11 צפייה בגלריה
מתוך "דייזי ג'ונס והשישה", "יורשים" ו"טד לאסו"
מתוך "דייזי ג'ונס והשישה", "יורשים" ו"טד לאסו"
מתוך "דייזי ג'ונס והסיקס", "יורשים" ו"טד לאסו"
(צילום: Lacey Terrell, Prime Video, David Russell, HBO, AP)

המנדלוריאן - עונה 3 (The Mandalorian)

מתי ואיפה: 1 במרץ, דיסני+.
מה הסיפור: כדי שלא תתגעגעו לפדרו פסקל לאחר שתיגמר העונה של "האחרונים מבינינו", דיסני+ דואגים למלא את החלל עם עונה חדשה של הסדרה חביבת הקהל (דירוג 95 באתר "רוטן טומטוז") מזיכיון "מלחמת הכוכבים".
"המנדלוריאן" עונה 3 - טריילר
(צילום: באדיבות דיסני+)
הסדרה חוזרת אחרי הפסקה ארוכה, כשהפרק האחרון שודר בדצמבר 2020. בפרק דין דג'ארין הציל את גורגו (הידוע גם בתור בייבי יודה) שנראה כאילו הוא ממשיך הלאה עם לוק סקייווקר, אולם בטריילר אנו צופים בשובו של היצור הירוק והחמוד. הפעם דג'ארין ישוב לכוכב מנדלור וצפוי לפגוש מנדלוריאנים נוספים בשמונה פרקים עתירי אקשן שיעלו אחת לשבוע.
מי בפנים: כפי שכבר ציינו - פדרו פסקל, ג'אנקרלו אספוזיטו ("סמוך על סול"), קייטי סאקהוף ("בטלסטאר גלקטיקה") ועוד.

בית הספר היסודי אבוט - עונה 2 (Abotte Elmentery)

מתי ואיפה: 1 במרץ, דיסני+.
מה הסיפור: העונה השנייה של הקומדיה עטורת הפרסים והשבחים מגיעה ארצה לשירות הסטרימינג של דיסני+. עוד לפני שידורה, היוצרת קווינטה ברונסון, שגם מככבת בתפקיד הראשי, אמרה בריאיון לפודקאסט Little Gold Man כי העונה הנוכחית תהיה יותר כיפית בסגנון של "חברים": "בעונה הראשונה הייתה הרבה עבודה לגרום לקהל להתאהב בדמויות, בבית הספר. עכשיו כולם אוהבים אותם ואנחנו יכולים לעשות דברים כיפיים כמו ב'חברים'".
"בית הספר היסודי אבוט", עונה 2- טריילר
(צילום: באדיבות דיסני+)
האם העונה הקרובה אכן יותר דומה לסיטקום המצליח? קשה לומר, מה שניתן לומר בוודאות שהעונה זוכה לביקורות מפרגנות לא פחות מקודמתה כשהיא ממשיכה לתאר את הקשיים של עובדי חינוך בבית ספר דל תקציב בפילדלפיה בצורה קומית ויחד עם זאת נוגעת ללב.
11 צפייה בגלריה
מתוך "בית הספר היסודי אבוט"
מתוך "בית הספר היסודי אבוט"
מתוך "בית הספר היסודי אבוט", עונה 2
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: אנחנו ממשיכים עם הקאסט המקורי שכולל את ברונסון, טיילר ג'יימס וויליאמס, ג'אנל ג'יימס ושריל לי ראלף.

דייזי ג'ונס והסיקס (Daisy Jones & The Six)

מתי ואיפה: 3 במרץ, אמזון פריים.
מה הסיפור: הסדרה הכי מצופה בקרב מעריצי "כמעט מפורסמים" סוף-סוף מגיעה. "דייזי ג'ונס והסיקס" היא דרמה המבוססת על רב מכר באותו שם מאת טיילור ג'נקינס ריד, שעוסקת בקורותיה של להקת רוק בשנות ה-70 - כשלדברי הסופרת היא שאבה השראה ממעלליה של להקת פליטווד מק.
"דייזי ג'ונס והסיקס" - טריילר
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
הסדרה, בהפקת ריס ווית'רספון, תעקוב אחר הלהקה מעלייתה ועד התפרקותה הפתאומית בשיא הצלחתה, כמו גם אחר משולש אהבה הכולל מוזיקאי, בת זוגו וזמרת חדשה המאיימת על היחסים בין השניים.
11 צפייה בגלריה
מתוך "דייזי ג'ונס והשישה"
מתוך "דייזי ג'ונס והשישה"
מתוך "דייזי ג'ונס והסיקס"
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: ריילי קיאו ("אמריקן האני" ונכדתו של אלביס), סם קלאפלין ("אנולה הולמס"), סוקי ווטרהאוס ("נסיכה לבנה") וטימות'י אוליפנט ("דדווד", "דיאטת סנטה קלריטה").

