ארבעה עשורים לאחר שנכנס לנעליו, הריסון פורד מתכונן להיפרד מאינדיאנה ג'ונס - מגיבורי הפעולה הגדולים אי פעם בקולנוע ההוליוודי. "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל", שייצא בסוף השבוע (ה') לבתי הקולנוע ברחבי העולם, הוא על פי הדיווחים הסרט האחרון שבו יגלם פורד את דמותו של הארכיאולוג האגדי. אולם רגע לפני יום הולדתו ה-81, השחקן ממהר להרגיע ומספר בריאיון ל-CNN כי אינו מתכנן לעזוב את תחום המשחק - לפחות לא בקרוב. "אני לא במיטבי כשאני לא עובד", שיתף את המנחה האמריקאי כריס וולאס, כשזה שאל אותו אם הוא מתכנן פרישה בקרוב לאור גילו המתקדם.
1 צפייה בגלריה
הריסון פורד
הריסון פורד
"לא בטוב כשאני לא עובד". הריסון פורד
(צילום: EPA)
"אני אוהב לעבוד, זה גורם לי להרגיש חיוני. אני רוצה להיות מועיל", ענה כשנשאל מה מניע אותו להמשיך לשחק, והוסיף כי הדבר שהוא אוהב במיוחד אלה "האנשים שאני עובד איתם, האינטימיות והאינטנסיביות שמגיעים מתוך שיתוף הפעולה... שילוב של אמביציה שמתעוררת בעקבות קריאת התסריט. אני לא מתכנן מראש מה אני רוצה לעשות בכל סצנה, וגם לא מרגיש מחויבות לעשות את זה. עם זאת, אני מושפע באופן טבעי מהדברים שאני עובד עליהם באותו זמן".
כתבות נוספות בנושא:
כעת, עשור וחצי לאחר צאת הסרט הרביעי בסדרת סרטי "אינדיאנה ג'ונס", מגיע למסכים המשכון נוסף - "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" - הראשון בסדרת הסרטים שלא ביים סטיבן ספילברג, כשאת המושכות הפעם העניק לבמאי ג'יימס מנגולד ("נערה בהפרעה", "לוגאן").
לצידו של פורד מככבים גם פיבי וולר-ברידג' ("פליבג"), שמגלמת את בת הסנדקות של ג'ונס המאלצת אותו לשוב להרפתקה נוספת, מאדס מיקלסן ("קזינו רויאל") כנבל וולר, בויד הולברוק ("נרקוס") המגלם את נאמנו, וג'ון רייס-דייויס (גימלי מסרטי "שר הטבעות") החוזר לתפקידו כסאלח, ידידו המצרי של ד"ר ג'ונס. בחודש אפריל האחרון, פורד הכריז בריאיון למגזין "טוטאל פילם" כי "זה הסרט האחרון בסדרה וזו הפעם האחרונה שאגלם את הדמות".