ג'רי האריס, כוכב סדרת הדוקו של נטפליקס Cheerׂ, נידון ל-12 שנות מאסר לאחר שהורשע בשידול קטינים ליחסי מין ובעבירות מין נוספות.
2 צפייה בגלריה
ג'רי האריס
ג'רי האריס
ג'רי האריס
(צילום: נטפליקס)
האריס, בן ה-22, הודה באשמה בבית המשפט לאחר שהגיע לעסקת טיעון עם התביעה. הוא נעצר והואשם לראשונה בספטמבר 2020 בגין שידול קטינים לצילום תמונות וסרטונים פורנוגרפיים. לאחר חקירת FBI הוספו האשמות נוספות נגדו בגין ניצול מיני של קטינים בטקסס, פלורידה ואילינוי - שאותן הכחיש בהתחלה.
בהסכם שחתם האריס עם תובעיו נקבע כי הוא יודה באשמה באישום של פורנוגרפיית ילדים ובכך שחצה את הארץ בכוונה לבצע מעשה מיני לא חוקי עם קטין. בתמורה להודאה זו, חמישה אישומים אחרים נגדו נמחקו מהתיק.
2 צפייה בגלריה
ג'רי האריס
ג'רי האריס
ג'רי האריס
(צילום: AP)
לפי ה"ניו יורק טיימס", האריס מסר אתמול בהודעה דרך עורכי דינו כי הוא רוצה "לקחת אחריות על מעשיו ולמסור לציבור את החרטה שלו על הנזק שנגרם לקורבנות במקרה הזה". הוא הוסיף ואמר כי הוא עצמו נוצל, תומרן ועבר התעללות מינית כילד בקהילה שבה חי.
נגד האריס עומדת תביעה נוספת בטקסס שהוגשה על ידי משפחה של תאומים קטינים, שטוענים כי הוא התיידד איתם ב-2018 כשהם היו בני 13 וביקש מהם לשלוח לו תמונות מיניות מפורשות של עצמם. התביעה, שבה הבנים מבקשים פיצויים בסך מיליון דולר, טוענת גם כי האריס שידל את אחד הבנים לבצע בו מין אוראלי.