת על הפודקאסט מבית ESPN בשם The Sterling Affairs, והיא משחזרת את השערורייה שהתעוררה כאשר הקלטה של דונלד סטרלינד, בעלי הלוס אנג'לס קליפרס, שבה הוא מלהטט באמירות גזעניות הופצה בארצות הברית ובעולם כולו והקשתה על הקבוצה הנאבקת גם ככה. בעוד סטרלינג התמודד עם כישלונות מקצועיים גם נישואיו עומדים בפני שלל אתגרים. קשה לצפות בטריילר של FX מבלי לחשוב על "לייקרס: קבוצה מנצחת" מבית HBO שעלתה ב-2022 ועוררה את זעמם של חלק ממקורות ההשראה, נקווה שהסדרה תצליח לייצר עניין משל עצמה ולא רק להעלות תחושה של שידור חוזר.
"קליפד: מאחורי הקלעים של לוס אנג'לס קליפרס" - טריילר
(באדיבות FX)
מי בפנים: כאמור או'ניל, אליו יצטרפו גם לורנס פישבורן ("המטריקס"), ג'קי וויבר ("אוטימיות היא שם המשחק") ועוד.

האקוליט (The Acolyte)

מתי ואיפה: 5 ביוני, דיסני+.
מה הסיפור: אחרי הצלחות כמו "המנדלוריאן" ו"אנדור", סדרה חדשה מצטרפת ליקום מלחמת הכוכבים האימתני. הסיפור לוקח אותנו אחרוה בזמן לתקופת תור הזהב של הג'דיי, כ-100 שנה לפני אירועי הסרט "אימת הפנטום". בדיסני נזהרו משחרור מידע עודף על הסדרה, אך הסינופסיס מגלה כי "חקירה של מסע פשע מזעזע מעמידה מאסטר ג'דיי מכובד מול לוחמת מסוכנת מעברו. ככל שצצים רמזים נוספים, הם מתקדמים בשביל אפל שבו כוחות מרושעים חושפי כי הדברים אינם כפי שהם נראים". הטריילר חושף שאותו 'מסע פשע מזעזע' הוא למעשה רצח של לוחמי ג'דיי.
"האקוליט" – טריילר
(באדיבות דיסני+)
היוצרת והשואו-ראנרית לסלי הדלנד, יוצרת-שותפה של "בובה רוסית" מבית נטפליקס, הביעה במשך שנים את רצונה להצטרף ליקום מלחמת הכוכבים. כעת היא מגשימה את חלומה במה שהיא הגדירה כ"'פרוזן' פוגש את 'קיל ביל'" - איך נאמר, היא בהחלט הצליחה לסקרן אותנו.
4 צפייה בגלריה
מתוך: "האקוליט", דיסני+
מתוך: "האקוליט", דיסני+
מתוך "האקוליט"
(באדיבות: דיסני+)
מי בפנים: לי יונג-ג'ה ("משחק הדיונון"), ג'ודי טרנר-סמית' ("הספינה האחרונה"), מאני ג'סינטו ("המקום הטוב"), דפני קין ("לוגאן"), אמנדלה סטנברג ("ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש"), קארי-אן מוס ("המטריקס") ועוד.

Becoming Karl Lagerfeld

מתי ואיפה: 7 ביוני, דיסני+.
מה הסיפור: מבול הדרמות הביוגרפיות הפתאומי שעוסק במעצבי-על לא פוסק, כשהפעם המוקד הוא קארל לאגרפלד - שהיה ראש בית האופנה העילית שאנל, מעצב ראשי בפדני וגם בעלים של בית אופנה שנקרא על שמו. הדרמה שעילתה מתפרסת על פני בירות האופנה פריז, רומא ומילאנו, תתאר את תחילת דרכו של לאגרפלד בשנות ה-70, אז הוא שאף להיות המעצב הגדול ביותר בצרפת. בין היתר העלילה תעסוק גם ביריבותו עם איב סאן לורן, ותציג דמויות בולטות בנוף התרבות באותה תקופה, כולל מרלן דיטריך, פאלומה פיקאסו ואנדי וורהול.
Becoming Karl Lagerfeld - טריילר
(באדיבות דיסני+)
מי בפנים: דניאל בריהל ("ממזרים חסרי כבוד"), אנייס ז'אווי ("דמיון משפחתי") ועוד.

