מוריסי סולן להקת הסמית'ס לשעבר, יגיע לישראל לשתי הופעות בקיץ הקרוב. הופעה אחת תתקיים ב-2 ביולי זאפה אמפי שוני בבנימינה, והשנייה ב-4 ביולי באקספו בתל אביב. מחירי הכרטיסים החל מ-334 שקלים.
1 צפייה בגלריה
מוריסי
מוריסי
מוריסי
(צילום: EPA)
זה צפוי להיות ביקורו הרביעי של המוזיקאי הבריטי במחזותינו, כאשר הופעתו האחרונה התקיימה בשנת 2016, ולפני כן הופיע כאן גם ב-2012 וב-2008. מוריסי צפוי לבצע שירים מימי הסימת'ס לצד שירים מקריירת הסולו שלו.
הזמר סטיבן פטריק מוריסי, התפרסם בתור הסולן של להקת הסמית'ס שנחשבת לאחת מלהקות הרוק החשובות בבריטניה. את הלהקה הקים יחד עם הגיטריסט ג'וני מאר במנצ'סטר ב-1982, אליהם הצטרפו הבסיסט אנדי רורק והמתופף מייק ג'ויס. הלהקה שחררה ארבעה אלבומים עד שהתפרקה ב-87'.
לאחר הפירוק מוריסי פנה לקריירת סולו מצליחה. הוא הוציא 13 אלבומים, האחרון שבהם יצא ב-2020, כשהאלבום הבא Bonfire Of Teenagers אמור לצאת במהלך השנה, אולם על פי דיווחים מעבר לים סכסוך עם חברת התקליטים מעכב את יציאתו. לאורך השנים מוריסי זכה בפרסים רבים ונחשב לאחד האמנים המובילים בסצנת האינדי-רוק והבריט-פופ בפרט.
לצד ההערכה הרבה שזכה לה במהלך הקריירה, מוריסי ידוע גם בשל התבטאויות פוליטיות ואקטיביסטיות, בהן מאבק למען טבעונות, יציאה כנגד משפחת המלוכה הבריטית ותמיכה בישראל, כשבמהלך ביקורו ב-2012 אף קיבל מרון חולדאי את מפתח העיר תל אביב.