ממלא מקום חדש לתחנת גלי צה"ל: העיתונאי דני זקן מונה על ידי שר הביטחון יואב גלנט לתפקיד הזמני של מפקד גלי צה"ל לתקופה של שישה חודשים.
ממשרד הביטחון נמסר כי "בשבועות הקרובים תפעל ועדה מייעצת בהשתתפות אנשי תקשורת ונציגי ציבור אשר תמליץ על מתווה פעילותה של התחנה, לרבות מיקומה במפת התקשורת הארצית והגדרת מאפייני תפקיד מפקד התחנה".
1 צפייה בגלריה
 גלי צה"ל
 גלי צה"ל
גלי צה"ל
(צילום: מארק ניימן, לע"מ)
זקן בן ה-58 משמש בתפקיד כתב מדיני-בטחוני של העיתון "גלובס", ובעבר עבד ברשת ב' והגיש בגלי צה"ל. בימים אלה הוא מגיש תוכנית יומית עם יעקב ברדוגו בגלי ישראל.
זקן יחליף את גלית אלטשטיין שמונתה לתפקיד ממלאת-מקום על ידי שר הביטחון לשעבר בני גנץ, מינוי שנמשך כשנה וחצי. השר לשעבר גנץ הקים ועדת איתור למינוי מפקד קבוע, וזו בחרה באיש הרדיו אור צלקובניק לתפקיד, אולם שר הביטחון הנוכחי החליט שלא לקבל את ההמלצה ומינה כאמור ממלא מקום נוסף.
זקן כתב בטוויטר אחרי מינויו: "ההודעה תפסה אותי בבדיקה הביטחונית בשדה תעופה. חשבתי שאני מוכן, אבל לא. מתרגש למדי. בתוך דקות מאות רבות של הודעות ברכה. תודה לכולם, תודה לכל מי שסייע בדרך לשם ולשר הביטחון על האמון. מפשילים שרוולים ובאים לעשות רדיו טוב ומקצועי, הגון ומגוון. שיהיה לנו בהצלחה".