הרגע ממנו חששו המעריצים קרה: יוצר "יורשים" ומפיקה הראשי, ג'סי ארמסטרונג, הודיע כי העונה הקרובה של "יורשים" תהיה גם האחרונה - כך על פי ריאיון שערך עם "ניו יורקר" ופורסם אמש (ה').
"יורשים", עונה 4 - טריילר
(צילום: באדיבות HBO)
"אני לחוץ באופן לא צפוי לדבר על זה, כי הכול תיאורטי עד לנקודה זו וגם ניסיתי לשמור את זה תיאורטי מסיבות רבות", אמר ארמסטרונג בריאיון, "מי יודע מהן הסיבות הפסיכולוגיות, אבל מבחינת הסיבות היצירתיות זה היה מאוד 'יעיל' לא לקבל את ההחלטה הסופית במשך שנים. הרי יש הבטחה בשם הסדרה - 'יורשים'. מעולם לא חשבתי שזה יכול להימשך לנצח".
2 צפייה בגלריה
מתוך, "יורשים" עונה 4
מתוך, "יורשים" עונה 4
מתוך, "יורשים" עונה 4
(צילום: באדיבות HBO)
ההחלטה על סיום הסדרה לא הגיעה בקלות, לדבריו, ובהתאם הוא גם התחבט בנוגע לאופן שבו יבשר על סופה לצופים. "יכולתי להודיע על זה ברגע שכתבתי את הסיום בתסריט, אבל אני חושב שזה היה יכול להיות מוזר. או שיכולנו להודיע על זה בסיום העונה - אני די מחבב את הרעיון הזה מבחינה קריאייטיבית, כי אז הקהל פשוט יכול ליהנות ממה שקורה מבלי לנסות לנתח דברים בצורה מסוימת בידיעה שזו העונה האחרונה. אבל המחשבה הנגדית הייתה שאנחנו לא נוהגים להחביא יותר מדי דברים מהקהל. אני חש אחריות כלפי הצופים, ובאופן אישי לא הייתי אוהב את התחושה שתיווצר, של 'אה, זה הכול, חבר'ה. זה היה הסוף'. כצופה בסדרה הייתי רוצה לדעת שהסוף מתקרב".
זוהי עתידה להיות פרידה סופית ממשפחת רוי, שכן קייסי בלויס, ראש חטיבת התוכן של HBO, סיפר לאחרונה למגזין "וראייטי" כי אין סדרות ספין-אוף לסדרה הנמצאות בפיתוח. "אני חש עצב", המשיך ארמסטרונג שהודה כי הוא חצוי בנוגע להחלטה, "אני יכול לדמיין שארגיש מעט בודד, ובטח אשוטט ברחובות לונדון בבאסה ואתהה, 'מה לעזאזל עשיתי?'. אני בטח אתקשר אליך בעוד חצי שנה ואשאל אם אנשים מוכנים לריבוט".
2 צפייה בגלריה
מתוך, "יורשים" עונה 4
מתוך, "יורשים" עונה 4
מתוך, "יורשים" עונה 4
(צילום: באדיבות HBO)
העונה הרביעית, שעולה לשידור ב-26 במרץ (ותשודר בישראל יום לאחר מכן, ב-HOT, yes וסלקום TV), תמשיך מהמקום בו הסתיימה הקודמת - כשפטריארך המשפחה, לוגאן רוי, בגד בילדיו - שיבון, רומאן וקנדל - שגילו כי ענקית המדיה המשפחתית ווייסטאר רויקו צפויה להימכר ליזם הטכנולוגי לוקאס מטסון. כמתבקש, הצעד מעורר חרדה בקרב האחים, שלא יודעים כיצד ישתנו חייהם לאחר השלמת העסקה. נדמה שמשחקי הכס בין בני המשפחה יעלו הילוך עד לסוף המר, כך אפשר לדמיין.
סדרת הלהיט מבית HBO עלתה לראשונה לאוויר בשנת 2018, וזכתה לביקורות אוהדות בקרב מבקרים וצופים כאחד, שהגדירו אותה כקלאסיקה טלוויזיונית בהתהוות. הרבה מכך הודות לצוות שחקניה המוערך - בריאן קוקס, ג'רמי סטרונג, שרה סנוק, קירן קאלקין, מתיו מקפיידן, אלן ראק, ניקולס ברון ועוד.