אליזבת אולסן וג'סי פלמונס מככבים במיני-סדרה של HBO שעלתה לפני חודשיים בארה"ב וזכתה לביקורות די משבחות. הסדרה מבוססת על הסיפור האמיתי של קנדי מונטגומרי, אשת פרברים מושלמת מטקסס, שהרגה את חברתה עם גרזן בהתקף של אלימות מתפרצת. נשמע מוכר? זה מפני שבדיסני+ תוכלו לצפות במיני-סדרה על אותו הסיפור בדיוק, בשם "קנדי". גם היא, אגב, מוצלחת ומומלצת למדי.

לא ממש משנה לנו על מה איימי שומר מדברת, כשיש ספיישל קומי חדש שלה אנחנו מיד בעניין. ב"איש קשר למקרי חירום" שומר ממשיכה את הקו הנרטיבי של שיתוף בחיים האישיים שלה, והפעם היא עוסקת ביחסים המתמשכים והמונוגמיים שלה, בהורות ובחיי המשפחה.

דרמה קומית שבמרכזה סדנה מיוחדת למיליונרים חדשים, שאמורה להכין אותם למצב החדש. מנחת הסדנה היא רוני דלומי, ולוקחים בה חלק שישה מיליונרים והסיפורים שלהם על איך הכסף משנה או לא משנה להם את החיים. עם שלמה בראבא, שני קליין, לאורה ריבלין ועוד.

עונה חדשה של סדרת הדוקו-טבע המרהיבה. הפרקים החדשים יעקבו אחרי מינים שונים של בעלי חיים בעונת הנדידה בכל העולם, בדגש על הסכנות של משבר האקלים וההשפעות על חיי הטבע.

האנתולוגיה הדיסטופית המוצלחת חוזרת בעונה שישית וחדשה לגמרי, עם חמישה פרקים, או כמו שמכנים אותם בנטפליקס "סרטים", שנוצרו כולם על ידי צ'ארלי ברוקר שיצר את הסדרה במקור. כבכל עונה, כל פרק עומד בפני עצמו, ומציע זווית חדשה ומטרידה להסתכלות על המציאות הטכנולוגית שבה אנחנו חיים.