ריבוי התוכן בשנים האחרונות מקשה על כולם לצפות בכל הסרטים והסדרות שעליהם כולם מדברים ובטח שלא לקרוא את הספרים הטובים שיוצאים לאור. אבל ספרים קוליים הם פיתרון טוב למי שרוצים לקרוא ולא מספיקים - באוטו, בזמן הנקיונות או סתם בהליכה ברחוב.
אשכול נבו מקריא את הסיפור הקצר "לימונדה"
(.)

כדי להרגיל את האוזן לשמיעת ספרות, באתר עברית השיקו מדור "סינגלים", בו ניתן למצוא סיפורים קצרים ושירים המוקראים על ידי הסופרים והמשוררים שכתבו אותם. עלותם 5 שקלים בלבד והם נועדו לאפשר לקהל להתנסות בסוגה - התשלום על הסינגלים עובר ליוצרים עצמם, וכך הקוראים תומכים ישירות בסופרים. עד כה פורסמו סיפורים חדשים של שפרה קורנפלד וערן בר-גיל, סיפור זוכה פרס או הנרי מאת אשכול נבו ושירים של רוני סומק. בקרוב ניתן יהיה להאזין לסיפורים קצרים ולשירים מאת ובקול נעה ידלין, נורית גרץ, גיל פרנק ועוד.
2 צפייה בגלריה
(צילום: דנה קופל)
"לימונדה נכתב בתקופת הקורונה ויש בו מן המחאה על המצוקה הכלכלית שרבים נקלעו אליה", סיפר אשכול נבו על הסינגל "לימונדה", זוכה פרס או. הנרי לסיפורים קצרים 2021, "אבל יש בו גם מבט על זוגיות ועל מה אנחנו מוכנים לעשות בשביל הילדים שלנו. לקרוא ממנו בקול החזיר אותי לרגע שבו הוא נכתב. למקום הרגשי שבו הייתי".
2 צפייה בגלריה
עטיפות הסינגלים
עטיפות הסינגלים
עטיפות הסינגלים