ההיסטוריה המטורפת של העולם: חלק 2 (History of the World, Part II)

מתי ואיפה: 6 במרץ, הולו.
מה הסיפור: יש סיקוולים ששווה לחכות בשבילם למעלה מ-40 שנה. מל ברוקס, כיום בן 96 (!), יוצא עם המשך לקומדיית הקאלט שלו מ-1981, "ההיסטוריה המטורפת של העולם, חלק 1". גם הפעם זו פארודיה פרועה על תקופות שונות בהיסטוריה, כשלצד ברוקס מצטרפים להפקה מצטרפים גם ניק קרול ("פה גדול"), וונדה סייקס ("כריסטין הישנה") ואייק ברינהולץ ("מאבדים את זה").
"ההיסטוריה המטורפת של העולם: חלק 2" – טריילר
(צילום: באדיבות הולו)
הסדרה ממותגת (באופן ראוי, יש לציין) כאירוע טלוויזיוני הנפרס על פני ארבעה ערבים - כאשר שני פרקים, מתוך שמונה סך הכול, ישוחררו יום אחרי יום. לא ידוע בדיוק אילו אירועים היסטוריים יכוסו בסדרה, אך מהטריילר נראה כי הארייט טאבמן, זיגמונד פרויד, ישו, מריה מגדלנה, נוח ועוד יהיו חלק מהעלילה.
11 צפייה בגלריה
מתוך "ההיסטוריה המטורפת של העולם: חלק 2"
מתוך "ההיסטוריה המטורפת של העולם: חלק 2"
מתוך "ההיסטוריה המטורפת של העולם: חלק 2"
(צילום: באדיבות הולו)
מי בפנים: כולם! נוסף על קרול, סייקס וברינהולץ, נראה שברוקס גייס את כל המי ומי בהוליווד לטובת הפרויקט, בהם דני דה ויטו ("פילדלפיה זורחת"), סת' רוגן ("שכנים"), קומייל ננג'יאני ("נצחיים"), ג'וני נוקסוויל ("ג'קאס"), טאיקה וואיטיטי ("ג'וג'ו ראביט"), זאזי ביטס ("אטלנטה"), דיוויד דוקובני ("תיקים באפלה"), שרה סילברמן, פמלה אדלון - וזו רק רשימה חלקית ולא ממצה.

טד לאסו - עונה 3 (Ted Lasso)

מתי ואיפה: 15 במרץ, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: הדרמה הקומית המצליחה בכיכובו של ג'ייסון סודייקיס הנפלא חוזרת בעונה שלישית ועל פי דיווחים מעבר לים - ככל הנראה גם אחרונה. בעונות הראשונות פגשנו בטד לאסו, מאמן פוטבול אמריקאי שמגיע עד לאנגליה כדי לאמן את קבוצת הכדורגל הבריטית הכושלת ריצ'מונד, שמצליחה להתקדם כנגד כל הסיכויים.
"טד לאסו", עונה 3 - טריילר
(צילום: באדיבות אפל TV+)
אומנם בשלב זה לא יודעים יותר מדי על עלילת העונה וגם הטיזר לא חושף מידע מסגיר, אך נראה שדמותו של נייט, שהתחיל כמחסנאי (אזהרת ספוילר לפניכם) ובסוף העונה הקודמת קודם לתפקיד מאמן של קבוצה מתחרה - תהיה דמות מרכזית גם בעונה זו - כך גם אישרו עורכי התוכנית בריאיון ל"הוליווד ריפורטר".
11 צפייה בגלריה
מתוך "טד לאסו", עונה 3
מתוך "טד לאסו", עונה 3
מתוך "טד לאסו", עונה 3
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: לעונה צפויים לשוב השחקנים האהובים מהעונות הקודמות, בהם ג'ייסון סודייקיס ("איך להיפטר מהבוס"), האנה וודינגהם ("משחקי הכס" - ובקרוב גם מנחת האירוויזיון בליברפול!) וברט גולדסטין ("תור: אהבה ורעם").