Presumed Innocent

מתי ואיפה: 12 ביוני, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: מסתמן שבעיקר ג'ייק ג'ילנהול והמון ממנו - הבחור מככב בתפקיד הראשי בסדרה, שהיא עיבוד של ספר באותו שם מאת סקוט טורו וסרט מצליח בכיכובו של הריסון פורד, וגם משמש בה כמפיק בפועל. הסיפור עוסק בתובע בשם ראסטי סאביץ' (באנגלית Sabich, וחבל שהוא לא עו"ד סביח), שהופך לחשוד העיקרי ברצח של קולגה שלו למשרד - ועל פי הפרטים שנחשפים בטריילר הקדחתני, ייתכן שבצדק.
Presumed Innocent - טריילר
(באדיבות אפל TV פלוס)
את הסדרה כתב דייויד אי. קלי - מומחה בדרמות משפטיות עם סדרות כמו "הפרקליטים", "בוסטון ליגל" וכמובן "אלי מקביל" ברזומה שלו. שם ענק נוסף בהוליווד שהצטרף לפרויקט הזה מאחורי הקלעים הוא ג'יי. ג'יי. אברהמס, שכמו ג'ילנהול חבר לשורת המפיקים בפועל. תחת ידיו של אבהרמס יצאו סדרות וסרטים מצליחים רבים בהם, "ארמגדון", "אבודים", "פליסיטי" ועוד - עם כישרונות כאלה שנרתמו לפרויקט הגיע הזמן להגביר ציפיות.
מי בפנים: כאמור ג'ילנהול, וגם רות נגה ( "סוכני S.H.I.E.L.D."), פיטר סארסגארד ("דופסיק"), או. טי. פגבנל ("סיפורה של שפחה"), לילי רייב ("אימה אמריקאית") ועוד.

מתחת לגשר (Under the Bridge)

מתי ואיפה: 12 ביוני, דיסני+.
מה הסיפור: חודשיים אחרי שעלתה מעבר לים וזכתה לביקורות מפרגנות למדי, דרמת הטרו-קריים המסקרנת נוחתת בארץ. לפי הסינופסיס שלה, "מתחת לגשר" (בתרגום חופשי) מבוססת על ספר מאת הסופרת עטורת השבחים רבקה גודפרי, שיצא ב-1997. העלילה מגוללת את סיפורה האמיתי של רינה וירק בת ה-14, שהצטרפה לחבריה שבילו במסיבה ומעולם לא חזרה הביתה. הסדרה לוקחת אותנו לעולמן הנסתר של נערות צעירות שהואשמו ברצח, דרך נקודת מבטן של גודפרי ושוטרת מקומית, וחושפת אמיתות מפתיעות על הרוצח המפתיע. כשהיא מתהדרת בקאסט נשי משובח (ראו מטה) ובסיפור מצמרר, נראה שזו סדרה ששווה את הזמן שלכם מול המסך.
Under the Bridge - טריילר
(באדיבות הולו)
מי בפנים: לילי גלאדסטון ("רוצחי פרח הירח", ומהשמות המדוברים ביותר בהוליווד כרגע), ריילי קיאו ("דייזי ג'ונס והסיקס"), ארצ'י פנג'בי ("האישה הטובה") ועוד.

