דחיות של הופעות מאז התפרצות גל האומיקרון הן לא דבר חדש, אבל הזמרת נסרין קדרי היא הראשונה להתייצב ולהודות כי גל התחלואה לא מאפשר את קיומן נכון לעכשיו.
1 צפייה בגלריה
יום הולדת ליאור נרקיס
יום הולדת ליאור נרקיס
נסרין קדרי
(צילום: אמיר מאירי)
קדרי, שאמורה הייתה להופיע בהאנגר 11 בתל אביב בשבוע הבא, פנתה לעוקביה באינסטגרם וסיפרה כי החליטה לדחות את ההופעות לסוף החודש הבא. "עקב המצב והתחלואה שעולה ועולה, אני נאלצת לדחות את ההופעות שלי", כתבה הזמרת. "כמובן כמו שאתם חיכיתם לזה, אני גם חיכיתי לזה כל כך, אבל אני רוצה לשמור עליכם ועל הבריאות שלכם אז אני נאלצת לדחות לפברואר. מחכה לכם. תשמרו על עצמכם". ההופעות יתקיימו בהאנגר 11 בתל אביב בין ה-21 ל-23 בפברואר.
רק לפני יומיים הודיע בעלי מועדון הבארבי בתל אביב, שאול מזרחי, כי הוא החליט לסגור את המקום לפחות עד סוף חודש ינואר. "אנחנו על פניו החלטנו בהחלטה גורפת ממוצאי שבתו ולשבועיים הקרובים שאנחנו הולכים להרכין ראש ולחכות שגל הצונאמי הזה של ההדבקות יהיה מאחורינו, בשאיפה ובתקווה", הוא אמר ל-ynet.
במקביל, גורמים בענף התרבות אומרים שהפגיעה העיקרית באה לידי ביטוי בדחיות של הופעות לחברות מסחריות ו-ועדי עובדים. "זה רוב הכסף שלנו, וההופעות נדחות לפברואר ומרץ. הכסף אמור להגיע כי כרגע מדובר בדחיות, אבל אי אפשר לדעת", אומרת בכירה בתחום.