SWARM

מתי ואיפה: 17 במרץ, אמזון פריים.
מה הסיפור: דרמת האימה החדשה של דונלד גלובר, מתהילת "אטלנטה" כמובן, נראית כמו הדבר הכי אסתטי ומטורלל שיעלה על המסכים בעת הקרובה. על הנייר, הסיפור עוסק במעריצה של זמרת פופ שהולכת ומאבדת את עצמה בתוך אובססיה מטורפת כלפי האלילה שלה. עד כאן לא נשמע כמו משהו יוצא דופן, אלא שבידיו של גלובר - ואם לשפוט לפי הטריילר - מדובר בחוויה אודיו-ויזואלית עוכרת שלווה במיוחד, מיינדפאק מארץ המיינדפאקים.
swarm- טריילר
(צילום: באדיבות amazon prime)
מי שעדיין נושא עימו את החוויה המטרידה של הצפייה בפרק המהולל "טדי פרקינס" מ"אטלנטה", בטח יודע כבר מה גלובר מסוגל לעולל בכל הנוגע לחוויות צפייה מטרידות. אולם למרבה הצער, כאן הוא לא מככב אלא מסתפק בבימוי מעבר לקרדיט היוצר.
11 צפייה בגלריה
מתוך SWARM
מתוך SWARM
מתוך SWARM
(צילום: באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: דומיניק פישבק ("יהודה איש קריות והמשיח השחור"), הזמרת קלואי ביילי (שהסתבכה לאחרונה בפרשה עם כריס בראון ואחותה של השחקנית האלי ביילי - אריאל בגרסה החדשה של דיסני ל"בת הים הקטנה"), דמסון אידריס ("שלג צח").

Extrapolations

מתי ואיפה: 17 במרץ, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: עזבו אתכם מפטריות או זומבים, הנה דרמה עתירת-תקציב שנאבקת באויב האמיתי - משבר האקלים. העלילה מתרחשת בעתיד הלא-רחוק, כשהמשבר כבר נותן את אותותיו בכדור הארץ, ועל האנושות להכריע כיצד היא ממשיכה מכאן ואיך מצילים את האהובים שלנו.
Extrapolations - טריילר
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
על פי התיאור, שמונת פרקי הסדרה (זרועי הכוכבים ההוליוודיים, יש לציין) יעסקו בשמונה סיפורים נפרדים המשתלבים אלו באלו ומציגים את ההתמודדות עם משבר האקלים כאמור באספקטים שונים בחיים, בהם אהבה, אמונה ומשפחה.
11 צפייה בגלריה
מתוך "Extrapolations"
מתוך "Extrapolations"
מתוך "Extrapolations"
(באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: מריל סטריפ ("השטן לובשת פראדה", "ספק" ומה לא בעצם?), טובי מגווייר ("ספיידרמן"), קרי ראסל ("פליסיטי"), הת'ר גרהאם ("לילות בוגי") ועוד.

Lucky Hank

מתי ואיפה: 19 במרץ, AMC.
מה הסיפור: וויליאם הנרי דברו ג'וניור הוא פרופסור בקולג' בפנסילבניה, ארצות הברית. למעשה, הוא ראש מחלקת האנגלית. אבל עד מהרה משבר אמצע החיים שלו טורף את חייו המקצועיים, כמו גם את חייו הפרטיים. ופתאום, הכול מתערער. האם יצליח הנרי להחזיק במשרתו? האם יצליח לשמור על נישואיו לאשתו, סגנית המנהל בתיכון מקומי, שהולכת ומתרחקת ממנו?
Lucky Hank - טריילר
(צילום: באדיבות AMC)
כל זאת ועוד בסדרה החדשה של כוכב "סמוך על סול" בוב אודנקירק, מה שהופך אותה לאקסטרה מסקרנת. ולא רק הנוכחות של אודנקירק היא עניין מבטיח פה: הסדרה מבוססת על הספר Straight Man של זוכה פרס הפוליצר ריצ'רד רוסו ("אמפייר פולס"), שפורסם ב-1997, ויוצריה הם ארון זלמן (מכותבי ומפיקי Damages) ופול ליברסטיין (שכתב והפיק את "המשרד", שיחק בה וגם היה השואוראנר שלה בעונותיה האחרונות).
11 צפייה בגלריה
מתוך "lucky hank"
מתוך "lucky hank"
מתוך "Lucky Hank"
(צילום: באדיבות AMC)
מי בפנים: בוב אודנקירק, מיריי איינוס (The Killing), דידריך באדר ("ויפ"), סוזן קרייר ("עמק הסיליקון") ועוד.

