זהו זה! וקצת אחרת: ב-1978 הם עלו לראשונה על המסך, ואתמול (ה'), 45 שנה אחרי, הם עלו לראשונה למופע במה בקיסריה. חמישיית המנחים אבי קושניר, גידי גוב, דבל'ה גליקמן, מוני מושונוב ושלמה בראבא פתחו אמש את סיבוב המופעים החדש שלהם במופע ראשון מתוך שלושה באמפי קיסריה, שבו הם מבצעים את השירים מהתוכנית, שהפכו ללהיטים חוצי קהלים מאז העלייה מחדש בקורונה, וכמובן מערכונים.
זהו זה מבצעים את "הפיצה שבלב"
"זו התרגשות עצומה", אמר גידי גוב, כאשר כל הכרטיסים לשלושת המופעים בקיסריה של זהו זה נמכרו, וכך גם למופעים בבריכת הסולטן בירושלים ובהיכל התרבות בתל אביב. "ההופעה הזו לא הייתה קיימת עד לפני ארבעה חודשים. בזכות אמיר לקנר ואתי אנטה התגבשנו לחמישה גברים בני 70, חוץ מקושניר כמובן, שההופעה הראשונה שלהם היא בקיסריה. זה כל כך פסיכי. אי אפשר לתאר את זה. הרגשה מאוד נעימה".
1 צפייה בגלריה
חברי "זהו זה" בהופעה בקיסריה
חברי "זהו זה" בהופעה בקיסריה
חברי "זהו זה" בהופעה בקיסריה
(צילום: שלומי פינטו)
קושניר מיישר קו: "אני מאוד מתרגש. כל העניין הזה של זהו זה הוא מסע שהתחיל לפני המון שנים והפסיק ואז התחיל שוב לפני שלוש שנים עם הקורונה - וזה לא נגמר. זה שלב בהחלט מרגש בחיבור שלנו. באופן אישי זה מגשים לי את החלום של החיים שלי - לשיר - שזה כיף כל כך גדול".
זהו זה מבצעים את "ערב עירוני" של יוסי בנאי
מושונוב הוסיף: "לא נותן עדיין לרגשות להיכנס אליי. היום נסענו יחד בוואן. אני חושב שזו פעם ראשונה שאנחנו נוסעים יחד בוואן. זה קורה". וגליקמן הודה גם הוא כי "זה מרגש עד מאוד. אני מודה לחיים שיש לי מקצוע שרצוף בכל כך הרבה התרגשויות שכאלה".
זהו זה מבצעים את "מיליונים" של אתי אנקרי