השחקן הישראלי ליאור רז ("פאודה") לוהק לסדרה חדשה שתעלה בשירות הסטרימינג אפל TV פלוס, לצד הכוכב טום הולנד ("ספיידרמן: אין דרך הביתה").
2 צפייה בגלריה
ליאור רז בריאיון לסת' מאיירס
ליאור רז בריאיון לסת' מאיירס
ליאור רז בריאיון לסת' מאיירס
(צילום מסך, NBC)
הסדרה החדשה, בשם The Crowded Room, נוצרה על ידי התסריטאי זוכה האוסקר עקיבא גולדסמן ("נפלאות התבונה"), ומבוססת על ספרו של דניאל קיס, The Minds of Billy Milligan. הסדרה מתוכננת כאנתולוגיה העוסקת בסיפורים של אנשים שנאבקו בהפרעות נפשיות ולמדו לחיות עמן. הולנד יגלם את דני סאליבן, המבוסס על דמותו האמיתית של בילי מיליגן - אנס שפעל בתחומי האוניברסיטה באוהיו בשלהי שנות ה-70, והפך לאדם הראשון שזוכה על ידי בית המשפט בשל העובדה שסבל מפיצול אישיות. רז יגלם את יצחק - בעל הדירה של דני, שהופך לדמות משמעותית בחייו.
2 צפייה בגלריה
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
טום הולנד, מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
(באדיבות פורום פילם)
לצד הולנד ורז, מככבים בסדרה גם אמנדה סייפריד ("הנושרת"), ג'ייסון אייזקס (לושיוס מאלפוי מסרטי "הארי פוטר"), אמי רוסום ("חסרי בושה") ועוד. בין המפיקים נמנים הישראלי ארנון מילצ'ן, יחד עם ילדיו יריב ואלכסנדרה. רז, שזכה למוניטין בינלאומי בעקבות "פאודה" שיצר יחד עם אבי יששכרוף ובה גם כיכב, זכה לאחרונה להצלחה בנטפליקס עם דרמת המתח "פגע וברח" שיצר יחד עם יששכרוף, ואף השתתף בסרט הפעולה רב-התקציב "מחתרת השישה" לצד ראיין ריינולדס.