השחקנית סלמה בלייר ("משחקי פיתוי") שסובלת מטרשת נפוצה הודיעה אמש (ב') על פרישתה מתחרות "רוקדים עם כוכבים" האמריקנית. בלייר סיפרה כי היא סובלת מנזק רב לעצמות שלה ואינה רוצה להחמיר את מצבה.
2 צפייה בגלריה
סלמה בלייר
סלמה בלייר
סלמה בלייר ושותפה סשה פרבר, מתוך "רקדים עם כוכבים"
(צילום מסך)
בקטע שהוקלט מראש לתוכנית בלייר עדכנה את שותפה, הרקדן סשה פרבר, כי עשתה סריקות MRI ועל פי התוצאות היא אינה יכולה להמשיך בתחרות. "עם המחלה הכרונית שלי יש אילוצים מיוחדים שיש לקחת בחשבון, והגוף שלי ספג מכה. זה יותר מדי בשביל העצמות שלי. נוצרה טראומה רצינית לעצם ולדלקות, בצורה כזו אני עלולה לגרום לנזק רציני וכמובן שאיני רוצה בכך", סיפרה.
2 צפייה בגלריה
סלמה בלייר
סלמה בלייר
סלמה בלייר
(צילום: AP)
הזוג ביצע ריקוד עדין אחרון לצלילי השיר What the World Needs Now, וקיבלו את הציון הגבוה ביותר. עזיבתה של בלייר את התוכנית אינה מהווה הפתעה גמורה, שכן עוד בתחילת העונה ידעה שבשל מצבה ייתכן שתיאלץ לפרוש. הכוכבת סיפרה ל"וראייטי": "מרגע שהצטרפתי לתוכנית זו הייתה חוויה מאירה ברמה שלא ציפיתי לה".
באוקטובר 2018 חשפה בלייר, בת 50 כיום, כי אובחנה כחולה בטרשת נפוצה - מחלה כרונית של מערכת העצבים. בספר הזיכרונות שלה, שפורסם לפני כחמישה חודשים, פירטה בלייר את שלבי גילוי המחלה וחשפה כי רופאיה הפצירו בה שלא תפרסם את המידע, מחשש שייפגעו סיכוייה לקבל עבודות. "את מבינה שהגוף שאכלסת במשך ככל כך הרבה שנים פנה נגדך", כתבה בלייר בספרה, "זה יותר מבגידה. את מרגישה לכודה, בת ערובה בתוך עורך. את זרה לעצמך".