הכול היה מוכן לקאמבק של מאיה בוסקילה: הופעות, מצעדים, חיזורים לקמפיינים, נהירה של עוקבים ואהבת הקהל. אמנם ההימור על ההרפתקה בתוכנית ''הכוכב הבא'' לא שלח אותה לאירוויזיון, אבל הוא עיצב את המסלול להמראה מחדש בתחילת 2019. אלא שאז הגיעה הקורונה ובוסקילה שחצבה את דרכה במעלה ההר נכנעה לסופת השלגים והתגלגלה בחזרה סמוך לנקודת ההתחלה. "זה היה כל כך מתסכל", היא משחזרת. "זו הייתה שנה עמוסה בהופעות, היה גם סיבוב הופעות גדול בקופות פתוחות, הזמנות להופעות ועדים, ''הלב שלי עומד למכירה'' יצא. זו הייתה תקופה מעולה, גם פרנסה יפה".
ואז מגיע הסגר הראשון.
"בום, התבטלו יותר מ־20 הופעות בבת אחת, אבל לקחתי את זה בסדר. לי וללני הבן שלי הייתה תקופה מדהימה כי זה היה אחרי שנה שהוא לא ראה אותי מספיק, אחרי שנכנסתי ללוחות זמנים מאוד עמוסים. אז הסגר הראשון היה מהמם, הייתי באופוריה, רציתי לנוח. לאזן את הגוף. בהמשך הילדים קצת חזרו לבית הספר ואז הגיע הסגר שני".
כתבות נוספות למנויי +ynet:
כבר פחות משמח.
"פה אמרתי אוקיי, אני מתחילה להרגיש שזה סוגר עליי, הולך למקומות לא טובים. לקחו לי את הבמה אבל הרגשתי שלא אתן לשום דבר מבחוץ להוריד אותי. טעיתי. זה פתאום נראה גדול ומעיק. הרגשתי שגם מבחינת הפרנסה יש מקום לדאגה. שלושה חודשים לא עובדים, אין כסף שזורם. התחלתי לדאוג, אבל אפילו בשלב הזה עדיין הייתי אופטימית יחסית. החלטתי לקחתי את לני ליוון לשבוע חופשה. נשארנו לחודשיים".
למה בעצם?
"כי לא רציתי לחזור לסגר פה. מה יועיל שללני תהיה אמא עצובה בארץ? שכרתי מקום זול ביוון, לא השתוללנו, בעיקר היינו בים. בדיוק הייתי במעבר דירה, ככה שזה נפל טוב. ברור שזה חילחל, הדאגה לפרנסה, אבל עשיתי עבודה עצמית כדי לנסוע שקטה".
מתי פג תוקפה של הסברה הזאת?
"כשחזרנו הביתה מיוון. עדיין אין הופעות ובכותרות כל הזמן כן מחזירים הופעות או לא מחזירים, והכול תחת אי־ודאות. התחלתי להרגיש עצבות. קינאתי באלה שמצאו בקורונה את החלום שלהם ליצירה, לכתיבה, לי זה לא עבד. בעיקר דאגתי. לני התחיל לפתח עצבנות בסגר השלישי ונמאס לו. זה היה קשה, אתה כל הזמן צריך להפעיל את הילד שלך במצב כזה. בתור אם יחידנית, זה מה שהיה לנגד עיניי, הרבה לפני הקריירה".
- לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
ובינתיים הפרנסה לגמרי לא זורמת.
"החסכונות שלי התחילו ללכת, פתחתי כמעט את הכול. אנשים אמרו לי בקורונה, 'מאיה, איך לא הוצאת שיר?' חברים, כדי להוציא שיר וקליפ צריך כסף, והרבה. לי אין חברת תקליטים ויש נטייה לאנשים בארץ לחשוב שאנחנו בהוליווד. טעות גדולה. אין לאמנים פה את הסכומים האלה כדי להעביר את הקורונה בהאפי־האפי ג'וי־ג'וי. נכנסתי למינוס. עבורי זה היה רגע של שפל בתקופה הזאת".
פירסמת למכירת תיקי יוקרה שלך. זה היה חלק מהעניין, לכסות הוצאות?
"בוא נרגיע את כל העם. לא מכרתי תיקים בשביל כסף, גם קים קרדשיאן וג'יי־לו מוכרות תיקים שלהן לפעמים. פשוט רציתי להתחדש, נמאס לי מאותם תיקים. אתה יודע מה, גם אם הייתי מוכרת לשם פרנסה, אני לא מתביישת בזה".
