שדרן הרדיו נתן זהבי הושעה היום (א׳) מתחנת הרדיו 103FM אחרי שאמר בשידור שהיה שמח "לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם".
1 צפייה בגלריה
נתן זהבי
נתן זהבי
נתן זהבי
(צילום: ענת מוסברג)
בשידור תוכניתו "זהבי עצבני", אמר המגיש: "כל הדרעקס האלה מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך - תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע. לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות ועם הדלקת הנרות ועם התפילין. הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור".
אחרי שאמר את הדברים, התעוררה סערה ברשתות החברתיות ובעקבות זאת, בחשבון הטוויטר של תחנת הרדיו הודיעו כי זהבי יושעה עד לבירור בנושא.
זו לא הפעם הראשונה שזהבי מושעה מהרדיו בשל התבטאויות לא ראויות: רק ביולי האחרון הושעה אחרי שאמר ש"אולפן ערוץ 14 יישרף על כל יושביו" ובעבר אף הושעה אחרי שקרא לשדרנית זונה.
מרדיו 103FM נמסר: "הדברים שאמר היום נתן זהבי בוטים ומבזים. מיותר לציין שאין להם מקום בשידורי התחנה, ואנחנו מגנים אותם בכל לשון. גם לחופש הביטוי יש קווים אדומים. מנכ״ל הרדיו החליט להשעות את השדרן לאלתר ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור, שלאחריה יתקבלו החלטות לגבי ההמשך".