מזל טוב! הג'וקר נכנס להיריון והביא לעולם צאצא - כך נדהמו לגלות מעריצי הקומיקס בגיליון האחרון של "ג'וקר: האיש שהפסיק לצחוק" מבית די-סי.
1 צפייה בגלריה
הג'וקר בהיריון. מתוך גיליון 4 של "ג'וקר: האיש שהפסיק לצחוק"
הג'וקר בהיריון. מתוך גיליון 4 של "ג'וקר: האיש שהפסיק לצחוק"
הג'וקר בהיריון. מתוך גיליון 4 של "ג'וקר: האיש שהפסיק לצחוק"
(די-סי)
בעוד רבים מיהרו לפרש את קו העלילה כחלק מתרבות ה-WOKE והפיכת הג'וקר לטרנסג'נדר - הסיפור בגיליון הרביעי שאותו כתב מתיו רוזנברג הרבה יותר מורכב. הג'וקר רוצה להעמיד לעצמו יורש ולצורך כך מחזר אחר גיבורת העל זטאנה, שהיא מכשפה חזקה במיוחד. זו דוחה אותו ומטילה עליו כישוף, כך שאף אחת לא תוכל ללדת לו צאצאים.
הקללה משתבשת ולמחרת הג'וקר מתעורר ומוצא עצמו בהיריון בחודש תשיעי. אל ביתו מגיע הרופא שלו, נבל קומיקס אחר, אבל לפחות בעל השכלה רפואית - דוקטור פוספורוס (זרחן), שעושה לו בדיקת אגן. בלידה הג'וקר למעשה מקיא חומר בצבע חום שמתגבש לכדי צאצא בדמות מיני-ג'וקר.
התגובות לקו העלילה הביזארי, שבעיניי רבים נתפס כניסיון לקדם אנטרסים של קהילת הלהטב"ק, לא איחרו לבוא. רובי סטארבאק, מועמד לקונגרס לשעבר מטעם המפלגה הרפובליקנית, צייץ: "הג'וקר טרנס עכשיו. לפחות הדמות היא עדיין ג'וקר (בדחן בתרגום חופשי) - אישה בהיריון שחושבת שהיא גבר בהיריון זו ההגדרה לבדחן. למי עוד נמאס מהטירוף הזה?".
מוביל הדעה השמרני - ניק אדאמס, שיתף כי "בקומיקס יש סצנה שבה הג'וקר - גבר - נכנס להיריון, זה לא איך שזה עובד! אני קורא להחרים את הג'וקר עד להודעה חדשה, צייץ והוסיף: "מה השלב הבא באטמוביל 100 אחוז חשמלית?!".