הצהובות - עונה 2 (Yellowjackets)

מתי ואיפה: 25 במרץ, yes.
מה הסיפור: בעונה הראשונה התוודענו לחבורת "הצהובות", נבחרת הכדורגל של בית ספר תיכון שהמטוס שלה מתרסק בשממה בדרך לאליפות הארצית. הסדרה קופצת בין העבר, שבו התלמידות צריכות לשרוד בשטח הפרא הקפוא שבו התרסקו, להווה המורכב שלהן - אלה מהן ששרדו, זאת אומרת. הצופים, מצידם, נחשפים להתמודדות ארוכת-השנים של התלמידות עם הזוועות שעברו, בהן קניבליזם מרומז.
"הצהובות" עונה שנייה - טריילר
(קרדיט: באדיבות שואוטיים)
אין המון מידע זמין על עלילת העונה השנייה, אולם העונה הראשונה השאירה את הצופים עם שאלות פתוחות רבות - העיקרית שבהן נוגעת לדמותה המסתורית של לוטי, אחת השורדות בשממה, שבסוף העונה הקודמת (אזהרת ספוילר!) נראה כי היא אחראית לחטיפתה של שורדת אחרת. אנו מקווים שהעונה הקרובה תיתן מענה לשאלות הפתוחות, אולם עם דיווחים על תוכנית ארוכת טווח של חמש עונות לסדרה המצליחה - ייתכן שנצטרך לחכות זמן רב עד שנקבל תשובות.
11 צפייה בגלריה
מתוך "צהובות 2"
מתוך "צהובות 2"
מתוך "הצהובות" - עונה שנייה
(צילום: באדיבות שואוטיים)
מי בפנים: ממשיכות חברות הקאסט מהעונה השנייה, שבין העונות צברו להן כמה קרדיטים מרשימים נוספים. מלאני לינסקי, המגלמת את שונה, כיכבה בכמה פרקים של "האחרונים מבינינו", ג'ולייט לואיס, המגלמת את נטלי, כיכבה לאחרונה ב"ברוכים הבאים לצ'יפנדיילס", וכריסטינה ריצ'י, המגלמת ב"צהובות" את מיסטי, חזרה למשפחת אדמס ב"ונסדיי", שם גילמה את אם-המעונות.

יורשים - עונה 4 ואחרונה (Succession)

