"בית התה על פס המוות", ספר הבכורה של הסופר ועיתונאי ynet ו"ידיעות אחרונות" דניאל אדלסון, יעובד לסדרת טלוויזיה בהובלת רון לשם ("אופוריה") ועמית כהן ("שטח הפקר", "שעת נעילה"), לצד אדלסון.
2 צפייה בגלריה
רון לשם, דניאל אדלסון ועמית כהן
רון לשם, דניאל אדלסון ועמית כהן
רון לשם, דניאל אדלסון ועמית כהן
(צילום: Rachel Tine, יחסי ציבור, איליה מלניקוב)
כמו הספר, שנכתב על בסיס חוויותיו של העיתונאי בסיקור מפולת השלגים בנפאל ב-2014, גם הדרמה הטלוויזיונית תתבסס על האירועים האמיתיים שהתרחשו באוקטובר של אותה שנה בהרי ההימלאיה שבנפאל, כשאחד הטראקים היפים בעולם הפך למלכודת מוות, ומאות מטיילים ומשפחות מכל העולם מצאו את עצמם לכודים בסופת שלגים ברכס האנאפורנה. החלטות של חיים ומוות ודילמות מוסריות קורעות את גיבורי הסדרה ומולידות רגעים הירואיים ואנושיים, עם ניסיונות הצלה מעוררי השראה.
הסדרה, שבשלב זה מכונה גם "בית התה על פס המוות" ומכוונת מראש להתפרס על כמה עונות, תופק על ידי סטודיו ענני מבית פרמאונט וסטודיו ZDF הגרמני, שגם יהיו אחראים על ההפצה הבינלאומית שלה.
2 צפייה בגלריה
כריכת ספרו של דניאל אדלסון, "בית התה על פס המוות"
כריכת ספרו של דניאל אדלסון, "בית התה על פס המוות"
כריכת ספרו של דניאל אדלסון, "בית התה על פס המוות"
(צילום: באדיבות ידיעות ספרים)
יוליה פישר, מנהלת הדרמה של סטודיו ZDF: "אנחנו גאים לעבוד עם ענני פרמאונט על סדרת הדרמה המצוינת הזו שנוצרה על ידי יוצרים ענקיים עם כישרון כתיבה אדיר. בתוך הסיפור המדהים הזה יש תמות של אומץ, מוות, חוסן, אהבה, פחד והאינסטינקט האנושי לשרוד כנגד כל הסיכויים. זוהי דרמה סוחפת ומרגשת שמאירה זרקור על האומץ והתושייה של אנשים שנלחמו באיתני הטבע".
הילה פחטר, סמנכ"לית קשרים בינלאומיים ענני פרמאונט: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם סטודיו ZDF, שהביאו לצופים ברחבי העולם כמה מהסדרות הטובות והמצליחות ביותר. 'בית התה על פס המוות' הוא פרויקט ייחודי המשלב סיפור המוצג דרך מבט קולנועי, מתח עוצר נשימה ודרמה המבוססת על אירועים אמיתיים, ואנחנו נרגשים לקחת חלק בהבאת הסיפור המרתק הזה לצופים ברחבי העולם".