אחרי שבע שנים של עבודה משותפת בארץ ובחו"ל, סטטיק ובן אל מפסיקים לעבוד יחד כצמד, כך נמסר בהודעה שפרסם הבוקר (ה') סטטיק בחשבון האינסטגרם שלו. הודעת הפרידה של סטטיק ובן אל מגיעה כשברקע הסכסוך האישי של בן אל עם זוגתו לשעבר אורטל עמר. לפני כשלושה חודשים הודיעו מנהליהם של סטטיק ובן אל לאחרון כי הם מצפים ממנו לפתור את הבעיות האישיות שלו, וכי לא יוכלו להמשיך כך לאורך זמן.
4 צפייה בגלריה
בן אל וסטטיק
בן אל וסטטיק
"ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה". סטטיק ובן אל
(צילום: ירון ברנר)
"אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר בכל השמועות והבלגן ששמעתם", כתב סטטיק. "החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו. הפרויקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן אל שינה לנו לגמרי את החיים".
"משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובחו"ל ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכל בזכותכם. אז קודם כל תודה ענקית מאיתנו אליכם. ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכל. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוזיקלי של הפרויקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוזיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני שבע שנים. כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחויבות אחרת תקוים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אתכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. נתראה בגלגול החדש שלנו".
4 צפייה בגלריה
סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל
"הלחץ המאסיבי על התנהגותו של בן אל לא הותירה ברירה". סטטיק ובן אל
(צילום: ירון ברנר)
בשבוע האחרון חייו האישיים של בן אל ומערכת היחסים עם פרודתו ואם בנו עלו לכותרות כשברקע התבטאויות קשות שלו כלפיה, מה שהפך את הפרידה של סטטיק ובן אל לעניין של זמן. המנהלים של השניים הודיעו לבן אל שהצמד מתפרק, מה שעורר את זעמו, והשפיע גם על יחסיו האישיים עם סטטיק.
הצמד אף הקליט שירים באנגלית שהיו מוכנים לצאת לדרך, אולם כעת הקלפים נטרפו, וכך גם הקריירה הבינלאומית של השניים, שחתומים על חוזה הקלטות מול חיים סבן ו"קפיטול רקורדס" מקבוצת יוניברסל .
4 צפייה בגלריה
סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל
הצמד אף הקליט שירים באנגלית שהיו מוכנים לצאת לדרך. סטטיק ובן אל
(צילום: משה נחומוביץ)
סבן, בדומה למנהלים של סטטיק ובן אל, יואב גרוס ואורון כלפון, מעדיף לעזוב את ניהולו של תבורי ולהישאר אך ורק עם סטטיק. בין תבורי לגרוס וכלפון יש חוזה עבודה משותף שנקוב בזמן, ועל כן הודעת הפרידה מבן אל, ופירוק הצמד עשוי להגיע לבית המשפט, אם בן אל יחפוץ בכך.
"הוא גרם לצמד נזק של מיליוני שקלים", אמרו גורמים המעורים בפרטים. "המנהלים רצו עוד זמן לנסות ולפתור את הסוגייה, אבל הלחץ המאסיבי על התנהגותו של בן אל לא הותירה ברירה".
4 צפייה בגלריה
שבע שנים של עבודה משותפת. סטטיק ובן אל
שבע שנים של עבודה משותפת. סטטיק ובן אל
שבע שנים של עבודה משותפת. סטטיק ובן אל
(צילום: ירון ברנר)
רק אתמול השניים עלו להופעה משותפת באילת, מול קהל של כ-2,500 תושבי העיר, ובמהלך האירוע קרס עמוד מהבמה שהוביל להפסקה של ההופעה. באירוע נפצעו שתי צופות בנות 5 ו-10 והמשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.