המגיש ג'יי לנו, שביום שבת האחרון נכווה בצורה חמורה בפניו וידיו ומאושפז מאז בבית החולים, עבר ניתוח ראשון כדי לטפל בפציעות שלו וצפוי לעבור לפחות אחד נוסף, כך עידכן הערב (ד') רופאו.
1 צפייה בגלריה
ג'יי לנו
ג'יי לנו
ג'יי לנו
(צילום: רויטרס)
לנו נפגע בעת שהיה מתחת לאחד מרכביו וטיפל בו. דלק שניתז על פניו, מיד הוצת, מה שגרם למגיש "טונייט שואו" בעבר לעלות באש. רופאו, דוקטור פיטר גרוסמן, סיפר על המצב של לנו במסיבת עיתונאים מיוחדת.
"כשהוצאנו אותו מתחת לרכב, הוא סבל מכוויות רציניות בפניו וידיו", אמר גרוסמן. "הכוויות כללו את פניו, ידיו והחזה שלו והם היו די ניכרות". לנו נלקח אז לבית חולים מקומי ומשם הועבר למרכז לטיפול בכוויות בלוס אנג'לס.
על פי גרוסמן, הכוויות של לנו נעות בין דרגה שנייה לשלישית. "חלק מהכוויות בפניו הן עמוקות יותר ומעט מדאיגות. נכון לעכשיו הן במצב שבין דרגה שנייה לשלישית", הוא הוסיף. "אנו מקווים שאנו יכולים למנוע מהן להחמיר על ידי שימוש בטיפולים אלטרנטיביים, כולל טיפול נכון בפציעות, כמו גם התערבות ניתוחית".
"הוא ג'יי לנו, הוא מסתובב במחלקה, הוא מספר בדיחות", טען גרוסמן וסיפר שהקומיקאי "נחמד מאוד לכל אנשי הצוות". "הפציעות שלו רציניות והמצב שלו טוב", הוא סיכם. "אני מצפה שהוא יחלים באופן מלא".