"לפעמים בימי שבת אני שמה פלייליסט של מוזיקה איראנית", אמרה הזמרת דיקלה בתוכנית "הכול תרבות" ב-ynet radio, בעוד חשפה את הדרך שבה היא רגילה לשמוע מוזיקה בביתה. "אין אצלי הרבה מוזיקה בבית, אני מגיעה הביתה אחרי הופעות, אחרי אולפנים, אחרי זה אין לי... אני צריכה את השקט שלי בבית. אז אין הרבה מוזיקה". האזינו לריאיון המלא.
1 צפייה בגלריה
מתוך "בוגד"
מתוך "בוגד"
מתוך "בוגד"
(צילום: באדיבות HOT)
בהמשך סיפרה הזמרת על הכניסה לעולם המשחק, כשהיא מגלמת אום כולתום במחזמר "אינתא עומרי" וכן את אימה של ניב סולטן בסדרה "בוגד" של HOT. "אני לא שחקנית ופתאום ניב נכנסת ואני צריכה להיות אמא שלה יעני", אמרה דיקלה על העבודה לצד סולטן. "היא הייתה קלה איתי. קודם כל היא נונשלנט אז זה נורא כיף. היא לא עושה עניין... כאילו היא זרמה וזה היה כזה קל ופשוט והיא עזרה לי, וזה היה כזה כיף והתחברנו. היא מדהימה וכיף להיות איתה וכיף לשחק איתה".
כשנשאלה אם לדעתה היא הייתה מצליחה לשחק אמא אם לא הייתה אם בעצמה, ענתה: "זה קצת מורכב... אני חושבת שזה שאני כבר אמא, יותר קל לי לשחק אמא. אבל גם אם לא הייתי אמא הייתי יכולה, כן. יש בתוכנו את הסוד הזה של לאהוב עד בלי די, ולאהוב בלי תנאי. יש אותו בתוכנו, את האדם הזה, הבת אדם הזאת, היא נמצאת. אומנם היא יוצאת החוצה כשאנחנו מחזיקים את הילד שלנו אבל היא נמצאת, היא קיימת".
הזמרת סיפרה בריאיון גם על השיר החדש "אבא" שיצא לפני כחודשיים ועוסק ביחסיה עם אביה. "היחסים שלנו עם האנשים ובטח עם ההורים שלנו הם יותר משלוש דקות שיר פזמון", אמרה בהתייחסות לאופן שבו הביאה לידי ביטוי את הקשר המורכב בשיר. "אי אפשר להכניס באמת את המורכבות, את העומק ואת המסתוריות של המערכות יחסים האמיתיים שלנו. אנחנו נותנים לזה איזה מין כותרת ראשית ועליה אנחנו בונים".