את הרי פייטרית. למה לא חיפשת פתרונות לפרנסה כמו הופעות בזום או בחצרות?
"אתה חושב שלא ניסיתי? עליתי להופעות אינטימיות, וזה הרגיש לי לא טבעי והכניס אותי עוד יותר לדיכאון. אני רוצה את הקהל, את הבמה התוססת. ההופעה שלי מבוססת על מסיבה ופתאום לוקחים לי את המסיבה. הרגשתי שזה לא אני, פשוט לא יכולתי. הציעו לי הופעות בזום ובבתים ובחצרות ואמרתי לא".
מה שבר אותך בחלק הזה?
"עשיתי הופעה אחת בהרצליה מול 15 איש, יום הולדת. אני רוצה להרים קהל ואין לי קהל להרים. יצאתי עצובה יותר. הבנתי שזה לא פתרון".
אבל הקורונה לא כירסמה רק בפרנסה. בוסקילה חושפת באומץ שבנקודה הזאת היא הרגישה את תוצאות המגפה גם על נפשה. "התחלתי להרגיש ממש עצובה, וזה הכניס אותי לאפתיה. לא בא לי לעשות כלום. הרגשתי את זה בגוף, שאין כוח".
מה זה אומר בפועל?
"כל היום להיות בבית ולא לעשות כלום, לשתות מלא יין, ובשבילי לשתות כל יום יין זה כבר המון. אני מסוג האנשים שהגיעו לתל אביב בגיל 18 ולא ניסו סמים או אלכוהול. אפילו גראס, נשארתי ילדה טובה. אבל פתאום את רוצה לברוח ממשהו ענק שנפל עליך ועל כולם, ואת לא יודעת להכיל אותו, אז את נמצאת עם חברים ובעיקר שותה".
איך היה בינתיים עם לני בבית?
"הפכתי גם להיות מורה לעברית, לחשבון, כי הזום לא עבד. הילד הרשה לעצמו להגיד לי 'אמא את מורה גרועה ולא יודעת ללמד אותי'. הוא הוציא את כל האגרסיות עלי. מי היה לו חוץ ממני? שם החלטתי שאני חייבת להפסיק את אורח החיים ההזוי הזה. הבנתי שאני יכולה ללכת לאיבוד".
חשבת על טיפול?
"יש לי קואוצ'רית כבר כמה שנים, היא עזרה לי לעבור את התקופה הזאת יותר בקלות, למרות שבסוף זה את עם עצמך באותו יום. ברגע שהתגרשתי מעוזי, לפני משהו כמו חצי שנה, כבר עשיתי סדר בחיי. ברגע שהפסקתי להתמודד עם המצב האישי שלי ועם הקרב על הזוגיות, דברים נפתחו. היה לי יותר כוח לשנס מותניים, לחזור להיות מי שאני".
כלומר?
"בחצי השנה האחרונה חזרתי להופיע, בעיקר הופעות סגורות. עדיין לא חוויתי הופעות פתוחות במכירה לקהל כי לא היה לי עד עכשיו שיר חדש כציר להמשיך איתו. עכשיו אני מתחילה את הכול. לא מהתחלה, אבל רחוק מהנקודה שאחרי 'הכוכב הבא'. כולם קוראים לזה קאמבק, אוקיי".
זה לא נכון?
"זה מדהים, מה רע בלרצות לעשות קאמבק ענק? זו העבודה שלי והחלום שלי וזו המתנה שלי ולמעשה כל החיים שלי. גם אדל השתמשה במילה קאמבק סביב האלבום האחרון. זה לא רע".
אז הקאמבק של בוסקילה זוכה כעת לתאוצה עם ההשתתפות שלה בעונה החדשה של ''גולסטאריות'' שעלתה באחרונה למסכים ומשודרת בימי שני - רביעי בשעה 19:30 ב-HOT Real , HOT VOD וגם Next TV, ולפי המספרים היפים שנערמים בהורדות מה־VOD והצפיות ביוטיוב, בוסקילה יכולה לחזור ליהנות מחשיפה בווליום גבוה. "על פניו התוכנית הזאת לא קשורה אליי", היא צוחקת, "הרי אני הכי רחוקה מלשחק כדורגל".
אבל פרנסה יפה.
"כן, הגעתי לתוכנית בשביל הפרנסה, לחלוטין. זה בא לי בול בקורונה".
וסבלת?