הבנים - עונה 4 (The Boys)

מתי ואיפה: 13 ביוני, אמזון פריים.
מה הסיפור: עונה חדשה לסדרה שאלמלא השחקן הישראלי הלוהט תומר קאפון לא היה אחד מכוכביה, אולי הייתה חומקת לנו כאן מתחת לרדאר - איזה מזל שהיא לא. העונה הרביעית מגיעה אחרי שלוש עונות מוטרפות במיוחד על גיבורי על שהם למעשה גם כוכבי תרבות. אך בשונה ממה שלימדו אותנו עד היום ספרי הקומיקס וסרטי גיבורי העל, העושר והכוח משחית - ואנו מגלים שהגיבורים האלו מאחורי הקלעים הם פושעים, רוצחים, עברייני מין ומה לא. מזל שדווקא חבורה של בני אנוש, שכוללת בין היתר את קאפון שלנו, מנסה להציל את העולם בעזרת כמה משתפ"ים מבפנים.
"הבנים", עונה 4 - טריילר
(באדיבות אמזון פריים)
לפי ההצצות לעונה שראינו עד כה לסדרה, שלא מומלצת לבעלי לב חלש, בעונה הזאת העולם הופך אפל מתמיד (קצת כמו העולם שלנו), כשהומלנדר (סופרמן הרשע) צובר כוח לאחר שהוא מתאחד עם בנו, והפוליטיקאית ויקטוריה קרובה מתמיד לחדר הסגלגל. מרגש במיוחד לאור הופעתה של הנבלית ויקטוריה, שמסתירה את כוח העל שמאפשר לה לפוצץ ראשים של אנשים, בסדרת הבת "ג'ן וי" - שגם חודשה לעונה נוספת. זאת על אף שאחד מכוכביה היה צ'אנס פרדומו שהלך לעולמו במפתיע במרץ, כשהוא בן 27 בלבד. אל דאגה - גם "הבנים" כבר חודשה לעונה חמישית.
4 צפייה בגלריה
מתוך "בנים", עונה 4
מתוך "בנים", עונה 4
מתוך "הבנים", עונה 4
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: לעונה הזאת צפויים לחזור מרבית הכוכבים האהובים, בהם ג'ק קוויד (יואי החמוד), קארל אורבן (בוצ'ר, שנותרו לו חודשים ספורים לחיות בגלל אובר–דוז של החומר שהופך אנשים לגיבורי על), ארין מוריארטי (סטארלייט, גיבורת העל שבאמת כולנו צריכים), לצד כמה שחקני חיזוק חדשים דגומת ג'פרי דין מורגן ("המתים המהלכים", "האנטומיה של גריי") וסוזן הייווארד ("כתום זה השחור החדש").

ברידג'רטון - עונה 3, חלק 2 (Bridgerton)

מתי ואיפה: 13 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: חודש אחרי שהעולם נסחף אחרי סיפור האהבה של פולין - הלחם של קולין ופנלופי, הזוג החדש במרכז סדרת הלהיט של נטפליקס - מגיע חלקה השני של העונה, ואם לסמוך על קוראי הספרים הנאמנים של ג'וליה קווין שעליהם מבוססת הסדרה - ייתכן שהוא גם המוצלח יותר.
"ברידג'רטון", עונה 3 - טריילר
(באדיבות נטפליקס)
בחלקה הראשון של העונה, המבוססת על ספרה הרביעי של קווין, אחרי ארבעה פרקים מעט מייגעים של "האם הם יהיו ביחד או לא", קולין ברידג'רטון ופנלופי פת'רינגטון סוף-סוף נהיו זוג, זאת לאחר שפנלופי כמעט נישאה למחזר דנדש שצץ לפתע. כזכור, בתום העונה השנייה גילינו, וכך גם אלואיז ברידג'רטון אחותו של קולין, כי פנלופי היא למעשה כותבת דף הרכילות "ליידי וויסלדאון" - דבר שתקע תריז בינה לבין אלואיז - איך הבעיה האיומה הזו תיפטר? כולנו תקווה שחלק 2 ייתן תשובה מספקת.
4 צפייה בגלריה
מתוך "ברידג'רטון" - עונה 3
מתוך "ברידג'רטון" - עונה 3
מתוך "ברידג'רטון" - עונה 3
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ממשיכים איתנו ניקולה קוכלן ("נערות דרי"), סימון אשלי ("חינוך מיני"), ג'ונתן ביילי ("ברודצ'רץ'") ועוד.

