סר איאן מקלן, בן ה-85, אושפז בבית החולים לאחר שנפל מהבמה במהלך הופעה של Player Kings בתיאטרון Noël Coward בווסט אנד שבלונדון - אך לפי הודעת התיאטרון הוא "במצב רוח טוב", וצפויה לו התאוששות "מהירה ומלאה".
1 צפייה בגלריה
איאן מקלן
איאן מקלן
איאן מקלן
(צילום: Lia Toby/Getty Images)
על פי דיווחים, מקלן היה במהלך סצנת קרב כאשר כשל ברגליו ונפל. אז זעק לעזרה אל צוות הבמה, ולאחר מכן הקהל פונה מהתיאטרון והצגת הערב בוטלה. "תודה לקהל שלנו ולציבור הרחב על איחולי הבריאות בעקבות נפילתו של איאן במהלך ההופעה הערב", נכתב בהצהרה מטעם המקום. "הצוות הרפואי הבטיח לנו שהוא יחלים במהירות ובאופן מלא, וסיפר שאיאן במצב רוח טוב. ההפקה קיבלה את ההחלטה לבטל את ההופעה ביום שלישי ה-18 ביוני כדי שהוא יוכל לנוח".
אדם שנכח בקהל אמר בשיחה עם ה-BBC, כי זה היה "מאוד מזעזע", והוסיף, "לפי מה שראיתי, הוא היה בהכרה כי הוא ביקש סיוע". צ'רלי ג'ונסון, עיתונאי לונדוני שהיה גם כן במקום, כתב ב-X (טוויטר לשעבר): "ראיתי כעת את איאן מקלן נפצע קשות לאחר שנפל מהבמה בתיאטרון. ניתן היה לשמוע את סר איאן צורח מכאב כשסדרנים מיהרו לעזרתו. ההצגה בוטלה מכיוון שהוא מטופל על ידי צוותים רפואיים. מאחל לו כל טוב".
מקלן, שנחשב לאחד השחקנים המוערכים ביותר בתיאטרון ובכלל, מגלם במחזה - שהוא עיבוד למחזות "הנרי הרביעי" של שייקספיר" - את פלסטף. ההפקה עלתה באפריל בווסט אנד והיא צפויה לרוץ 12 שבועות. השחקן, שאוחז בתואר סר, לא זר לתפקידים השייקספיריים, והוא שיחק בעבר ב"מקבת'", "המלך ליר", "ריצ'רד השני", ונוספים. לציבור הוא מוכר במיוחד בזכות תפקידו האיקוני כגנדלף בסרטי "שר הטבעות", וכן כמגנטו בסרטי "אקס-מן".