השחקן ג'ון ווייט הגיב היום (שבת) לדבריה של בתו אנג'לינה ג'ולי, שתקפה השבוע את ישראל בחריפות והאשימה אותה בהפצצה מכוונת של מרכזים אזרחיים בעזה, ובהפיכת העיר ל"קבר אחים". "אני מאוד מאוכזב שלבתי, כמו לרבים אחרים, אין הבנה של כבודו של אלוהים, של האמיתות של אלוהים", אמר ווייט בסרטון שפרסם בעמוד שלו ב-X (טוויטר לשעבר), "העניין פה הוא הרס ההיסטוריה של אדמת אלוהים, אדמת הקודש, ארץ היהודים".
2 צפייה בגלריה
ג'ון ווייט
ג'ון ווייט
ג'ון ווייט
(צילום: טוויטר)
"הצבא הישראלי צריך להגן על אדמת ישראל ועל אנשיה", המשיך ווייט, "זוהי מלחמה. זה לא יהיה כמו שהשמאל חושב שזה יהיה, זה לא יהיה תרבותי. ישראל הותקפה באמצעות טרור לא אנושי. ילדים תמימים, אמהות, אבות, סבים וסבתות. ואתם, טיפשים, אומרים שישראל היא הבעיה? אתם צריכים להסתכל על עצמכם ולשאול: 'מי אני? מה אני?'".
"תשאלו את אלוהים: 'האם אני לומד את האמת? או שמשקרים לי ואני עושה כמו כל האחרים?'. כי חברים, מי שמבין את האמת רואה את השקר. הם רואים שישראל הותקפה, והחיות האלה רוצים למחוק את היהודים, את הנצרות".
לפי ווייט, החמאס אשם במצבם הכלכלי הרעוע של הפלסטינים בעזה: "נתנו להם כמויות עצומות של כסף שהם לא חלקו עם העם. במקום זה הם מייצרים נשקים עבור זעמם. לאנשי ישראל אכפת מבני אדם, הם אוהבים, הם דואגים, משהו שהחיות הללו לא מבינות".
ווייט ידוע כתומך נלהב של ישראל, ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרט. במולדתו הוא מזוהה כבר שנים ארוכות עם המפלגה הרפובליקנית - והיה מתומכיו הבולטים של הנשיא דונלד טראמפ במהלך כהונתו.
"כולנו רוצים צדק ואהבה, אבל זה לא יוכל לקרות עם החיות הללו, שרוצים למחוק מעל פני האדמה את היהודים והנוצרים", המשיך ווייט בסרטון התגובה לדבריה של ג'ולי, "ישנו שקר שישראל הורגת אנשים חפים מפשע, אבל לכולם ישנו רצון חופשי לעזוב. הם אסירים של המדינה הברברית שמשתמשת בהם כמגינים אנושיים. הילדים על אדמת פלסטין מנוצלים בידי החיות האלו, כדי לגרום לכולם לחשוב שישראל נוטלת את החיים הללו - וזו למעשה הייתה תוכנית החמאס. לייצר את מלחמת הטוב נגד הרשע.
2 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
(צילום: gettyimages)
"תנו לכוח האמת והצדק לאחד אותנו, ולהבין שחמאס והונאת השלטון שלהם היא שמשמידה את אנשיו, לא ישראל", סיים ווייט את דברי התוכחה שלו, "ישראל הותקפה, והעם היהודי, שסבל במשך מאות, הראה גבורה גדולה בשם אלוהים, אהבה ושלום. הם שרדו את השואה, וכעת את שואת חמאס. ישראל, ארץ הטוהר של הבטחת אלוהים, ניצבת כעת מול ניצחונה הגדול ביותר. הנבחר, המשיח, ינצח את המלחמה הזאת".