מתי ואיפה: 27 במרץ, ב-HOT, yes וסלקום TV.
מה הסיפור: סדרת המופת מבית HBO חוזרת בעונה חדשה, וכפי שהתגלה - גם האחרונה. אחרי סיום מפתיע לעונה השלישית שהותיר את המעריצים המומים, כולם מחכים לדעת אילו מהלכים ומזימות ייחשפו הפעם בקרב משפחת רוי העשירה והסבוכה. העונה תתחיל היכן שהסתיימה קודמתה, כשענקית המדיה המשפחתית, ווייסטאר רויקו, צפויה להימכר ליזם הטכנולוגי לוקאס מטסון. כמתבקש, הצעד מעורר חרדה בקרב האחים, שלא יודעים כיצד ישתנו חייהם לאחר השלמת העסקה, ונדמה שמשחקי הכוח בין בני המשפחה יעלו הילוך.
"יורשים" עונה 4 - טריילר
(צילום: באדיבות HBO)
כזכור (ספוילרים לעונה הקודמת, ראו הוזהרתם), בתום העונה הקודמת היה זה דווקא טום, בעלה של שיב שמתעללת בו תדיר, שהציל את הפטריארך הראשי של המשפחה, לוגאן רוי, ממזימת ההשתלטות שתכננו ילדיו. באקט זה נדמה שטום, יחד עם בן הדוד גרג מסמנים את עצמם כפייבוריטים של לוגאן, מעמד שברוב העונה הקודמת היה שמור לילדיו - תחילה לשיב ולאחר מכן לרומן. מהטריילר נראה שטום וגרג ממשיכים להיות במעגל הקרוב ללוגאן, כך לפחות עד הטוויסט הבא, שמההיכרות שלנו עם הנפשות הפועלות ודאי עתיד להגיע. מחכים בקוצר רוח.
11 צפייה בגלריה
מתוך, "יורשים" עונה 4
מתוך, "יורשים" עונה 4
מתוך "יורשים" עונה 4
(צילום: באדיבות HBO)
מי בפנים: הקאסט המעולה ממשיך איתנו וכולל את בראיין קוקס ("טרויה"), ג'רמי סטרונג ("משפט השבעה משיקגו"), שרה סנוק ("המלבישה"), קירן קאלקין ("האקסים של החברה שלי"), מתיו מקפיידן ("גאווה ודעה קדומה") ועוד.

תקוות גדולות (Great Expectations)

מתי ואיפה: 26 במרץ, הולו.
מה הסיפור: הרומן המפורסם של צ'רלס דיקנס מאמצע המאה ה-19 זוכה לעיבוד נוסף - אחד מיני רבים בקולנוע ובטלוויזיה, כשהאחרון שבהם יצא ב-2012, בכיכובם של הלנה בונהם קרטר ורייף פיינס. אז מה אפשר כבר אפשר לצפות מעוד עיבוד לסיפור בן יותר מ-160 שנה?
"תקוות גדולות" - טריילר
(צילום: באדיבות הולו)
ובכן, אפשר לצפות לקאסט שכולל את אוליביה קולמן, שחקנית שהייתה נפלאה בכל כך הרבה יצירות קודמות (מ"הכתר" ועד "פליבג"), ופה מגלמת את גברת האבישם התמהונית והעשירה כקורח, שלוקחת אל ביתה (סוג של) את פיפ הצעיר והיתום. וזה לא הכול, מאחר שהיוצר של "תקוות גדולות" החדשה הוא סטיבן נייט - מי שאחראי ל"כנופיית ברמינגהאם" האהובה, ופה לוקח על עצמו את אתגר ההתמודדות עם היצירה הקלאסית של דיקנס. מעניין מאוד.
11 צפייה בגלריה
מתוך "תקוות גדולות"
מתוך "תקוות גדולות"
מתוך "תקוות גדולות"
(צילום: באדיבות הולו)
מי בפנים: מלבד קולמן מככבים גם שלום ברון-פרנקלין ("התייר" לצד ג'יימי דורנן), ג'וני האריס ("מדיצ'י"), מאט ברי ("מה שקורה בצללים") ועוד.

הכוח (The Power)

מתי ואיפה: 31 במרץ, אמזון פריים.
מה הסיפור: דרמת מדע בדיוני חדשה על פי ספרה של נעמי אלדרמן, שאחראית גם על העיבוד למסך הקטן, המתאר מציאות שבה ביום בהיר אחד כל הנשים הצעירות בעולם מגלות בעצמן כוח-על קטלני: הן יכולות לייצר פרצי חשמל מקצות אצבעותיהן. בהמשך מתברר כי הכוח קיים גם בקרב נשים בוגרות יותר, והסיפור עוקב אחרי ההשפעה המונומנטלית של הכוח הזה על הפוליטיקה המינית בעולם - ועל מבני הכוח המסורתיים, הפטריארכליים עד כה, שלעולם לא יהיו שוב אותו הדבר.
"הכוח" - טריילר
(באדיבות אמזון פריים)
מי בפנים: טוני קולט ("תורשתי"), אאוליאי קרוואליו ("מואנה"), ג'ון לגוויזאמו ("התפריט"), אדי מרסן ("ריי דונובן"), ג'וש צ'רלס ("האישה הטובה"), רוב דילייני ("קטסטרופה") ואליס איב ("פצצה").