אביב של הופעות: אחרי שאתמול (ב') התבשרנו כי מאלומה יופיע בארץ באפריל, היום מודיעה להקת הרוק האגדית דיפ פרפל כי היא תשוב לישראל להופעה אחת בלבד, שתתקיים ב-22 במאי 2022 בהיכל מנורה. מחירי הכרטיסים ינועו בין 285 שקלים ל-685 שקלים, בהתאם למקום הישיבה באולם.
1 צפייה בגלריה
דיפ פרפל
דיפ פרפל
דיפ פרפל
(צילום: Ben Wolf)
הלהקה הבריטית, שנחשבת לאחת האהובות והנחשבות בעולם, תנחת בארץ מעט יותר מ-30 שנה לאחר ההופעה הראשונה שלה בישראל - בצמח ב-1991. מאז חברי הלהקה ביקרו כאן כמה וכמה פעמים. על הבמה היא תבצע את כל הלהיטים המוכרים שלה, כמו גם שירים מהאלבום החדש, שיצא השנה (Turning to Crime). ההרכב שיגיע לארץ כולל את הסולן איאן גילן, המתופף איאן פייס, הבסיסט רוג'ר גלובר, הגיטריסט סטיב מורס והקלידן דון איירי.
דיפ פרפל קמה בשנת 1968 באנגליה ובמגוון גלגוליה הוציאה לא פחות מ-21 אלבומים, אך תקופת הזוהר שלה הייתה בין 1969 ל-1973 עם כמה אלבומי מופת ושורת להיטים יוצאת דופן שכוללים בין היתר את Smoke on the Water, Highway Star, Child in Time, Perfect Strangers, Fireball, ואחרים. יחד עם לד זפלין ובלאק סאבאת', הלהקות תויגו כשילוש הקדוש של הרוק והמטאל הבריטי בתחילת שנות השבעים. לאורך שנותיה הלהקה מכרה מעל ל-100 מיליון אלבומים ונבחרה לאחת הלהקות המשפיעות בהיסטוריה של המוזיקה במצעדים השונים. ב-2016 היא נכנסה להיכל התהילה של הרוק ובטקס פרסי המוזיקה העולמי ב-2008 קיבלה את פרס לג'נד.