ימים ספורים לאחר שהופצו צילומי אבטחה מ-2016, שבהם נצפה הראפר שון "דידי" קומבס כשהוא מכה, גורר ומשליך חפצים לעבר בת זוגו לשעבר, הזמרת קאסי ונטורה - דוגמנית בשם קריסטל מקיני הגישה תלונה נוספת נגדו.
2 צפייה בגלריה
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
(צילום: AP)
לפי עדותה של מקיני, הראפר סימם ותקף אותה מינית באולפן ההקלטות שלו בניו יורק לפני 21 שנים. "התקיפה של קומבס שינתה את מסלול הקריירה שלה, ומנעה ממנה קריירה משגשגת ורווחית בתעשיות הדוגמנות והקולנוע", נכתב בכתב התביעה שהוגש אמש (ג') לבית המשפט הפדרלי על ידיה.
מקיני, שזכתה ב-1998 ב-Model Mission של MTV, הייתה בת 22 כשפגשה לראשונה את המוזיקאי בארוחת ערב בשבוע האופנה לגברים בשנת 2003 והוזמנה לאולפן הסמוך שלו - כך לפי תלונתה. אז, לאחר שכבר שתתה לא מעט, הראפר עודד אותה לשתות משקה חזק במיוחד. "כשהתובעת הייתה שיכורה מאוד, קומבס דרש ממנה לעקוב אחריו והוא הוביל אותה אל השירותים", מפרט הכתוב, ומוסיף לתאר שלאחר שמקיני סירבה לבצע בו מין אוראלי, הראפר "דחף את ראשה למפשעה שלו", ואילץ אותה לעשות זאת. עוד נכתב כי הדוגמנית התעלפה זמן קצר לאחר מכן, וחזרה להכרה מאוחר יותר כשהיא במונית.
כתבות נוספות בנושא:
הדוגמנית הוסיפה כי היא חשה שיש לה "מחויבות מוסרית" לספר על המקרה הזה, לאור הנשים הרבות שטענו כי הוא תקף אותן לאורך השנים; לפני כחצי שנה הוא נתבע על ידי שתי נשים שסיפרו כי נאנסו והותקפו מינית בידיו - אישה בשם ג'וי דיקרסון-ניל הטוענת כי קומבס סימם אותה, תקף אותה מינית והתעלל בה ב-1991, ואישה נוספת שלא הזדהתה וטוענת כי נאנסה בידי קומבס והראפר ארון היל בין 1990 ל-1991. שבועיים לאחר מכן מתלוננת נוספת, שלא הזדהתה בשמה, טענה שב-2003 הוטסה במטוס פרטי לאולפן ההקלטות של הראפר, שם ניתנו לה כמויות גדולות של סמים ואלכוהול והיא נאנסה על ידי שלושה אנשים, בהם קומבס. התביעות הללו אף הובילו לפשיטה מתוקשרת על הבתים שלו במיאמי ובלוס אנג‘לס במרץ האחרון, ולחקירה פדרלית מקיפה שקשורה גם בסחר במין.
2 צפייה בגלריה
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
(צילום: Joe Maher/Getty Images)
כאמור, בסוף השבוע פורסם סרטון קשה לצפייה של קומבס, שתועד במלון אינטרקונטיננטל בסנצ'ורי סיטי ב-2016. בסרטון נצפה הראפר כשהוא מתעורר לקולותיה של קאסי שיוצאת מהחדר, ורץ לכיוונה תוך כדי צעקות במסדרון כשהוא במגבת רחצה וגרביים. לאחר שהוא מצליח להגיע אליה, הוא תופס אותה בעורפה ומשליך אותה לרצפה. לאחר מכן מסתובב כדי לבעוט בראשה, זורק את דבריה של קאסי מהרצפה ליד המעליות, מסתובב ובועט בה שוב, לפני שהוא גורר אותה מהקפוצ'ון לכיוון החדר. בהמשך קומבס הגיב באינסטגרם על הסרטון שנחשף, ואמר: "אני לוקח אחריות מלאה על פעולותיי בסרטון, מגעיל. נגעלתי אז כשעשיתי את זה ואני נגעל עכשיו".