אחד הז'אנרים הכי כיפיים על המסך - זה של תעלומת רצח - בניחוח קומי ועם קאסט שאי אפשר לעמוד בפניו. זוהי העונה השנייה של הסדרה, ובכל עונה אנחנו מקבלים תעלומת רצח חדשה לגמרי. הפעם יככבו טיפאני האדיש, דייב פרנקו ועוד.

מיילו ונטימיליה (לנצח ג'ס מ"בנות גילמור") מככב במותחן המסקרן הזה, בדמותו של אמן הונאות שנכנס למערכת יחסים סוערת עם סוכנת CIA - כשאף אחד מהם לא באמת יודע במה עוסק האחר. כשהיחסים מתלהטים, כך גם המתח המקצועי בין השניים.

עונה חמישית לאחת מתוכניות הריאליטי הכי מצליחות של נטפליקס, זו שבה צעירות וצעירים לוהטים אמורים לשהות יחד בריזורט מפנק ולשמור על יחסים אפלטוניים כדי לזכות בפרס כספי. כל זה קורה תחת עינה הפקוחה של "לאנה" - הישות הקולית שרואה ושומעת הכול.

הפקת המד"ב הגדולה של אפל חוזרת בעונה שנייה, שמתרחשת קצת יותר מעשור לאחר אירועי העונה הקודמת. הסדרה עתירת התקציב מבוססת על סדרת הספרים באותו של שם אייזק אסימוב, שנקראת בעברית "המוסד".

ריאליטי בישול שמבקש להתעלות מעל כולם: שבעה שפים מבוססים מתחרים על הזכות להוציא לפועל את החלום הקולינרי הגדול ביותר שלהם, בדמות מסעדת שף שתפעל במלון לנגהאם היוקרתי בלונדון.