"בחלק מהזמן כי נפצעתי. קרעתי את השריר הארבע־ראשי ברגל ימין באחד המשחקים. הסתובבתי צולעת חודש, ועד היום כשקר אני מרגישה את הפציעה. חברתית הגעתי ל'גולסטאריות' במחשבה שלא מעניינים אותי תככים ומריבות. אמרתי לעצמי, שבועיים וחצי צילומים, לא אתחיל לעשות בלגן. זה כבר לא רלוונטי לחייים שלי".
ובכל זאת היו ריבים בתוכנית. אחד מהם שלך עם ליטל סמדג'ה.
"לא ממש הייתי שותפה בהם. גם ליטל רבה בסוף עם עצמה. אמרתי שלא אהבתי את ההתנהלות שלה ב'הישרדות'. היא נפגעה. נכון, אולי זה היה טיפה חסר רגישות מצידי, אבל בזמן אמת לא ממש הבנתי מה היא רוצה ממני. רק לקראת הסוף, כשהיה לה משהו אישי ואני היחידה שעזרתי לה, ליטל אמרה, 'עכשיו אני מבינה את הלב האמיתי שלך'. היא הלכה רחוק מדי על כלום, והייתה מאוד עצבנית כלפיי בצילומים. חבל".
מה הריאליטי הבא שתשתתפי בו?
"כל מה שיהיה לי מעניין. תמיד היו לי הצעות מ'הישרדות', אבל אני הבן־אדם שהכי לא מתאים לשם. מפחדת מג'וקים, עכברים, גם ממים".
"מאז שאמיר פרישר גוטמן נפטר, לא נכנסתי לים. היינו כמו אחים, חברים הכי טובים. הייתי צריכה להיות באותו יום בחוף, עם אמיר, במסיבה. עד היום אני חושבת על זה שאולי ניצלתי בזכות העובדה שלא יכולתי להגיע או שחבל שלא הייתי שם, ואז אולי הדברים היו קורים אחרת"
למה ממים?
"מאז שאמיר פרישר גוטמן נפטר, לא נכנסתי לים. אני צריכה לטפל במקום הזה ולעשות חוויה מתקנת אחרי מה שקרה. היינו כמו אחים, חברים הכי טובים. פחות דיברנו בתקופה האחרונה של חייו בגלל ענייני זמנים של שנינו. הייתי צריכה להיות באותו יום בחוף, עם אמיר, במסיבה. הזמינו אותי אבל הייתי בעבודה, אז לא הגעתי. עד היום אני חושבת על זה שאולי ניצלתי בזכות העובדה שלא יכולתי להגיע או שחבל שלא הייתי שם, ואז אולי הדברים היו קורים אחרת".
לאיזה כיוון מחשבה את יותר נוטה?
"חברים שהיו שם אמרו לי שמזל שלא הייתי, כי המראה של אמיר לא היה מניח לי. אני מאוד מתגעגעת אליו. היו לנו המון רגעים יפים. לינאי ולו, בתחילת הדרך, הייתה פרידה קצרה, לפני שהם התחתנו. אני פייסתי ביניהם".
טוב, את מבינה בפרידות וחזרות.
צוחקת. "פחות. מתברר שלא".
בוסקילה יודעת למה היא צוחקת. בשנים האחרונות שמה עלה שוב ושוב במדורי הרכילות בגלל סאגה בלתי נגמרת של פרידות מבן זוגה ובעלה השני עוזי אזולאי, ולאחר מכן קאמבקים מתוקשרים. היו גם גירושים, באפריל, אבל גם לאחר מכן בני הזוג ניסו להתחיל פעם נוספת בדרך משותפת, עד שנפרדו. "יותר מהכול למדתי השנה שלא מעניין אותי מה אנשים חושבים, מה התקשורת חושבת, ומה אומרים עליי. מה שמעניין אותי זה מה יהיה טוב בשביל הילד שלי ובשבילי. בגיל 44 נתתי לעצמי את המתנה הגדולה מכולן, הבנתי שהאושר שלי טמון בשקט הנפשי שלי ובזה שאני לא מדברת על חיי הפרטיים יותר. לעולם".
עד אחרי הראיון הזה.
"אני מודעת לזה שאנשים מבחוץ רוצים להתחבר אליך דרך סיפורים אישיים, אבל הגעתי למקום שבו הנפש שלי יותר נקייה כשאני לא מדברת על החיים הפרטיים שלי. זו האמת".
אבל זה לא ממש סוד. כבר שנים אתם נפרדים וחוזרים, וחוזר חלילה.
