דריק וויבלי, סולן וגיטריסט סאם 41, מאשים את מנהלה לשעבר של הלהקה, בהתעללות מינית. כך דווח היום (ג') ב"לוס אנג'לס טיימס".
2 צפייה בגלריה
סאם 41
סאם 41
דריק וויבלי, סאם 41
(צילום: AP)
לפי הטענות המתוארות בספר הזיכרונות החדש של וויבלי, Walking Disaster, My Life Through Heaven and Hell (בתרגום לעברית - "אסון מהלך, חיי דרך גן עדן וגיהנום"), הסולן מתאר כי עבר גרומינג והתעללות מינית ומילולית בידי גרג נורי, שהיה מנהל הלהקה בתחילת הקריירה של סאם 41.
וויבלי טוען שההתעללות החלה כשהיה בן 16 ונורי היה בן 34. נורי (שבין היתר מתפקד כסולן להקת הפאנק הקנדית Treble Charger) החל לשתף פעולה עם סאם 41 ככותב שותף ומפיק, ולאחר מכן הצטרף כמנהלה הרשמי.
"לגרג הייתה דרישה אחת להיות המנהל שלנו - הוא רצה שליטה מוחלטת", כותב וויבלי בממואר. "לא יכולנו לדבר עם אף אחד מלבדו, כי עסקי המוזיקה 'מלאים בנחשים ושקרנים' והוא היה האדם היחיד שיכולנו לסמוך עליו".
בספר וויבלי מתאר את המקרים הראשונים שבהם השניים בילו יחד לבדם, בטענה שנורי היה האדם הראשון שהגיש לו אלכוהול. בין היתר תיאר כיצד נורי ביקש ממנו להתלוות אליו לשירותים כדי לעשות אקסטזי, ובעודו בתוך התא, תפס את פניו של וויבלי ונישק אותו "בלהט", לכאורה, ללא הסכמתו של המוזיקאי.
2 צפייה בגלריה
סאם 41
סאם 41
סאם 41
(צילום: AP)
וויבלי כתב גם על ניסיונותיו הכושלים לנתק כל קשר מיני עם מנהלו לשעבר, ונזכר כיצד נורי תייג אותו כהומופוב. בספר וויבלי מעיד כי אותם המפגשים המיניים הסתיימו לאחר שחבר משותף שלו ושל נורי גילה מה הוא עבר. הוא גם כותב על הרגע שבו אשתו לשעבר, אבריל לאבין, גילתה על החוויות הללו, ואמרה לוויבלי, "זו התעללות! הוא התעלל בך מינית".
נורי לא הגיב מיד לבקשתו של וראייטי להגיב.
בשיחה עם "רולינג סטון", וויבלי התייחס לאותם הזיכרונות וההאשמות, "ברגע שהגעתי לדברים האלה על גרג נורי, תהיתי לעצמי: 'האם אדבר על זה?' אבל איך אני יכול שלא? זה שזור בכל דבר במשך שנים. הייתי משקר אם לא הייתי מדבר".