וואן ריפאבליק בדרך חזרה לישראל: שבע שנים מאז הופיעה בפארק הירקון, הלהקה האמריקנית תחזור להופעה בפני הקהל הישראלי, כבר בסוף השנה.
להקת הפופ האמריקנית הודיעה שתגיע להופעה בישראל ב-8 בנובמבר בזאפה לייב פארק ראשון לציון, זאת במסגרת סיבוב הופעות אזורי שכולל את ריהאד שבערב הסעודית, דובאי שבאיחוד האמריויות ופרטוריה שבדרום אפריקה.
2 צפייה בגלריה
וואן ריפאבליק
וואן ריפאבליק
וואן ריפאבליק. במרכז: הסולן ראיין טדר
(AP)
על הפקת המופע בישראל אמונה חברת לייב ניישן שהפיקה גם את ההופעות של להקת מארון 5 בישראל. החברה הודיעה על כך הבוקר (ב') באופן רשמי, ובתוך כך פרסמה גם את מחירי הכרטיסים: במכירה מוקדמת למתחם הדשא כרטיס יעלה 295 שקלים, גולדן איי יעלה 475 שקלים וגולדן בי - 435 שקלים. לפי ההפקה, "מספר הכרטיסים במכירה המוקדמת מוגבל".
וואן ריפאבליק נחשבת להרכב פופ מהמוצלחים בעולם בעולם בשנים האחרונות. היא הוקמה ב-2002 בקולורדו, וב-20 שנות קיומה הקליטה להיטים רבים, ביניהם Apologize, All the right moves, Secrets וכמובן, Counting Stars. סולן הלהקה, ראיין טדר, מנהל במקביל קריירת סולו מצליחה, שבמסגרתה כתב והפיק שירים לאמנים כמו מדונה, אדל, U2, מארון 5, טיילור סוויפט ואחרים.
2 צפייה בגלריה
וואן ריפאבליק בהופעתם הקודמת בארץ
וואן ריפאבליק בהופעתם הקודמת בארץ
וואן ריפאבליק בהופעתם הקודמת בארץ
(צילום: ירון ברנר)
בעבר כאמור הופיעו וואן ריפאבליק בישראל בפארק הירקון, הופעה שבה אמר הסולן ראיין טדר כי הם "יודעים שאמנים רבים ביטלו הופעות בישראל וזה שיט. אנחנו לא נוקטים עמדה, אנחנו כאן בשביל האנשים, אנחנו אוהבים אנשים ואתם אנשים נהדרים".