"כמו אצל כולם, אנשים יוצאים, נפרדים, ופניי כעת לעתיד. בוא, זה לא נכון מה שאתה אומר. לא נפרדנו וחזרנו כל כך הרבה פעמים כמו שהצטייר. וגם אם ניסינו שוב ושוב, זה הראה על מאמץ של זוג שרוצה להצליח".
זה לגמרי ניכר.
"כי הייתה אהבה גדולה וניסינו להיאחז בה בציפורניים. אז לא צלח וזה בסדר, אבל זה בוודאי לא מביך אותי. היו הרבה דמעות, פרידה לא פשוטה, אבל ממערכת היחסים הזאת צמחתי".
למה רציתם לנסות שוב אחרי שהתגרשתם?
"במקרה שלנו השתמשנו באמוציות הרבה יותר מאשר ברציונליות. יש משפט שהצרפתים אוהבים לומר: האהבה הכי גדולה שלך היא זו שהכי קשה להיפרד ממנה. זה הכי מדויק בעיניי. אנשים נפרדים ואפילו שיש עדיין אהבה, מנסים, לפחות אני. אבל הבנו שאנחנו לא מסתדרים. אני לא מרגישה מיוחדת, זה קורה למלא זוגות. אלה החיים. הפרידה ממנו הייתה קשה במיוחד, גם כי לני ועוזי ביחסים טובים והתקשיתי לפרק להם את המקום הזה. חשבתי שזה לא פייר ונלחמתי. היום לא רק שעוזי ואני בקשר טוב, גם הבן שלי והוא נשארו בקשר טוב וזה מאוד עוזר לי. עוזי מתקשר אליי לפעמים כדי לדבר עם לני. הוא לקח אותו לחגוג יום הולדת. זה מקום מאוד בריא".
ויש נניח אבל על הקשר שניתק?
"אני לא מתאבלת על שום דבר כי ברוך השם אף אחד לא מת".
אביו הביולוגי, מתן כהן, בקשר עם לני?
"הם לא בקשר. הוא בחו"ל. אני עזבתי את אבא של לני כשהוא היה רק בן שלושה חודשים. אולי גם זה מזל. הוא לא יודע מה זה אבא בבית, ויש לו אולי חסך, אבל לא במודע. לני אמר לי פעם, 'אבא זה לא רק להביא ילד לעולם, אבא זה מי שמטפל בילד'. הוא קרא לעוזי 'אבא' לתקופה".
הוא כועס על אבא שלו?
"לא נראה ככה ולדעתי הוא לא חושב על זה בכלל. אני רוצה להגיד לאמהות חד־הוריות: זה אפשרי שהילד לא יהיה עצוב, שלא ירגיש את החסך של אבא שלא נוכח. הכול תלוי באיך את ניגשת לעניין. כאמא, בשנים הראשונות כעסתי על מתן אבל הבנתי שאין על מי לכעוס. היום אין בי כעס על כלום, לא על מה שאין לי ולא על מה שיש ולא על מה שיכול לקרות בעתיד. אני בקבלה מלאה".
באוגוסט 2019 חשפה בוסקילה גם את החלק העצוב של מערכת היחסים עם אזולאי ופירסמה פוסט חושפני שבו סיפרה על הפלה שעברה. "ארבעה ימים לפני החתונה עם עוזי זה קרה. ההיריון היה מתוכנן, רצינו ילד משותף ראשון, לעוזי אין ילדים. יום אחד קמתי ולעובר לא היה דופק. הרגשתי. זה קרה בחודש השלישי, רצתי לבית החולים ואמרו לי שאני צריכה להיכנס לניתוח. עברתי הפלה טבעית. לא יודעים מה הוביל לזה. לפעמים אין לזה סיבות ספציפיות".
מה עובר בראש ברגע נורא כזה?
"המון מחשבות. בעיקר על זה שאני ארבעה ימים לפני חתונה וקורה כזה דבר מטלטל. אחרי ההפלה הייתי לפני הופעה בירושלים, ואין מה לעשות, אני חייבת לעלות לבמה. אני עולה וכולם מסתכלים לי על הבטן וצועקים לי מהקהל 'מזל טוב' ואז הבנתי שאני חייבת לחלוק את זה עם האנשים כי אני לא רוצה שגם בחתונה יגידו לי מזל טוב על היריון שכבר לא קיים".
איך אפשר להמשיך להופיע סמוך כל כך לאירוע כזה?
