ההכנות לתחרות השירה בליברפול בעיצומן: כל הכרטיסים לגמר תחרות אירוויזיון 2023 שיתקיים בהיכל ACC ליברפול נמכרו, כך פורסם היום (ג') בהודעה רשמית מטעם מארגני התחרות, שדיווחו על ביקוש גבוה במיוחד.
1 צפייה בגלריה
אירוויזיון 2023
אירוויזיון 2023
אירוויזיון 2023
מכירת הכרטיסים לשלוש התוכניות המשודרות בטלוויזיה כמו גם ששת המופעים המקדימים, החלה היום (ג') בשעות הצוהריים, בעוד הכרטיסים למופע הגמר אזלו תוך פחות מ-34 דקות, והכרטיסים ליתר המופעים אזלו תוך כ-90 דקות.
נציגת ישראל נועה קירל תשתתף בחצי הגמר הראשון של התחרות שייערך בתאריך 9 במאי, וחצי הגמר השני יתקיים ב-11 במאי. הגמר הגדול יתקיים ב-13 במאי.
שירה של קירל "יוניקורן", שיצרו דורון מדלי (שהיה שותף ליצירת השיר Toy שעימו זכתה נטע ברזילי באירוויזיון ב-2018), היוצרת והזמרת מאי ספדיה, המפיק הבינלאומי ינון יהל וקירל עצמה, ייחשף מחר בערב במשדר מיוחד שישודר בכאן.
כזכור, הבחירה בבריטניה כמארחת עלתה בהמשך להצהרתם של מארגני תחרות השירה האירופית שקבעו כי אוקראינה, המדינה המנצחת אותה ייצגו קאלוש אורקסטרה עם שירם "סטפניה", לא תוכל לארח את האירוויזיון בשל הלחימה המתמשכת על אדמתה. אף שאוקראינה לא תארח, דגל המדינה נשאר בלוגו של התחרות השנה.