בית הדרקון - עונה 2 (House of the Dragon)

מתי ואיפה: 17 ביוני, HOT, yes וסלקום TV.
מה הסיפור: כנראה הסדרה הכי מצופה ברשימה הזו, העונה השנייה לפריקוול ללהיט הבלתי מעורער "משחקי הכס". חמש שנים אחרי שנגמרה אותה התופעה הטלוויזיונית וכמעט שנתיים מאז עלתה העונה הראשונה - אנו פוגשים שוב בצאצאיו השונים של המלך ויסיריס טארגריין השני המתחרים על כס המלכות. ריענון מהיר למי שזקוק - וכן, הוא מכיל ספוילרים: ילדיו של המלך המנוח התפצלו לשני פלגים: "הירוקים", בני בריתה של אשתו השנייה של ויסריס הראשון, אליסנט הייטאואר, ו"השחורים", אלה שמתיישבים עם היורשת הנבחרת של ויסריס הראשון, ראינירה, ובעלה שהוא גם דוד שלה (כי בכל זאת אנחנו בעולם "משחקי הכס") דיימון. בסיום העונה, מת בנה של ראינירה בידי דודו והקרב העקוב מדם בין הצדדים מתחיל.
"בית הדרקון", עונה 2 - טריילר
(באדיבות HBO)
לדברי הסופר והיוצר ג'ורג' אר. אר. מרטין, שעל ספרו "דם ואש" מבוססת הסדרה, "ייקח ארבע עונות שלמות של 10 פרקים כל אחת כדי לעשות צדק עם 'ריקוד הדרקונים', מתחילתו ועד סופו". "ריקוד הדרקונים" הוא כינוי למאבק הירושה שסופר בששת הפרקים בספר בשם "מות הדרקונים". עונה 1 של "בית הדרקון" שימשה בעיקר כהקדמה לכך - וכעת אנחנו אמורים להיות בעיצומו של המאבק כאשר גורמים הבטיחו כי בעונה הקרובה יהיו פחות קפיצות בזמן משהיו בעונה הראשונה, ואנחנו פוגשים בדמויות כעשרה ימים בלבד לאחר תום אירועי העונה הקודמת.
4 צפייה בגלריה
מתוך "בית הדרקון", עונה 2
מתוך "בית הדרקון", עונה 2
מתוך "בית הדרקון", עונה 2
(צילום: באדיבות HOT, yes וסלקום TV)
מי בפנים: ישובו הכוכבים מהעונות הקודמות, בהם אמה דארסי, מאט סמית ("הכתר"), אוליביה קוק ("בייטס מוטל") ועוד.

הדוב - עונה 3 (The Bear)

מתי ואיפה: 27 ביוני בהולו, ובהמשך בדיסני+.
מה הסיפור: אחרי עונה שנייה מדהימה שגרפה ערימות של פרסים, הדרמה (או הקומדיה, אם אתם שואלים את טקס פרסי האמי…) האינטנסיבית סוף-סוף שבה בעונה שלישית, כשעל פי דיווחים מעבר לים ממתינה לצופים גם עונה רביעית שכבר בדרך - וכל מה שנותר לנו להגיד זה, "כן שף".
"הדוב", עונה 3 – טריילר
(באדיבות FX )
העונה תעקוב אחרי הדרמות מאחורי הקלעים (או מאחורי הפלור ליתר דיוק) במסעדת "הדוב" החדשה שפתח השף קרמי, יחד עם הסו-שף שלו סידני ובן דודו חמום המוח עם לב הזהב ריצ'י. לשמחת המעריצים - כל שמונת פרקי העונה יעלו בבינג' מעורר תיאבון.
מי בפנים: ימשיכו מהעונה הקודמת כמובן ג'רמי אלן ווייט (שרתם בינתיים את גזרתו החטובה ל"המתאבקים"), איו אדיבירי ("חזרה גנרלית"), איבון מוס-בכרך (שמאז לוהק ליקום הסינמטי של מארוול ב"ארבעת המופלאים") ועוד.