חלק מהצופים שהגיעו למופע חנוכה המסורתי NEXT הביעו תרעומת על בעיות שהעיבו על חוויית הצפייה בשתי ההופעות שנערכו עד היום (ראשון).
המיקרופון שלא עבד, מתוך מופע NEXT
המופע שמאחד את עומר אדם, עידן רייכל, נסרין קדרי, שרית חדד, אושר כהן, דנה אינטרנשיונל ואלי יצפאן, נחשב לאחד המצליחים בשנים האחרונות. אלא שהצופים שהגיעו אמש (שבת) ובחמישי להיכל מנורה מבטחים הביעו את אכזבתם.
כך לדוגמה מושיק שהגיע למופע אתמול סיפר על בעיות סאונד קשות. "מיקרופונים לא עבדו", אמר והתייחס לדואט של נסרין קדרי ואושר כהן שבמהלכו אף הוחלף המיקרופון לקדרי. "הרגשנו שבאו להעלות מופע כדי לעשות כסף". גם ספיר שהגיעה אמש למופע מתארת תחושות דומות: "היו בעיות סאונד ולא שמענו את הזמרים. קמנו והלכנו באמצע המופע".
כמו כן, מתארים הצופים כי בעיית האיחורים בתחילת מופעי תרבות גדולים - לא פסחה גם על NEXT. כך למשל אתמול, המופע אמור היה להתחיל ב-21:30 אולם נדחה לשעה 22:00. כך גם ביום חמישי - מופע הבכורה שאמור היה להתחיל ב-21:00, התחיל באיחור של למעלה מ-45 דקות. "שילמנו לבייביסיטר. למה לזלזל בזמן שלנו?" התרעם תמיר. גם אור שהגיע אמש למופע זעם על האיחור: "השבת יצאה מוקדם. אין תירוצים לאיחורים מהסוג הזה".
מההפקה נמסר: "עקב תקלה נקודתית שארכה מספר שניות מתוך מופע של כשעתיים, הפקת המופע NEXT תקיים הערב ניסוי כלים לפני תחילת המופע על מנת לוודא שאין תקלות והסאונד תקין. אנחנו מזמינים את הקהל לבוא ליהנות ממופע משובח ואיכותי בסטנדרט בינלאומי".