"כשאת 18 שנה על הבמה, את יודעת שצריך לתת לקהל ליהנות כמה שיותר ואז ללכת הביתה ולנסות לנוח. לפעמים את בהופעות על אוטומט, מתנתקת. אף אחד לא יודע מה את עוברת לפני שאת עולה על הבמה וגם לא צריך לדעת. אז לא עניתי כשאמרו לי מזל טוב, המשכתי לשיר. בפנים כאב מאוד, הקריאות האלה הגבירו לי את הכאב. סיימתי את ההופעה, החלטתי לא לשקוע, לקחתי יום לכאוב ולקום לבוקר חדש".
איך עוזי הגיב?
"מאוד כאב את ההפלה. לני גם. הוא כולו היה בשמחה של החתונה, הסברתי לו מה קרה. הוא אמר, 'לא משנה אמא, אל תהיי עצובה'. בעיקר חיבק ונישק אותי".
איך את עכשיו במקום הרומנטי? יש מחזרים?
"יש, אני פשוט לא במקום הזה. גם כמעט אין בילויים. עד שלא אמלא את קיסריה, לא אירגע".
היא כבר הגיעה פעם למקום שבו רצתה, גבוה־גבוה. רגע לפני עידן הריאליטי ו''כוכב נולד'', בוסקילה הביאה את הטעם הפרשי שהרדיו חיכה לו. עוצמות קוליות ברמה בינלאומית, הופעה חזקה, חושנית, אמביציה לכבוש את העולם ובחירת חומרים מעולה יחד עם מנהלה אז, רוברטו בן שושן. אחרי האלבום הראשון שלה היא הפכה לכוכבת ענקית בישראל. ההמשך כבר היה רווי ירידות ועליות. אבל אחרי הכול צריך לזכור את השורה התחתונה. בוסקילה נמצאת איתנו כבר 18 שנה, תקופה שבה הרבה מאוד כוכבים־לרגע עלו ונמחקו. באחרונה אפילו נוצר רושם של התקרבות מחודשת בינה לבין בן שושן, שהביאה לספקולציות על קאמבק גם בשטח הזה. "אנחנו חברים מאוד טובים ועשינו סגירת מעגל לפני שנתיים. דיברנו על האפשרות שהוא יחזור לנהל אותי, אבל זה לא יקרה כי יש לו את נועה קירל והוא עושה עבודה מדהימה איתה".
"הייתי מגיעה די הרבה למיון בהרגשה שאני הולכת למות, חסרת נשימה, אלה היו התקפי חרדה. הבנתי אז מהר יחסית שזו חרדה, לקחתי כדורים שהצילו אותי כאדם ובהמשך כאמא. היום אני כמובן הרבה יותר רגועה. ממשיכה לקחת כדורים, מגדירה עצמי כמטופלת מאושרת"
אז מי מנהל אותך כיום?
"אני במסע חיפוש. בינתיים אני מנהלת את עצמי ודי נמאס לי. ניהול זה לא התפקיד שלי".
את לא מרגישה צביטה בלב שיכולת אולי את להיות במקום של נועה, בהיבטים של הצלחה, אהבה ציבורית?
"אני לא רוצה להיות במקום של נועה כי הייתי שם ונגעתי באולימפוס ועשיתי הכול. זה לקח ממני המון משאבים נפשיים שאני לא רוצה לחוות שוב. זו הייתה עבודה של 24 שעות שבעה ימים בשבוע, כשאין לך זמן למשפחה שלך, לחברים שלך וכאמא אין לך זמן לילד שלך. אני רוצה להופיע, לעלות לבמה, שאנשים יאהבו את השירים וירימו את הידיים למעלה איתי כשאני שרה. אלה היעדים. לעסוק בזה 24/7 שוב? לא יקרה".
מה המחיר הכי כבד ששילמת?
"התמוטטויות עצבים. הייתי מגיעה די הרבה למיון בהרגשה שאני הולכת למות, חסרת נשימה, אלה היו התקפי חרדה. בהתחלה לא הבנתי, חשבתי שמשהו קורה לגוף. זה קרה לי מ־2004 עד 2010. הבנתי אז מהר יחסית שזו חרדה, לקחתי כדורים שהצילו אותי כאדם ובהמשך כאמא. היום אני כמובן הרבה יותר רגועה. ממשיכה לקחת כדורים, מגדירה עצמי כמטופלת מאושרת. למדתי שגם לתהילה צריך להיות מינון".
''הכוכב הבא'' היה צעד אמיץ, אבל בסוף נגמר באכזבה.
