דייב חוזר בעונה שלישית, ובה הוא יוצא לסיבוב הופעות ראשון לאורכה ולרוחבה של אמריקה. בעונה החדשה נפגוש שורה של אורחים מעולים, בהם אשר, ריקי רוס, משין גאן קלי, דמי לובאטו, דון צ'ידל, מייגן פוקס ואחרים.

מיני-סדרה בריטית שעוקבת אחרי רומן סוער בין מנתח מצליח מלונדון לבין ארוסתו של הבן שלו. כשהרומן הופך לאובססיה של ממש, הוא מאיים לכלות את היחסים בין כל הצדדים.

סדרה מוגבלת ומופרעת מבית נטפליקס, תחת הכותרת שהפכה לאחד הממים הכי נפוצים ונפיצים ברשת בשנים האחרונות: Florida Man, בדיחה שמקדימה את הסיפורים הכי מופרכים שמגיעים מארה"ב. מהיוצרים של "בטי המכוערת", סיפור על שוטר לשעבר שחוזר לפלורידה למה שנדמה כמו משימה פשוטה וקלילה, והופך לסיפור ביזארי.

ג'ניפר גארנר מגלמת אישה שבעלה נעלם ומשאיר אחריו כסף מזומן, פתק ותו לא. בניסיונותיה הנואשים לאתר אותו היא יוצרת קשר עם בתה החורגת - מערכת יחסים שעד לאותו רגע הייתה מורכבת ולא ממש קיימת. מבוסס על רב-מכר.

הסדרה המעולה של יוצרת "בנות גילמור" מגיעה לסיום בעונתה החמישית, ולנו לא נותר אלא להיפרד בדמעות של רגש וצחוק. מידג' מייזל עדיין מטפסת לאיטה בסולם ההצלחה הבלתי אפשרי כאישה-קומיקאית-יהודייה בשנות ה-60 של המאה הקודמת, ואנחנו עדיין שמחים להיות שם בכל צעד שלה.