"זה אחד הדברים הכי מהממים שעשיתי בחיים. קראתי בזמנו שבר רפאלי לא התלהבה מזה שרצו לעשות לה אודישן להנחיית האירוויזיון ואז היא ראתה את הבחירה שלי לנסות שוב זה גרם לה להגיע לאודישנים. למה לא בעצם? אנחנו תמיד פוחדים ממה יגידו, ונמנעים מצעדים שיהיו טובים לנו. 'הכוכב הבא' החזיר אותי למרכז הבמה".
אני מסתכל על שופטות שעברו בשנים האחרונות בריאליטי. קרן פלס, שירי מימון, מירי מסיקה, נטע ברזילי, נינט. למה את לא בשורה הזאת לדעתך?
"השם שלי מדבר בעד עצמו והוא בהחלט בשורה הזאת. זה נכון שכשאתה לא בפריים־טיים, אז אתה פחות קיים אולי לעומת אלו שכן. אין כרגע הצעות אבל אני מאמינה שיגיעו".
בינתיים יש אפליה קשה ברדיו לרעת זמרות.
"כשהתחלתי את הסו־קולד מלחמה שלי נגד גלגלצ, אנשים אמרו, 'הנה בוסקילה הזאת, שתו לי אכלו לי כל הזמן, רק באה בטענות'. הכתבות במוסף הזה הגיעו בסוף ממה שאני התחלתי וכנראה ראיתי את הנולד. עכשיו פתאום לכולן יש אומץ לבוא ולהגיב על מה שקורה. אבל אז זו הייתה שנה וחצי לא פשוטה עבורי כי ידעתי שאני האחרונה לקטוף את הפירות כשיצאתי נגד האפליה הזאת".
למה בעצם הרדיו ומארגני פסטיבלים מעדיפים גברים?
"אני חושבת שהכוח הגדול של זמרים נעוץ גם בשיתופי הפעולה ביניהם. ניסיתי לשתף פעולה הרבה פעמים עם זמרות וקיבלתי גם המון סירובים. זמרות פה חושבות שאם עכשיו הן במקום מאוד גבוה בקריירה שלהן, אולי זה הזמן שלהן לעשות שיתוף פעולה עם שלמה ארצי במקום לתת מקום לכוח נשי. אבל חייבת לומר שכן יש התפתחות חיובית בשנה האחרונה".
עם מי היית רוצה לעשות דואט?
"שרית חדד, נינט, מירי מסיקה, עדן בן־זקן, ריטה. עם נטע ברזילי זה יכול להיות מעניין".
מה חשבת על הצעד של שרית, לחשוף את אהבתה לתמר יהלומי?
"חיים שלי, אני כל כך גאה בה. אני לא חושבת שאדם צריך לעשות משהו שהוא לא מוכן אליו. שרית עשתה כשהייתה מוכנה".
בקרוב היא גם תוציא שיר חדש שכתבה לה יהלומי יחד עם יונתן קלימי, 'ממני וממך', בתום כמעט שנתיים של שקט בגזרת הסינגלים. "ההפסקה והכניסה לאולפן עם השיר החדש גרמו לי להתרגשות שלא חוויתי שנים. יש בי רצון לדברים חדשים, וליהנות ממי שאני היום. התאהבתי בלעצב בתים, ואולי אעסוק בזה. אולי אתרגם את האהבה שלי לאופנה ולפתיחת חנות בגדים. למרות שלפני הכול תמיד אהיה זמרת".
פיספסת הזדמנויות כי לא עשית עוד דברים?
"ברור. 'מחוברים' למשל. הציעו לי, אבל אמרתי, 'מה עכשיו, יראו אותי 24 שעות ואיך אתמודד עם המצלמה?' אבל כשראיתי את ציפי רומנו למשל עושה את זה, חשבתי שזה ממש טיפול פסיכולוגי חינם".
הסכמנו שאת לא חושפת יותר את חייך.
"לא יודעת אם הייתי עושה את זה היום, אבל אז זה התאים לי. זה נכון, נתתי לתקשורת ובכלל יותר ממה שהנפש שלי מסוגלת להתמודד איתו. כמו שאתה רואה, אני גם לא ממש הרבה ברשתות החברתיות, מאותגרת טכנולוגית וזו לא אשמתי. אפילו סטורי לפעמים אני לא יודעת להעלות. כבר יצא לי שהעליתי בטעות דברים שלא רציתי. יום אחד צילמתי את לני ואותי שרים באמבטיה והעליתי. מזל שהספקתי למחוק תוך שנייה".
פורסם לראשונה: 07:10, 03.12.21